Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z wyciekiem płynu chłodniczego coś dziwnego
Autor Wiadomość
Metidrop 

Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: oława
Wysłany: Sob Mar 19, 2016 21:39   Problem z wyciekiem płynu chłodniczego coś dziwnego

Witam
Jestem posiadaczem Hondy Deauville z 2001 roku i mam taki problem bo od jakiegoś czasu mam wyciek płynu chłodniczego tylko trochę dziwny bo podczas jazdy czy postoju nic nie cieknie dopiero gdy po jeździe jak wstawię moto do garażu i postoi parę dni to nagle pokazuje się wyciek od strony wydechu płyn ścieka po silniku i osłonie sprzęgła oraz wydechu na ziemię. Nie mogę dojść do tego co to może być bo trochę płyny wypłynie a na silniku nie widać skąd bo zanim obejrzę silnik to on już jest suchy. Może ktoś miał taki problem więc proszę o pomoc dodaje że w zbiorniku wyrównawczym jest cały czas taka sama ilość płynu. To dla mnie troche frustrujące.
 
 
tAboon 
..::tAboon::..


Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 268
Skąd: Gdynia // Kielce
Wysłany: Sob Mar 19, 2016 22:16   

od kiedy zaobserwowałeś taki problem?
Może to woda skroplona z wydechu?
_________________
Pozdrawiam
tAboon

Romet Ogar 902 '85 --> Simson S51 '90 --> XL600V '92 white-UNI ('13-'15) vel "Krecik" --> NTV 650V '99 Black-PEARL ('15-'24) vel "Czarnula" + NT 700VA '10 Silver ('22-??) vel Hanka
 
 
Metidrop 

Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: oława
Wysłany: Sob Mar 19, 2016 22:37   

Od kilku miesięcy lecz nie mogę dojść co to jest to nie jest skraplanie z wydechu gdyż to ścieka gdzieś zza owiewki bocznej prawej po silniku i kapie na wydech ale na kolanie koło hamulca nożnego ale to się dzieje dopiero gdy po jeździe moto stoi kilka dni.
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Sob Mar 19, 2016 22:53   

A weź że wykaż sie inwencją i zdejmij plastiki - po nitce do kłębka...

Ja obstawiam wyciek albo z łącznika między cylindrami lub z którejś rurki układu.
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
Metidrop 

Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 5
Skąd: oława
Wysłany: Sob Mar 19, 2016 23:13   

tak tylko chodzi o to że gdy przychodzę do garażu to już jest mała plama na ziemi a na moto już nie ma śladu skąd to ciekło

[ Dodano: Sob Mar 19, 2016 23:15 ]
a niech mi ktoś powie czy trudno jest odkręcić boczna owiewkę w deauvilce?
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 49 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 818
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Nie Mar 20, 2016 08:18   

Może to pomoże?

http://www.elsham.pwp.blu...-side-fairings/

Polecam opcję szukaj :!:
Na naszym forum są odpowiedzi, chyba na wszystkie pytania dotyczące Devi i nie tylko :mrgreen:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Nie Mar 20, 2016 10:58   

Metidrop napisał/a:
...a niech mi ktoś powie czy trudno jest odkręcić boczna owiewkę w deauvilce?


Żeby zdemontować boczną owiewkę w Deauville zaczynasz od takiego stanu:




Najpierw zdejmujesz kanapę(tej czynności chyba nie trzeba jakoś specjalnie opisywać) i prawy boczek pod siodłem(ten czarny) - mocowany jest w trzech miejscach na wcisk, więc trochę siły(ale z wyczuciem) i już.

Następnie odkręcasz płetwę - jedna śrubka od dołu:

I zdejmujesz lekko ściskając - trzeba wypiąć z czterech zaczepów.

Sama owiewka mocowana jest czterema śrubkami:

Jedną przy zbiorniku(na gorze i widoczna "z daleka"):


Dwoma do czaszy:



I jedną z przodu na dole do ramy przy wydechu:



Poza tym od wewnątrz pod czaszą są jeszcze spinki do wypięcia:


Na samym czubku z przodu zaczep spięty z czaszą:



Zostają jeszcze dwa punkty mocowana na wcisk(jak boczek po siodłem); mianowicie jeden przy zbiorniku na wysokości kolana i drugi na łączeniu z tylną obudową/kufrem.

Zasadniczo to chyba wszystko i finalnie moto powinno wyglądać taK:


Acha... nie pamiętam(u mnie nie było) czy czasem schowek nie jest też przykręcony do owiewki.

Łot to tyle... :mrgreen:

Moja uwaga: zaznaczaj która śrubka skąd wykręcona - HONDA moim zdaniem tego nie przemyślała i każda śrubka jest inna - u siebie problem wyeliminowałem wymieniając wszystkie śrubki na jeden rozmiar i typ klucza, przez co nie martwię się, że zamienię je miejscami.

A i jeszcze jedno - jak już rozbierzesz to najlepiej w staw fotki skąd cieknie to powiemy jak naprawić :wink:



P.S. Nie patrzcie, że moto brudne - czekam na ostatnie szpargały i po świętach będę składał... a będzie "pstrokata": czasza czerwona; moto złote, a lewa owiewka zielona :mrgreen: , ale wszystko w oryginale.
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
lolek 

Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2022
Posty: 1
Skąd: ostrowiec św
Wysłany: Sro Mar 23, 2022 09:10   

Witam,wczoraj zauważyłem podobny problem u siebie,z tym że ślad po płynie na silniku jest po lewej stronie,ktoś podpowie co to się mogło zadziać?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 7