Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Czy to jest normalne ??
Autor Wiadomość
qulek 

Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Cze 19, 2015 15:16   Czy to jest normalne ??

Witam mam pytanie czy jest to normalne gdy jade pow 100_110 na godzine na 5 biegu to puszczam calowicie gaz. U mnie wyglada to tak ze przy odpuszczeniu gazu na 1s i po natychmiastowym dodaniu gazu moto sie krztusi tak na 0,5 s i jedzie dalej bez zarzutu. Poza tym problemem moto smiga pieknie. Co zrobilem do tej pory. Gazniki czyszczenie filtry ect. Nie zmienialem swiec czekam na klucz :) pacjent nt650v 1998[/i]
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią Cze 19, 2015 16:52   

Poziom paliwa w gaźnikach dobrze ustawiony? Może Ci go zalewa, lub linka się gdzieś przycina?
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
qulek 

Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Cze 19, 2015 17:01   

No wlasnie niby wszystko jest ok ustawione, linki przesmarowane, czytalem o podobnej sprawie i niby pomoglo ustawienie śrub pilot screw na 1 i 1/4 obrotu zrobilem tak i niewiele to dalo.
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Pią Cze 19, 2015 20:52   Re: Czy to jest normalne ??

qulek napisał/a:
Witam mam pytanie czy jest to normalne gdy jade pow 100_110 na godzine na 5 biegu to puszczam calowicie gaz.........

Dla mnie to ciekawostka bo jak puszczę manetkę niezależnie od szybkości to gaźniki natychmiast przechodzą na bieg jałowy i mam przepiękne hamowanie. które prawdopodobnie poniosło by mnie tam gdzie nie planowałem. Natomiast jakiegokolwiek dławienia się silnika być nie powinno. Gaźniki powinny po gwałtownym zamknięciu przepustnic na tyle zubożyć mieszankę w układzie biegu jałowego, że nie powinno być jakiegokolwiek dławienia się silnika czy kłopotu z natychmiastowym wejściem na normalną pracę.

[ Dodano: Pią Cze 19, 2015 21:59 ]
P.S, co to są te "pilot screw"? - Możesz pisać nazwy po polsku!!!!!
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią Cze 19, 2015 21:10   

izywec napisał/a:
P.S, co to są te "pilot screw"? - Możesz pisać nazwy po polsku!!!!!


To śruby składu mieszanki.
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Sob Cze 20, 2015 08:08   

Masz sprzęta do serwisu i tyle. To już jest gdybanie czy masz gaźniki brudne, czy może składy pokopane albo synchro nie ustawione, może zawory już trzeba przejrzeć itd itp.

Zagoń sprzęta do serwisu i tyle
 
 
qulek 

Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Cze 20, 2015 09:05   

Ok dzieki za wyczerpujace informacje. Masz sprzeta do serwisu to pradziwy konkret. Mozna zamykac.
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Cze 24, 2015 21:33   

To nie jest normalne. Przy tej prędkości gazu się dalej dodaje, a nie odejmuje ;-)
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sro Cze 24, 2015 22:36   

Radziecki no co Ty :D w deauvilce odkręcanie dalej manetki dużo nie daje, można za to śmiało puszczać, wtedy czuć różnicę :D
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Czw Cze 25, 2015 15:48   

Masz źle ustawione gaźniki, prawdopodobnie sychronizacja leży i kwiczy, a ustawiania składów na 1 i 1/4 bo komuś tak działało to trochę złe wyjście.

Ale żeby zacząć grzebać w gaźnikach to najpierw trzeba zajrzeć do zaworów. Gaźniki były czyszczone ale czy wyczyszczone, są różne przypadki... Jak wyglądają membrany i świece? Może na jednym cylindrze świece są całe czarne?
 
 
qulek 

Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Cze 25, 2015 19:05   

Sprawa wyglada tak, ze swiece kawa z mlekiem. Gazniki sam wyczyscielm ustawilem poziom plywakow ect. Metoda z forum ustawiel mieszanke czyli odkrecamy do chwili gdy przestaja obroty rosnac .... Efekty sa moto smiga pieknie do 110 ale dalej ma jakas lekka chwile zwatpienia przy odpuszcz iu gazu. Sam nie wiem tak jak piszecie zobacze zawory. Synchro zrobielm. Zastanawiam sie czy nie ma na to wplywu ten zawor recylkulacji spali podobno ma wydawac jakies dzwieki u mnie nic nie slychac, mam jeszcze akcesoryjny wydech Motad ale nie wiem czy to ma znaczenie. Na jednym z angielskich formu ktos mial taki problem jak ja i po bypasie tego zaworu pair valve problem ustapil. Trzeba sprawdzic .
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Czw Cze 25, 2015 22:35   

Membrany?
 
 
qulek 

Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Cze 26, 2015 14:12   

Membrany cale, ale jdena jakby byla mnej elasytczna ta z tylnego cylindra, znajomy ma mi doslac membrane z tlokiem w stanie idealnym. Jak przyjdzie podmienie i zobaczymy. Nie bylo problemow ze zlozeniem membran jak opisywali ludzie na jakies spinki czy cos. Generalnie wczoraj wieczorem pozbylem sie tego zaworu pair valve, czyli podania na zawory wydechowe swiezego powietrza, a nie recylkulacji jak pisza ludzie. Zobaczymy co bedzie na ucho moto inaczej pracuje, moze mi sie wydaje ale jakos inaczej. Przejade sie wieczorem gdziesz szybciej to dam znac.

[ Dodano: Sro Lip 01, 2015 22:37 ]
Nowe fakty wywalenie pair valve nic nie dalo. Natomiast pojawilo sie nowe zjawisko falowanie na wolnych, chyba wycoagne gazniki i poskladam ja jeszcze raz dostalem mase gratow od kumpla iglice zaworki plywakk membrany ect zobaczymy co bedzie.
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pią Lip 03, 2015 17:08   

Chłopie zabierasz się do tego od dupy strony. Jeżeli potrafisz zajrzyj najpierw do zaworów, a potem grzeb w gaźnikach.

Masz w ogóle jakieś pojęcie co właściwie robisz?? Bo tyle czasu pierniczyć się z gaźnikami to jednak coś nie tak, albo nie umiesz albo robisz nie starannie.

Pozdrawiam

ps. Sprawdź dysze średnich obrotów.
 
 
qulek 

Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Lip 03, 2015 21:58   

Dysza srednich obrotow ?? W serwisowce nie widze takiej, chyba ze to ta ktorej nie da sie wykrecic . Na to wyglada. A wiem co robie i widze, ze podobne tematy do mojego nie zostaly rozwiazane. Jedna osoba ustwaila mieszanke na 1 i 1/4 obrotu i niby bylo ok w co nie do konca wierze. Do zaworow zajrze szkoda ze dostep jest czasochlonny, no ale trzeba to zrobic i racja zabieram sie od dupy strony bo szukam latwiejszych rozwiazan. Zobacze zawory zmierze kompresje, niby moto ma najechne 65tys. Generanie po usunieciu tego zaworu pair moto nabralo jak dla mnie lepszego dzwieku i ogolnie lepiej sie zbiera troche to dziwne ale tak jest. Generalnie poskladalem gazniki wyczyszczone wyregulowane, zmienilem swiece, zmienilem membrane ta ktora wydal mi sie jakas dziwna. Efekty moto pali ok 4,5 5 litrow, przyspiesza ok, idzie do 160 szybciej nie miale gdzie sie przejechac. Zostalo mu lekkie zawachanie przy predkosci od 110 jak pusze manetke i odkrece ja na maksa, dalej idzie do 160 bez wachniecia. Jest to moje pierwsze moto z v2, moze mam dziwne odczucia. Wczesniej mialem bmw f650, burgmana 400, aprille atlantic 500, suzuki jajo ;) no jest to rowniez pierwsze moto z kardanem. Troche sie juz sprzetow narozbieralem i sam serwisowalem zgodnie z service manualami. Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam Mateusz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12