witam mam taki problem kupiłem honde ntv 650 problem polega na tym ze rozrusznik nie morze zakrecic silnik przekażnik jest ok rozrusznik wyciągnięty sprawdzony kręci ako ok co morze być przyczyną
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Sob Lis 05, 2016 20:59
Kupiłeś bez uruchamiania? Wał korbowy silnika obraca się czy nie? Opisuj wszystko dokładnie bo tak to jakbyś dzwonił do lekarza i chciał leczenia na odległość.
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Ok...
No to po kolei... Aku sprawne?
Opisz dokładnie objawy - przekręcasz kluczyk i co... Kontrolki świecą? Wciskasz starter i co? Kontrolki gasną czy nie? Rozrusznik kreci czy nie? Próbowałeś obrócić wałem/silnikiem?
Bezpieczniki?
_________________ Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1782 Skąd: Tarnów
Wysłany: Sob Lis 05, 2016 21:56
arcin10, nie jestem upierdliwcem i może to powinien zrobić admin, ale zrobię to ja; pytam się czy takie pojęcia jak; interpunkcja, ortografia itp. są Ci znane?
Nie obraź się, ale to jest Forum, a nie tani chat i tutaj styl pisania jest równoznaczny ze stosunkiem do innych forumowiczów.
Serdecznie pozdrawiam
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Tak ako od samochodu przekaźnik pyka kontrolki gasną
Po pierwsze ktoś już Ci zwracał uwagę na pisownie - tak nieskładnie składasz zdania, że nic z tego wywnioskować nie idzie.
Po drugie jeśli chcesz pomocy od Nas to daj coś od siebie - konkretne i jak najbardziej szczegółowe informacje, bo bez tego takie "ciągnięcie za język" i tyle.
_________________ Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Nie Lis 06, 2016 19:52
arcin10 napisał/a:
Dzisiaj wykrecilem świece i zakrecilem rozrusznikiem obrócił ale bardzo ciężko czy silnik morze być zatarty
Po takiej informacji mogą być następujące przyczyny:
1. Słaby akumulator - weź i podłącz samochodowy aby światła nie gasły przy rozruchu. Jeśli przy akumulatorze samochodowym gasną to przyczyny są w punktach 2 i 3.
2. Zużyte łożyska w rozruszniku albo za duże luzy na nich.
3. Zatarty silnik - przy wykręconych świecach w obu cylindrach i włączonym biegu dosyć lekko musi koło napędowe /tylne/ kręcić silnikiem. Jeśli ciężko to zatarty silnik.
Tak na marginesie to przy wykręconych świecach dobry starter powinien swobodnie kręcić dobrym silnikiem przy dobrym akumulatorze bez przygasania świateł i lampek kontrolnych.
Współczuję bo chyba wsadziłeś się na minę ale można wyjść na prostą.
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1782 Skąd: Tarnów
Wysłany: Nie Lis 06, 2016 20:32
Ale tak na prawdę to dalej nie wiemy na pewno, czy kolega kupił już nie odpalające moto /wtedy cena to byłoby mnożenie motocykla przez cenę złomu/, czy też kupił sprawne moto, które po chwili zdechło nagle, albo zdychało powoli
Podobne objawy były w moto mojego kolegi i winne były akurat łożyska rozrusznika. Jednak proponuję zrobić próbę wg punktu nr 3 naszego szanownego kolegi izywec, wtedy sporo się wyjaśni.
W każdym razie życzę sukcesów i trzymam kciuki
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Ja mialem podobnie po kupnie mojej Devi - jak już odpaliła to jechała, ale nie wolno było gasić...
Akumulator był taka padlina, że pod obciążeniem nawet zegarek przestawał działać (najmniejszy pobór prądu) bo napięcie spadało do wartości jednej baterii AA(1,5V)...
Dlatego pytam czy aku sprawne, ale konkretnej odpowiedzi brak...
_________________ Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum