Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
gaśnie na wolnych jak się rozgrzeje
Autor Wiadomość
smorawski_m 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 227
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Sob Sie 06, 2016 19:45   

Sim w OHC nie ma popychaczy! Dzwigienki opierają się o wałek z jednej strony a z drugiej o trzonek zaworu i tam właśnie jest śrubka do regulacji luzu.
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Sie 08, 2016 11:02   

Media kłamią http://m.auto-swiat.pl/blfzy A jeżeli jakimś cudem w SOHC/DOHC istnieją hydrauliczne popychacze, to co jest ich przeciwieństwem? Mechaniczny?
 
 
Wojtas 

Dołączył: 26 Lip 2016
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Sie 29, 2016 20:20   

No i po kłopocie :grin:
Jednak luz zaworowy. Na przednim cylindrze ssące zawory były podparte - zero luzu, a wydechowe miały jakiś luz ale zbyt mały. Drugi cylinder OK. - bez poprawek. Przy okazji wymiana świac i filtra powietrza. Nie ten motocykl! Teraz wraca przyjemność z jazdy. Potrafiła zgasnąć na skrzyżowaniu lub szarpnąć w zakręcie, szczególnie w górkach. Pozdrawiam Wszystkich i polecam regulację luzu zaworowego :wink:
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Pon Sie 29, 2016 23:07   

Wojtas,
Dobrze, że jeździłeś dosyć mało bez luzów na zaworach i nie zdążyłeś powypalać przylgni w gniazdach i na grzybkach.
Radziłbym zrobić ponowną regulację po jakichś 2 - 3 tysiącach kilometrów gdy porządnie się poukładają w gniazdach.
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
PSzydlowski 
(Piotrek)


Pomógł: 25 razy
Wiek: 62
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 758
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Sie 30, 2016 06:50   

Miło słyszeć, że udało się bez kosztowo :)
Pozdrawiam.
_________________
PJS

Były motocykl ... jest wynalazek :)
Aprilia Mana 850
 
 
Wojtas 

Dołączył: 26 Lip 2016
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Sie 30, 2016 20:18   

izywec,
masz rację, po 2-3 tys. km zrobię ponowną regulację. Na świecy w tym cylindrze był lekki nagar, więc jeżeli zawory byłe cały czas lekko uchylone to na nich też będzie jakiś nagar, który teraz się musi wyczyścić i wtedy trzeba będzie znów wyregulować. Swoją drogą to fajna robota, tylko że w devolaju rozkręcanie tych plastików trochę upierdliwe :grin:
Pozdrawiam
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Wto Sie 30, 2016 23:31   

Wojtas napisał/a:
izywec,
...... trzeba będzie znów wyregulować. Swoją drogą to fajna robota, tylko że w devolaju rozkręcanie tych plastików trochę upierdliwe :grin:
Pozdrawiam

No to kup sobie golasa - wróć do NTV - Ja zdejmuję tylko boczki /zapinki/, zbiornik i puszkę filtra. :lol:
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
Marcc333 

Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 18
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią Mar 30, 2018 22:45   

PSzydlowski napisał/a:
Raczej obstawiał bym nieszczelność układu dolotowego. Oczywiście warto też sprawdzić stan świec zapłonowych.
Pozdrawiam ...


Właśnie dzisiaj zrobiłem pierwsze 50 km. (ok. drugie 50 km. - bo pierwsze późną jesienią po zakupie).
Wymieniłem świece, filtry (w tym paliwa i powietrza) i dzisiaj jak rozgrzał się to właśnie kilka razy mi zgasł na wolnych obrotach.
Przy odkręceniu lekko manetki, jest OK.
Czy to tylko regulacja wolnych obrotów (na zimnym - bez ssania - obroty to ok. 1-1,2 tyś.).
Poradźcie, pomóżcie, please...
 
 
ZielonyPL 
ZielonyPL


Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Lut 2018
Posty: 57
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: Sob Mar 31, 2018 10:22   

Na ciepłym obroty powinny mieć około 1200 rpm. Zobacz ile masz jak się silnik rozgrzeje.
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sob Mar 31, 2018 11:46   

Marcc333, a gaźniki regulowałeś? Może masz przytkaną jakąś dyszę i takie cuda się dzieją.
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Czw Kwi 05, 2018 21:14   

ZielonyPL napisał/a:
Na ciepłym obroty powinny mieć około 1200 rpm. Zobacz ile masz jak się silnik rozgrzeje.

Ja bym spróbował w takim przypadku ustawić na ciepłym 1300 - 1350 obrotów może by pomogło?
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
Marcc333 

Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 18
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią Kwi 06, 2018 21:53   

Właśnie trochę podkręciłem i zobaczę, może jutro w niedzielę (więcej czasu) po dłuższej przejażdżce co się będzie działo.
 
 
mtonio 

Wiek: 40
Dołączył: 31 Gru 2017
Posty: 3
Skąd: Staszów
Wysłany: Nie Lis 18, 2018 18:27   

U mnie też od pewnego czasu zauważyłem taki objaw, nawet ciężko go odpalić. W maju wymieniałem filtr powietrza, gaźniki czyszczone, wymienione membrany i regulacja. Ale jak chciałem podkręcić obroty to zauważyłem taki wyciek....
https://zapodaj.net/7539ad4e1c2b0.jpg.html

[ Dodano: Nie Lis 18, 2018 18:57 ]
https://www.youtube.com/w...j4#action=share
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 773
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Nie Lis 18, 2018 20:25   

Co do wycieku - obejmy może nie są do końca dobrze skręcone? Tam na śrubie jest taka tulejka dystansująca. Możesz ją wywalić.
Gdzieś, kiedyś słyszałem, że t może być objaw gniazd zaworów iglicowych, kwalifikujących się do wymiany, ale czy to prawda?

U mnie też był taki wyciek przed oddaniem do mechanika na regulację gaźnika. Mieszanka była za bogata - myślę, ze to mógł być powód (w dodatku synchronizacja była rozjechana, ale to raczej niezwiązane z wyciekiem).

To czyszczenie i regulację robiłeś własnym sumptem czy u mechanika?

Na filmie nie widać jak masz ustawione ssanie. Full, pół, czy w ogóle?
Jak wyglądają świece?
 
 
mtonio 

Wiek: 40
Dołączył: 31 Gru 2017
Posty: 3
Skąd: Staszów
Wysłany: Nie Gru 02, 2018 21:08   

Wszystko robione u mechanika, świece też były w maju wymieniane. W marcu planuje oddać ją do mechanika, który cieszy się bardzo dobrą opinią. Jak mi rozpisze wszystko i dowiem się jaka mogła być przyczyna dam znać na pewno
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12