Wysłany: Pią Cze 19, 2015 15:16 Czy to jest normalne ??
Witam mam pytanie czy jest to normalne gdy jade pow 100_110 na godzine na 5 biegu to puszczam calowicie gaz. U mnie wyglada to tak ze przy odpuszczeniu gazu na 1s i po natychmiastowym dodaniu gazu moto sie krztusi tak na 0,5 s i jedzie dalej bez zarzutu. Poza tym problemem moto smiga pieknie. Co zrobilem do tej pory. Gazniki czyszczenie filtry ect. Nie zmienialem swiec czekam na klucz pacjent nt650v 1998[/i]
No wlasnie niby wszystko jest ok ustawione, linki przesmarowane, czytalem o podobnej sprawie i niby pomoglo ustawienie śrub pilot screw na 1 i 1/4 obrotu zrobilem tak i niewiele to dalo.
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Pią Cze 19, 2015 20:52 Re: Czy to jest normalne ??
qulek napisał/a:
Witam mam pytanie czy jest to normalne gdy jade pow 100_110 na godzine na 5 biegu to puszczam calowicie gaz.........
Dla mnie to ciekawostka bo jak puszczę manetkę niezależnie od szybkości to gaźniki natychmiast przechodzą na bieg jałowy i mam przepiękne hamowanie. które prawdopodobnie poniosło by mnie tam gdzie nie planowałem. Natomiast jakiegokolwiek dławienia się silnika być nie powinno. Gaźniki powinny po gwałtownym zamknięciu przepustnic na tyle zubożyć mieszankę w układzie biegu jałowego, że nie powinno być jakiegokolwiek dławienia się silnika czy kłopotu z natychmiastowym wejściem na normalną pracę.
[ Dodano: Pią Cze 19, 2015 21:59 ]
P.S, co to są te "pilot screw"? - Możesz pisać nazwy po polsku!!!!!
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Sob Cze 20, 2015 08:08
Masz sprzęta do serwisu i tyle. To już jest gdybanie czy masz gaźniki brudne, czy może składy pokopane albo synchro nie ustawione, może zawory już trzeba przejrzeć itd itp.
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Czw Cze 25, 2015 15:48
Masz źle ustawione gaźniki, prawdopodobnie sychronizacja leży i kwiczy, a ustawiania składów na 1 i 1/4 bo komuś tak działało to trochę złe wyjście.
Ale żeby zacząć grzebać w gaźnikach to najpierw trzeba zajrzeć do zaworów. Gaźniki były czyszczone ale czy wyczyszczone, są różne przypadki... Jak wyglądają membrany i świece? Może na jednym cylindrze świece są całe czarne?
Sprawa wyglada tak, ze swiece kawa z mlekiem. Gazniki sam wyczyscielm ustawilem poziom plywakow ect. Metoda z forum ustawiel mieszanke czyli odkrecamy do chwili gdy przestaja obroty rosnac .... Efekty sa moto smiga pieknie do 110 ale dalej ma jakas lekka chwile zwatpienia przy odpuszcz iu gazu. Sam nie wiem tak jak piszecie zobacze zawory. Synchro zrobielm. Zastanawiam sie czy nie ma na to wplywu ten zawor recylkulacji spali podobno ma wydawac jakies dzwieki u mnie nic nie slychac, mam jeszcze akcesoryjny wydech Motad ale nie wiem czy to ma znaczenie. Na jednym z angielskich formu ktos mial taki problem jak ja i po bypasie tego zaworu pair valve problem ustapil. Trzeba sprawdzic .
Membrany cale, ale jdena jakby byla mnej elasytczna ta z tylnego cylindra, znajomy ma mi doslac membrane z tlokiem w stanie idealnym. Jak przyjdzie podmienie i zobaczymy. Nie bylo problemow ze zlozeniem membran jak opisywali ludzie na jakies spinki czy cos. Generalnie wczoraj wieczorem pozbylem sie tego zaworu pair valve, czyli podania na zawory wydechowe swiezego powietrza, a nie recylkulacji jak pisza ludzie. Zobaczymy co bedzie na ucho moto inaczej pracuje, moze mi sie wydaje ale jakos inaczej. Przejade sie wieczorem gdziesz szybciej to dam znac.
[ Dodano: Sro Lip 01, 2015 22:37 ]
Nowe fakty wywalenie pair valve nic nie dalo. Natomiast pojawilo sie nowe zjawisko falowanie na wolnych, chyba wycoagne gazniki i poskladam ja jeszcze raz dostalem mase gratow od kumpla iglice zaworki plywakk membrany ect zobaczymy co bedzie.
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Pią Lip 03, 2015 17:08
Chłopie zabierasz się do tego od dupy strony. Jeżeli potrafisz zajrzyj najpierw do zaworów, a potem grzeb w gaźnikach.
Masz w ogóle jakieś pojęcie co właściwie robisz?? Bo tyle czasu pierniczyć się z gaźnikami to jednak coś nie tak, albo nie umiesz albo robisz nie starannie.
Dysza srednich obrotow ?? W serwisowce nie widze takiej, chyba ze to ta ktorej nie da sie wykrecic . Na to wyglada. A wiem co robie i widze, ze podobne tematy do mojego nie zostaly rozwiazane. Jedna osoba ustwaila mieszanke na 1 i 1/4 obrotu i niby bylo ok w co nie do konca wierze. Do zaworow zajrze szkoda ze dostep jest czasochlonny, no ale trzeba to zrobic i racja zabieram sie od dupy strony bo szukam latwiejszych rozwiazan. Zobacze zawory zmierze kompresje, niby moto ma najechne 65tys. Generanie po usunieciu tego zaworu pair moto nabralo jak dla mnie lepszego dzwieku i ogolnie lepiej sie zbiera troche to dziwne ale tak jest. Generalnie poskladalem gazniki wyczyszczone wyregulowane, zmienilem swiece, zmienilem membrane ta ktora wydal mi sie jakas dziwna. Efekty moto pali ok 4,5 5 litrow, przyspiesza ok, idzie do 160 szybciej nie miale gdzie sie przejechac. Zostalo mu lekkie zawachanie przy predkosci od 110 jak pusze manetke i odkrece ja na maksa, dalej idzie do 160 bez wachniecia. Jest to moje pierwsze moto z v2, moze mam dziwne odczucia. Wczesniej mialem bmw f650, burgmana 400, aprille atlantic 500, suzuki jajo no jest to rowniez pierwsze moto z kardanem. Troche sie juz sprzetow narozbieralem i sam serwisowalem zgodnie z service manualami. Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam Mateusz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum