Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Powitańsko
Autor Wiadomość
DJ_Cybant 
Początkujący

Dołączył: 06 Lis 2024
Posty: 3
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: Sro Lis 06, 2024 17:09   Powitańsko

Witam wszystkich motocyklistów! Chciałem się przywitać i pochwalić moją dopiero co zakupioną Hondą NTV 650 z '97. Jest to mój pierwszy motocykl (we wrześniu zdałem egzamin na kat. A), ale już czuję że to będzie wspaniała przygoda, a sprzęt będzie służył dłuuuuugie lata. Chciałem też zapytać od razu Was - ekspertów od tego modelu, czy to normalne że w czasie jazdy w takich jesiennych temperaturach rzędu 10-15 stopni albo nawet niższych (ale nie na mrozie, bo to średnio bezpieczne) wskaźnik temperatury pokazuje mniej niż pół, ledwo co wskazówka jest nad literą C, a dopiero po zatrzymaniu, np. w korku, wskazówka wędruje gdzies w okolice połowy zakresu? Wentylator na pewno działa bo jak już przyjechałem do garażu to włączał sie nawet przy zgaszonym silniku a na włączonym zapłonie.

[ Dodano: Sro Lis 06, 2024 17:13 ]
Zdjęcie


IMG_20241106_162638_(1250_x_703_piksel).jpg
Plik ściągnięto 65 raz(y) 470,36 KB

IMG_20241106_162724_(1400_x_788_piksel).jpg
Plik ściągnięto 58 raz(y) 415,44 KB

IMG_20241106_162835_(1300_x_731_piksel).jpg
Plik ściągnięto 57 raz(y) 469,95 KB

_________________
Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam.
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Lis 12, 2024 22:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 49 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 817
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Sro Lis 06, 2024 17:34   

Witaj! :wink:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
Skorpionwr 

Pomógł: 7 razy
Wiek: 64
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1928
Skąd: Przasnysz
Wysłany: Czw Lis 07, 2024 08:18   

Witam.
_________________
ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
 
 
MarasMT 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2017
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Lis 07, 2024 21:27   

Cześć

Jeśli wskazówka wchodzi na to duże pole między H i C to jest ok. Profilaktycznie możesz przeczyścić styk na czujniku temperatury przy termostacie. Latem na nowym termostacie przy normalnej jeździe pokazuje ok 1/4 skali. Na początku myślałem, że mam uszkodzony termostat ale po jego wymianie wskaźnik pokazuje tak samo.
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1723
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Czw Lis 07, 2024 22:07   

_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
DJ_Cybant 
Początkujący

Dołączył: 06 Lis 2024
Posty: 3
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: Pią Lis 08, 2024 09:20   

Super, dzięki za odpowiedzi. Chciałem jeszcze dodatkowo zapytać, czy to normalne że klamka sprzęgła chodzi dość ciężko (w porównaniu do kursowych Gladiusów i SVek, czy nawet do mojego poczciwego Ogarka 200)? Nie wygląda mi to na nienasmarowaną linkę sprzęgła bo ruch dźwigni jest płynny ale ciężki i dosłownie po jakichś 60km boli mnie łapa. Sprzęgło bierze przy końcu, tj. jak wcisne 2 palcami to już od razu jest wysprzęglone - nie trzeba wciskać do oporu.
_________________
Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam.
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1723
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Pią Lis 08, 2024 09:59   

Chyba za wcześnie łapie. U mnie tak na 1/3 raczej zaczyna wysprzęglać. Nie wspomnę, że lekko chodzi . W Yamaszce za to chodzi bardzo "twardo"
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
DJ_Cybant 
Początkujący

Dołączył: 06 Lis 2024
Posty: 3
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: Pią Lis 08, 2024 13:26   

No ja mam doświadczenie z motocyklami narazie niewielkie, ale już ze 3 lata jeździłem Ogarkiem 200 i takim współczesnym pierdzikiem 50cc Ogar Caffe i w nich sprzęgło, nie dość że chodzi leciutko, to jeszcze właśnie łapie dalej a nie przy samym końcu. Brat z kolei, co jest wiekszym zapaleńcem jeśli chodzi o motocykle (ale dopiero co zdał A2) twierdzi że sprzęgło ma łapać właśnie przy samym końcu już, tak żeby 2 palcami je lekko muskać i już ma wysprzęglać. Troche sie boje cokolwiek ruszać narazie przy NTVce, bo wiecie jak to jest - pierwszy motocykl, zaraz coś popsuje i tyle bedzie z jazdy xD ale zobacze czy regulacja coś zmieni. Wątpie żeby to było coś z samym sprzęgłem, np. tarczami czy sprężynami, bo ogółem działa dobrze tylko właśnie ciężko. Anyways, dzięki za podpowiedzi
_________________
Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam.
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1723
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Pią Lis 08, 2024 22:11   

Nie ma co porównywać 50 cm z 600cm. Ustawiasz tak, żeby się sprzęgło nie ślizgało i żeby tobie było wygodnie operować klamką. Mój brat akurat nic na ten temat nie mówi..
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
Robert Ozy 
Versys 1000


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lip 2017
Posty: 76
Skąd: Zwoleń
Wysłany: Wto Lis 12, 2024 09:55   

Powitał :cool:
_________________
Była Jawa 50, MZ ETZ 251, Suzuki Savage 650, Devi NT700V, teraz Versys 1000 ;)
 
 
Brt 
Premium User


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1145
Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Wto Lis 12, 2024 22:19   

Cześć :-)
Uwagi:
- Kanapa była juz robiona
- Brak zaślepek na ramie przy podnózkach
- Oryginalny wydech i lusterka
- Centralka (duży plus)
- Lampa przednia...wygląda na zmatowiałą, powinna być chromowana, ale to może kwestia ujęcia.
- Nieoryginalne ciężarki na kierownicy
- Przednia tarcza wygląda jakby miała juz duży rant, ale jak wyżej... kwestia zdjęcia

PS. Poprawiłem linki do zdjęć w pierwszym poście
_________________
Więcej szczęścia, niż rozumu...

Zapraszam do Grupy warszawskiej!
Zasady jazdy w Grupie
 
 
Scotty_ 
Nawijacz asfaltu


Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 1184
Skąd: Lyski SRB
Wysłany: Czw Lis 21, 2024 20:14   

Witaj we właściwym miejscu! Zadowolenia z użytkowania sprzętu.
Jeśli chodzi o niedogrzewanie, to po odpaleniu chwyć węża wchodzącego na górę chłodnicy. Jeśli chwilę po odpaleniu robi się ciepły, to znaczy że termostat nie domyka i cały czas masz otwarty obwód chłodzenia przez chłodnicę, a przelatujące podczas jazdy powietrze chłodzi ciecz chłodzącą. Może dlatego po zatrzymaniu wskazówka idzie do góry, bo nie ma powietrza odbierającego ciepło, a jak ruszysz, to już nie dogrzewa i wskazówka leci na dół.
_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

-Revelka
-Tenerówka
 
 
jahaś 

Dołączył: 19 Lis 2024
Posty: 0
Skąd: Lubelskie
Wysłany: Dzisiaj 18:42   

Powitać, też świeżo na grupie :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15