Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik się dławi (przerywa) przy 3-4 tyś obr.
Autor Wiadomość
bajbro 
Bronek

Wiek: 60
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Skąd: TRZCIANKA -WLKP
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 13:19   Silnik się dławi (przerywa) przy 3-4 tyś obr.

Witam mam problem, w mojej DAUVILLCE (99r.), przy obrotach ok 3-4 tyś silnik sie dławi, (przerywa - szarpie) obrotomierz w tym czasie spada do "0",tak jakby było odcięcie zapłonu, poradżcie co może być przyczyną, wszystkie możliwe styki instalacji sprawdziłem, może ktoś miał coś podobnego ze swoim sprzętem -proszę o poradę bo już się zbliża czas na zloty.
 
 
Skorpionwr 

Pomógł: 7 razy
Wiek: 63
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1928
Skąd: Przasnysz
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 13:42   

Zanim zacznie się myślenie, czy wymieniałeś filtry? Może być za mało paliwa lub powietrza dlatego silnik się dusi.
 
 
Polarek 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 187
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 15:07   

Pewnie nie obedzie sie bez czyszczenia gaznika niestety...
 
 
bajbro 
Bronek

Wiek: 60
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Skąd: TRZCIANKA -WLKP
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 15:15   

Filtry ok - nowe, w sumie on się nie dławi ale przerywa -szarpie i w tym samym czasie obrotomierz spada na do zera, tak jakby coś z prądem.
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 15:15   

Dziwne , że obrotomierz spada do zera :roll:
To znaczy spada i rośnie , czy jest zero non stop na tych obrotach ?
Spróbuj wejść na te obroty na luzie (nie jadąc) i co wtedy czy będzie to samo ?
 
 
ronin 
Premium User


Wiek: 41
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 90
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 17:27   

Obstawiam gaźnik albo zapłon. Sprawdź świece i przeczyść gaźnik, na pewno nie zaszkodzi :mrgreen:
_________________
biker's work is never done...
SHL M11 '61 w remoncie

 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 17:37   

A ja powiem że to sprawa prądowa, sprawdź czujnik bocznej stopki czy nie lata luźno, albo go rozepnij te kable i zaizoluj i spróbuj jaki efekt.
 
 
bajbro 
Bronek

Wiek: 60
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Skąd: TRZCIANKA -WLKP
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 17:56   

moto po przeglądzie, wymiana świec, synchronizacja gażników, sprawdzenie zaworów i co tylko, wymiana płynów zrobiłem ok 200 km, było ok a teraz to się dzieje, na biegu jałowym to samo , właśnie rozłańczyłem i złączyłem wiązki instalacji i idę na małą jazdę próbną
 
 
Bob 

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 596
Skąd: Op
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 18:43   

Traci całkowicie prąd (np. światło przygasa) czy tyczy się to tylko silnika ?

Może zmierzyć jakie jest ładowanie?
Ostatnio zmieniony przez Bob Pią Kwi 22, 2011 18:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 18:44   

Przytaknął bym Tomeczkowi151 na tę nóżkę ale odpada jeśli to samo robi na postoju (bez biegu) A może coś nie łączy w wyłączniku awaryjnym przy manetce gazu . Miałem kiedyś ten problem , ale u mnie robiło zwarcie w tym włączniku i przepalał się bezpiecznik a motor gasł .
Kabel się przetarł i dotykał kierownicy (masy)
 
 
bajbro 
Bronek

Wiek: 60
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Skąd: TRZCIANKA -WLKP
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 19:21   

Po jeździe próbnej - to samo, jutro spróbuję rozkręcić wyłącznik przy manetce gazu, a nóż, dzisiaj daje sobie odbój.
 
 
DorDaw 
Premium User
Honda Goldwing


Pomógł: 5 razy
Wiek: 55
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 935
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 20:12   

Spróbuj jeszcze posprawdzać połączenia masowe , taka mała sugestia :wink:
_________________
Honda Gold Wing GL 1800A
Pomagam w uzyskaniu odszkodowania dla osób poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych !!!
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 06:39   

Jeszcze jedno zapomniałem o bólu tego motocykla . Omiń pompę paliwową może to ona . Chodzi o to , żebyś ją odłączyć na kostce i ominąć wężykami . Paliwa musisz mieć więcej w zbiorniku .
 
 
bajbro 
Bronek

Wiek: 60
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Skąd: TRZCIANKA -WLKP
Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 07:07   

Dzięki -ARTURO- zaraz pujdę sprawdzic, nie pomyślałem o tym.
_________________
https://picasaweb.google.com/109192546276774938983
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 09:45   

Jeżeli obroty spadają do 0, to ja obstawiam cewkę/cewki...
_________________
Pucuś
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11