Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
brak mocy
Autor Wiadomość
morfeusz92 

Wiek: 32
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 9
Skąd: Byczyna
Wysłany: Sro Cze 04, 2014 20:25   brak mocy

Witam koledzy, uruchomilem moja revere i pierwsze kilometry mamy za soba i jest problem, maszynie brakuje mocy, na prostej gdy sie kladlem na bak do max. Wyciaga 110 i nic wiecej nie pojdzie. Dodam ze maszyna stala u kumpla od 2009r. Wtedy motocykl chodzil jak strzala i mozna bylo do 190 docisnac. W 2009 wymienil wszystkie plyny, wyczyscil gazniki i synchronizacje tez. Natomiast teraz po tych 5 latach ponownie oddalem gazniki do wyczyszczenia bo wiadomo ze byly teraz zapchane, na jalowym biegu obroty kreci ladnie, rowniotko opadaja, nie gasnie, trzyma na rownym poziomie. Natomiast gdy jade to do 4-4,5 tys. Obrotow maszyna przyspiesza, a pozniej to juz tylko sie meczy i ledwo dociąga w gore. I dlatego nie chce przekroczyc tych magicznych 110km. Kolega rozklada rece i kompletnie nie wie co to moze byc, zastanawia sie czy przypadkiem sprzeglo mi sie nie konczy i dlatego, czy ktos moze ma jakies inne pomysly? Dodam ze filterek pod airboxem mam nowy (dzieki killu :) )
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sro Cze 04, 2014 20:41   

Gdyby to było sprzęgło, to obroty szły by w górę, prędkość nie.
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Bob 

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 596
Skąd: Op
Wysłany: Sro Cze 04, 2014 20:46   

Pierwsze co mi przychodzi na myśl, to złe ustawienie wysokości pływaków w gaźnikach.
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Sro Cze 04, 2014 23:12   

Bob napisał/a:
Pierwsze co mi przychodzi na myśl, to złe ustawienie wysokości pływaków w gaźnikach.

To jest dobra myśl! Jak ma jechać szybciej jeśli paliwa za mało, chociaż przy za niskim poziomie paliwa powinien jednak przerywać momentami. Pytanie: czy na 2-gim albo 3-cim biegu wykręca obroty powyżej 5 tysięcy. Jeśli tak to jednak chyba brak odpowiedniej ilości paliwa albo powietrza /zestarzały filtr w airboksie/..
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
morfeusz92 

Wiek: 32
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 9
Skąd: Byczyna
Wysłany: Czw Cze 05, 2014 12:15   

na 2-gim i 3-cim biegu wkręca się powyżej 5 tyś. , choć powyżej tych 4,5 jest jedna wielka męka i czuć że maszyna nie ma mocy. Filtr w airboxie mam nowy.

Na jałowym biegu silnik kręci do czerwonego pola. Natomiast pod obciązeniem jest męka.

Koledzy, jak sprawdzić/ustawić wysokość pływaków w gaźnikach ? Jestem laikiem więc miejcie dla mnie wyrozumiałość.
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Czw Cze 05, 2014 12:54   

Jak jesteś laikiem to może oddaj gdzieś gaźniki.
A że tak spytam - jak opory toczenia? Po takim czasie hamulce mogą blokować.
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Czw Cze 05, 2014 12:55   

Ustawienie pływaków nie zmieniło się od stania raczej... Gaźniki na stół, sprawdź membrany wyczyść gaźniki, szczególnie dysze średnich obrotów. No i jak koledzy radzą do poziomów, ale może starczy zaworki wyczyścić. Sprawdź czy z kranika leci szerokim strumieniem. Chodzi na oba cylindry?
 
 
morfeusz92 

Wiek: 32
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 9
Skąd: Byczyna
Wysłany: Pią Cze 06, 2014 10:17   

Gaźnik jest wyczyszczony, sprawdze membrany, i co mnie zastanawia, czy to co jest pod siedzeniem nie jest przypadkiem zapchane, na mój gust to jest jakaś pompka, bo z kranika paliwo zapierdziela
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Pią Cze 06, 2014 15:43   

Skoro paliwo dochodzi i gaźniki były czyszczone/regulowane a na postoju silnik się wkręca na obroty to nie tu szukałbym przyczyny.

Ponawiam pytanie - jak z oporami toczenia? Czy koła kręcą sie bez problemu, lekko i nic nie trze?
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pią Cze 06, 2014 15:59   

Jak wyglądają świece po jeździe? Strzela w wydech albo gaźniki? Ponawiam pytanie czy pracuje na obu cylindrach?
 
 
morfeusz92 

Wiek: 32
Dołączył: 17 Maj 2014
Posty: 9
Skąd: Byczyna
Wysłany: Pią Cze 06, 2014 22:34   

tomeczek151 - świec nie sprawdziłem, nie mam jeszcze klucza. Nie strzela w wydech. I pracuje na obu cylindrach.

GhoustDragon - sprawdziłem dzisiaj koła, i tu moje zaskoczenie, przednie koło po zakręceniu momentalnie się zatrzymuje. Czyli zacisk za mocno trzyma. Czy to moze być całą przyczyną ?
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią Cze 06, 2014 23:05   

Jak moto się nie wkręca na wysokie obroty to nie jest to wina koła.
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Sob Cze 07, 2014 09:59   

Alan napisał/a:
Jak moto się nie wkręca na wysokie obroty to nie jest to wina koła.


Alan czytaj cały wątek - kolega napisał, że moto nie wkręca się w jeździe, a na luzie się wkręca do czerwonego pola.

morfeusz92 napisał/a:
na 2-gim i 3-cim biegu wkręca się powyżej 5 tyś. , choć powyżej tych 4,5 jest jedna wielka męka i czuć że maszyna nie ma mocy. Filtr w airboxie mam nowy.

Na jałowym biegu silnik kręci do czerwonego pola. Natomiast pod obciązeniem jest męka.





morfeusz92 napisał/a:
tomeczek151 - świec nie sprawdziłem, nie mam jeszcze klucza. Nie strzela w wydech. I pracuje na obu cylindrach.

GhoustDragon - sprawdziłem dzisiaj koła, i tu moje zaskoczenie, przednie koło po zakręceniu momentalnie się zatrzymuje. Czyli zacisk za mocno trzyma. Czy to moze być całą przyczyną ?


Wyjąć koło, rozebrać zacisk, wyczyścić, przesmarować, poskładać i powinno chulać. To samo zrobić z tyłem.

A świece i tak można wykręcić i sprawdzić.
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Sob Cze 07, 2014 10:59   

GhoustDragon napisał/a:
Alan czytaj cały wątek - kolega napisał, że moto nie wkręca się w jeździe, a na luzie się wkręca do czerwonego pola.

Czytam ze zrozumieniem. Specem od mechaniki nie jestem, ale logika mówi, że to nie może być wina koła. Jak byłoby to możliwe, że silnik nie wkręca się na obroty, gdzie ma większą, a wkręca się na niskich? Jakby koło stawiało opór to ciężko byłoby ruszyć i przyspieszać na niskich obrotach, gdzie moc jest mniejsza.
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Sob Cze 07, 2014 11:18   

Alan napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
Alan czytaj cały wątek - kolega napisał, że moto nie wkręca się w jeździe, a na luzie się wkręca do czerwonego pola.

Czytam ze zrozumieniem. Specem od mechaniki nie jestem, ale logika mówi, że to nie może być wina koła. Jak byłoby to możliwe, że silnik nie wkręca się na obroty, gdzie ma większą, a wkręca się na niskich? Jakby koło stawiało opór to ciężko byłoby ruszyć i przyspieszać na niskich obrotach, gdzie moc jest mniejsza.


Twoja logika zapomina o takich czynnikach jak przełożenia :wink:
Ale co ja się będę rozpisywał - swoje zdanie już wyraziłem, a kolega sam Nam powie co było przyczyną.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12