Prawdę mówiąc nigdy nie zgłębiałem tajników dodawania mocy w NTV, ale co do wydechu to powiem Ci, że w mojej SV mam zmieniony CAŁY UKŁAD WYDECHOWY firmy vance and hines dedykowany do tego modelu, co w efekcie dało 72 konie na kole, przy czym fabrycznie ma 72 KM na silniku A do przeliczenia mocy z koła na silnik to trzeba dodać do tego ok 10%
Tak więc w wydechu siedzi parę ładnych koni, przecież w samej NTV z 60 KM spadło na 50 tylko poprzez normy hałasu czyli wydech.
IrekNTV650 [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 22, 2008 23:01
Czy ktoś ma może foto jak wyglądają kryzy przed i po operacji "rozdławiania" - czy taka operacja nie powinna być wykonywana idealnie na jednym i drugim gaźniku - przecież muszą dawkować tak samo?
grychu [Usunięty]
Wysłany: Pią Maj 23, 2008 22:11
Oczywiscie, ze musza byc idealnie rowno ! Tnij jak najblizej krawedzi wytnij wszystko co zbedne a bedzie napewno rowno w jednym i drugim Pozdrawiam.
Krzysiek [Usunięty]
Wysłany: Pią Maj 23, 2008 22:52
Nie mam pojecia,czy sie spotkalismy,bywam w roznych miejscach
Marshall [Usunięty]
Wysłany: Nie Maj 25, 2008 00:31
Na pewno w wydechu silnik zostawia parę koników Chciałem swój wydech poddać modyfikacjom (katalizator) ale nie dostałem żadnego odzewu na forum i boje sie być tym pierwszym... Jeżeli macie jakieś doświadczenie odnośnie wycinki kata i układu dopalania to proszę o wszelkie wskazówki.
Założyłem nawet wątek, ale odpowiedzi niestety nie ma
Sprawdze i potem napisze, wczoraj postanowilem sprawdzić w końcu ile poleci po odblokowaniu... (wydech mam bez puszki pod silnikiem) wskazało troszke ponad 200 i mi sie prosta skończyła, ale wir w baku, kolanka od rur czerwone i temperatura prawie max....
tomas19892 [Usunięty]
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 19:28
Witam wszystkich:) Moją NTV tez odblokowalem Lecialem nia 190 jak narazie, nurtuje mnie tylko pytanie, moja NTV jest z roku 90, ma zalozone najwieksze dysze czyli 140 i 135. Moje pytanie dotyczy spalania tych modeli, jakie powinno wynosic ? Czy zwiekszanie ilosci powietrza sruba regulacji skladu mieszanki a nastepnie synchro gaznikow poskutkuje mniejszym spalaniem? Poziom paliwa mam juz ustawiony tak jak powinno byc. Narazie podchodzi pod 5 lub 6 L na 100 km przy spokojnej jezdzie. Swiece maja kolor kawa z mlekiem. Pozdrawiam
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 20:04
Mi tam też zawsze koło 5l na 100 km spali. Podobnie jak ty mam wersję w pełni odblokowaną, może warto zajrzeć jeszcze do filtra powietrza? Czy przypadkiem nie jest nazbyt brudny. Jeżeli przesadzisz z dodawaniem powietrza to wypalisz dziury w tłokach.
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 20:57
Ja mam 50 km i na mojej licznikowo miałem nieco ponad 2zł... Ale nie uważam to za osiągnięcie
tomas19892 [Usunięty]
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 23:03
Filtr powietrza jest czysty, musial byc wymieniany. Ustawilem na 3,5 obrotu i synchro. Jak pogoda dopisze to sprawdze jakie swiece i jakie spalanie bedzie.
Spalanie wyszlo 5.4 L na 100 km. Lalem pod korek. Jazda w srednim tempie i dystans nie zrobiony za jednym razem tylko w pare dni po kilkanascie km dziennie,wiec mysle ze nie jest zle na taki silnik. W trasie powinien zejsc ponizej 5 L
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum