Metidrop
Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: oława
Wysłany: Sob Mar 19, 2016 21:39 Problem z wyciekiem płynu chłodniczego coś dziwnego
Witam
Jestem posiadaczem Hondy Deauville z 2001 roku i mam taki problem bo od jakiegoś czasu mam wyciek płynu chłodniczego tylko trochę dziwny bo podczas jazdy czy postoju nic nie cieknie dopiero gdy po jeździe jak wstawię moto do garażu i postoi parę dni to nagle pokazuje się wyciek od strony wydechu płyn ścieka po silniku i osłonie sprzęgła oraz wydechu na ziemię. Nie mogę dojść do tego co to może być bo trochę płyny wypłynie a na silniku nie widać skąd bo zanim obejrzę silnik to on już jest suchy. Może ktoś miał taki problem więc proszę o pomoc dodaje że w zbiorniku wyrównawczym jest cały czas taka sama ilość płynu. To dla mnie troche frustrujące.
od kiedy zaobserwowałeś taki problem?
Może to woda skroplona z wydechu?
_________________ Pozdrawiam
tAboon
Romet Ogar 902 '85 --> Simson S51 '90 --> XL600V '92 white-UNI ('13-'15) vel "Krecik" --> NTV 650V '99 Black-PEARL ('15-'24) vel "Czarnula" + NT 700VA '10 Silver ('22-??) vel Hanka
Metidrop
Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 5 Skąd: oława
Wysłany: Sob Mar 19, 2016 22:37
Od kilku miesięcy lecz nie mogę dojść co to jest to nie jest skraplanie z wydechu gdyż to ścieka gdzieś zza owiewki bocznej prawej po silniku i kapie na wydech ale na kolanie koło hamulca nożnego ale to się dzieje dopiero gdy po jeździe moto stoi kilka dni.
Polecam opcję szukaj
Na naszym forum są odpowiedzi, chyba na wszystkie pytania dotyczące Devi i nie tylko
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
...a niech mi ktoś powie czy trudno jest odkręcić boczna owiewkę w deauvilce?
Żeby zdemontować boczną owiewkę w Deauville zaczynasz od takiego stanu:
Najpierw zdejmujesz kanapę(tej czynności chyba nie trzeba jakoś specjalnie opisywać) i prawy boczek pod siodłem(ten czarny) - mocowany jest w trzech miejscach na wcisk, więc trochę siły(ale z wyczuciem) i już.
Następnie odkręcasz płetwę - jedna śrubka od dołu:
I zdejmujesz lekko ściskając - trzeba wypiąć z czterech zaczepów.
Sama owiewka mocowana jest czterema śrubkami:
Jedną przy zbiorniku(na gorze i widoczna "z daleka"):
Dwoma do czaszy:
I jedną z przodu na dole do ramy przy wydechu:
Poza tym od wewnątrz pod czaszą są jeszcze spinki do wypięcia:
Na samym czubku z przodu zaczep spięty z czaszą:
Zostają jeszcze dwa punkty mocowana na wcisk(jak boczek po siodłem); mianowicie jeden przy zbiorniku na wysokości kolana i drugi na łączeniu z tylną obudową/kufrem.
Zasadniczo to chyba wszystko i finalnie moto powinno wyglądać taK:
Acha... nie pamiętam(u mnie nie było) czy czasem schowek nie jest też przykręcony do owiewki.
Łot to tyle...
Moja uwaga: zaznaczaj która śrubka skąd wykręcona - HONDA moim zdaniem tego nie przemyślała i każda śrubka jest inna - u siebie problem wyeliminowałem wymieniając wszystkie śrubki na jeden rozmiar i typ klucza, przez co nie martwię się, że zamienię je miejscami.
A i jeszcze jedno - jak już rozbierzesz to najlepiej w staw fotki skąd cieknie to powiemy jak naprawić
P.S. Nie patrzcie, że moto brudne - czekam na ostatnie szpargały i po świętach będę składał... a będzie "pstrokata": czasza czerwona; moto złote, a lewa owiewka zielona , ale wszystko w oryginale.
_________________ Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum