Greg1237
Dołączył: 10 Mar 2022 Posty: 26 Skąd: Kujawsko Pomorskie
Wysłany: Czw Lip 14, 2022 18:50 Elektryczny czy paliwowy co to może być
Witam
Moja ntv revere od jakiegoś czasu, przejadę się z 500m dość szybko.
Zaczyna przerywać w czasie jazdy próbowałem odpalić na tzw popych nic nie daje odczekam 10minut. Odpali i jest dobrze. Próbowałem pukać kluczem w pompę paliwa ( myślałem że się zawiesza. Proszę o pomoc .
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Sob Lip 16, 2022 18:52
Greg1237 napisał/a:
......Jak odczekam to później dobrze chodzi
Wyjasnij co znaczy "później dobrze chodzi" ?
Mozesz zatem jeździć normalnie po tym odczekaniu na dowolne odległości i postoje oraz gwałtowne przyśpieszenia ?
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Greg1237
Dołączył: 10 Mar 2022 Posty: 26 Skąd: Kujawsko Pomorskie
Wysłany: Pon Lip 18, 2022 02:37
Odczekam z 5-10 minut i później jest dobrze. Przyspieszie gwałtownie i normalna jazda jest ok . Chciałem dać do mechanika ale ten zaczął mi wymyślać z luzami zaworowymi sprawdzanie stopnia sprężania jak oleju nie bierze itp.chyba chciał mnie naciągnąć na kasę
Nadal odpowiedzi są nieprecyzyjne
1)Problem jest cykliczny, czyli jedziesz 500m gaśnie i musisz odczekać, znów jedziesz 500m i znów gaśnie?
2) czy odpalasz rano, jedziesz 500m gaśnie, czekasz, odpalasz i jeździsz cały dzień bez problemu?
3) jak jedziesz spokojnie, to problemu nie ma, a jak gwałtownie przyspieszasz, to motocykl gaśnie?
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Greg1237
Dołączył: 10 Mar 2022 Posty: 26 Skąd: Kujawsko Pomorskie
Wysłany: Pon Lip 18, 2022 08:38
Dzieje się to co jakiś czas jak jadę z domu spokojnie to się to nie robi. Można zgonić na pompę paliwa, zawiesza się ?
[ Dodano: Pon Lip 18, 2022 09:45 ]
Dzieję się to jak wyjeżdżam z domu co jakiś czas i prawie w tym samym miejscu.
Jak to się nie zrobi to mogę jeździć cały dzień.
[ Dodano: Pon Lip 18, 2022 21:36 ]
Dzisiaj się przejechałem spokojnie i było dobrze jutro zrobię do 5000 tys obr zobaczę czy znów zgaśnie.
[ Dodano: Wto Lip 26, 2022 11:42 ]
Chyba problem się skończył, jak kupiłem revere to lampki kontrolne nie święcili tak mocno myślałem że tak ona ma. Padł mi przedwczoraj akumulator po wymianie świeca tak mocno że hej. Mógł robić zwarcie akumulator i dlatego się to działo.
Pozdrawiam
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Pią Lip 29, 2022 10:35
Greg1237
To popraktykuj i napisz jak jest z jazdą z nowym akumulatorem ?
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Greg1237
Dołączył: 10 Mar 2022 Posty: 26 Skąd: Kujawsko Pomorskie
Wysłany: Pią Lip 29, 2022 18:14
Izywec nic się nie dzieje , mógł aku robić zwarcie i zakłócać pracę pompki paliwa.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Sie 01, 2022 10:12 ]
Filtry wszystkie wymienione
[ Dodano: Czw Sie 11, 2022 20:48 ]
Witam
Panowie jednak dzisiaj znowu wróciło pod czas jazdy już byłem od domu 90km zgasł . Próbowałem z 6 razy go odpalić i nic czuć było beznyne czyli paliwo podaję. Może doradzicie co sprawdzić na drodze jak znowu się to zrobi.
Pozdrawiam
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Czw Sie 11, 2022 23:16
Greg1237 napisał/a:
.......
Witam
Panowie jednak dzisiaj znowu wróciło pod czas jazdy już byłem od domu 90km zgasł . Próbowałem z 6 razy go odpalić i nic czuć było beznyne czyli paliwo podaję. Może doradzicie co sprawdzić na drodze jak znowu się to zrobi.
Pozdrawiam
Mój drogi Przyjacielu ! Jeśli podczas kręcenia startowego po tych 90 km czułeś opary benzyny to mam nastepujace pytanie:
Czy po ostygnieciu zapalil i wróciłeś do domu na kołach motocykla ?
Jeśli tak to szukaj w elektryce.
Po pierwsze: sprawdź w takim wypadku tzn. na drodze czy jest iskra na świecy (miej jakąkolwiek zapasową aby nie wykrecac z głowicy ).
Po drugie : Podczep pod instalację jakiś przyrzad pomiarowy i jak pracuje silnik to jakie napiecie masz w instalacji. Winno być przt obrotach silnika ok. 3000 w wysokości 14,3-do 14,6 V. Po trzecie : Jeśli przy starcie silnika napiecie spada ponizej 9 V to akumulator niedoładowany albo mimo, ze nowy to jest za mało pojemny amperowo. Przy mniej niż 9 V prawdopodobnie nie ma iskry na świecach. Ja bardziej wierzę akumulatorom kwasowym niż zelowym w tym względzie.
Po czwarte : (Bez obrazy) Czy przypadkiem nie dotknąłeś wyłącznika zapłonu w czasie jazdy przełącznikem przy prawej manetce i czy w czasie urchomiania nie był on we wlasciwej pozycji przez zapomnienie. Jeszcze jedno w tym motocyklu nie ruszamy manetki gazu czyli nie pomagamy gazem w czasie pracy startera i miej oczywiscie wyłączone światła - przełącznik przy manetce gazu. Przy ciepłym silniku nie używamy też ssania - dzwigienka na zero ssania.
Jesli moje uwagi nie pomogą to podejrzewam, że w układzie elektrycznym wskutek pracy cokolwiek siada np. kondensator. opornik czy jakies diody w elektronice.
P.S. Pamietaj, że te porady daje Ci mechanik okretowy (czyli taki od Diesli nie motocykli) a nie elektryk-elektronik, który korzysta jesli taka potrzeba z specjalisty w tym wzgledzie.
Powodzenia w likwidacji kłopotów. Izydor.
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum