Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Sie 08, 2016 11:02
Media kłamią http://m.auto-swiat.pl/blfzy A jeżeli jakimś cudem w SOHC/DOHC istnieją hydrauliczne popychacze, to co jest ich przeciwieństwem? Mechaniczny?
No i po kłopocie
Jednak luz zaworowy. Na przednim cylindrze ssące zawory były podparte - zero luzu, a wydechowe miały jakiś luz ale zbyt mały. Drugi cylinder OK. - bez poprawek. Przy okazji wymiana świac i filtra powietrza. Nie ten motocykl! Teraz wraca przyjemność z jazdy. Potrafiła zgasnąć na skrzyżowaniu lub szarpnąć w zakręcie, szczególnie w górkach. Pozdrawiam Wszystkich i polecam regulację luzu zaworowego
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Pon Sie 29, 2016 23:07
Wojtas,
Dobrze, że jeździłeś dosyć mało bez luzów na zaworach i nie zdążyłeś powypalać przylgni w gniazdach i na grzybkach.
Radziłbym zrobić ponowną regulację po jakichś 2 - 3 tysiącach kilometrów gdy porządnie się poukładają w gniazdach.
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
izywec,
masz rację, po 2-3 tys. km zrobię ponowną regulację. Na świecy w tym cylindrze był lekki nagar, więc jeżeli zawory byłe cały czas lekko uchylone to na nich też będzie jakiś nagar, który teraz się musi wyczyścić i wtedy trzeba będzie znów wyregulować. Swoją drogą to fajna robota, tylko że w devolaju rozkręcanie tych plastików trochę upierdliwe
Pozdrawiam
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Wto Sie 30, 2016 23:31
Wojtas napisał/a:
izywec,
...... trzeba będzie znów wyregulować. Swoją drogą to fajna robota, tylko że w devolaju rozkręcanie tych plastików trochę upierdliwe
Pozdrawiam
No to kup sobie golasa - wróć do NTV - Ja zdejmuję tylko boczki /zapinki/, zbiornik i puszkę filtra.
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Raczej obstawiał bym nieszczelność układu dolotowego. Oczywiście warto też sprawdzić stan świec zapłonowych.
Pozdrawiam ...
Właśnie dzisiaj zrobiłem pierwsze 50 km. (ok. drugie 50 km. - bo pierwsze późną jesienią po zakupie).
Wymieniłem świece, filtry (w tym paliwa i powietrza) i dzisiaj jak rozgrzał się to właśnie kilka razy mi zgasł na wolnych obrotach.
Przy odkręceniu lekko manetki, jest OK.
Czy to tylko regulacja wolnych obrotów (na zimnym - bez ssania - obroty to ok. 1-1,2 tyś.).
Poradźcie, pomóżcie, please...
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Czw Kwi 05, 2018 21:14
ZielonyPL napisał/a:
Na ciepłym obroty powinny mieć około 1200 rpm. Zobacz ile masz jak się silnik rozgrzeje.
Ja bym spróbował w takim przypadku ustawić na ciepłym 1300 - 1350 obrotów może by pomogło?
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
U mnie też od pewnego czasu zauważyłem taki objaw, nawet ciężko go odpalić. W maju wymieniałem filtr powietrza, gaźniki czyszczone, wymienione membrany i regulacja. Ale jak chciałem podkręcić obroty to zauważyłem taki wyciek....
https://zapodaj.net/7539ad4e1c2b0.jpg.html
Pomógł: 20 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Cze 2015 Posty: 773 Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Nie Lis 18, 2018 20:25
Co do wycieku - obejmy może nie są do końca dobrze skręcone? Tam na śrubie jest taka tulejka dystansująca. Możesz ją wywalić.
Gdzieś, kiedyś słyszałem, że t może być objaw gniazd zaworów iglicowych, kwalifikujących się do wymiany, ale czy to prawda?
U mnie też był taki wyciek przed oddaniem do mechanika na regulację gaźnika. Mieszanka była za bogata - myślę, ze to mógł być powód (w dodatku synchronizacja była rozjechana, ale to raczej niezwiązane z wyciekiem).
To czyszczenie i regulację robiłeś własnym sumptem czy u mechanika?
Na filmie nie widać jak masz ustawione ssanie. Full, pół, czy w ogóle?
Jak wyglądają świece?
Wszystko robione u mechanika, świece też były w maju wymieniane. W marcu planuje oddać ją do mechanika, który cieszy się bardzo dobrą opinią. Jak mi rozpisze wszystko i dowiem się jaka mogła być przyczyna dam znać na pewno
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum