Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Elektryczny czy paliwowy co to może być
Autor Wiadomość
Greg1237 

Dołączył: 10 Mar 2022
Posty: 26
Skąd: Kujawsko Pomorskie
Wysłany: Czw Lip 14, 2022 18:50   Elektryczny czy paliwowy co to może być

Witam
Moja ntv revere od jakiegoś czasu, przejadę się z 500m dość szybko.
Zaczyna przerywać w czasie jazdy próbowałem odpalić na tzw popych nic nie daje odczekam 10minut. Odpali i jest dobrze. Próbowałem pukać kluczem w pompę paliwa ( myślałem że się zawiesza. Proszę o pomoc .
 
 
MarasMT 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2017
Posty: 10
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Lip 14, 2022 20:22   

Przejedziesz 500m od startu czy jedziesz sobie x km i dopiero jak dasz ostro w palnik to zaczyna przerywać i gaśnie?

Jeśli silnik zaczyna przerywać po wzroście temperatury może to być problem z "impulsatorami", sprawdź czy masz iskrę po tym jak silnik zgaśnie.
 
 
Greg1237 

Dołączył: 10 Mar 2022
Posty: 26
Skąd: Kujawsko Pomorskie
Wysłany: Czw Lip 14, 2022 20:43   

Przejadę od domu 500m i co jakiś czas dzieje się to przy ostrym ruszaniu.

[ Dodano: Pią Lip 15, 2022 10:29 ]
Jak odczekam to później dobrze chodzi
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Sob Lip 16, 2022 18:52   

Greg1237 napisał/a:
......Jak odczekam to później dobrze chodzi

Wyjasnij co znaczy "później dobrze chodzi" ?
Mozesz zatem jeździć normalnie po tym odczekaniu na dowolne odległości i postoje oraz gwałtowne przyśpieszenia ?
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
Greg1237 

Dołączył: 10 Mar 2022
Posty: 26
Skąd: Kujawsko Pomorskie
Wysłany: Pon Lip 18, 2022 02:37   

Odczekam z 5-10 minut i później jest dobrze. Przyspieszie gwałtownie i normalna jazda jest ok . Chciałem dać do mechanika ale ten zaczął mi wymyślać z luzami zaworowymi sprawdzanie stopnia sprężania jak oleju nie bierze itp.chyba chciał mnie naciągnąć na kasę
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 49 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 817
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Pon Lip 18, 2022 07:54   

Greg1237 napisał/a:
Odczekam z 5-10 minut i później jest dobrze

Nadal odpowiedzi są nieprecyzyjne :)
1)Problem jest cykliczny, czyli jedziesz 500m gaśnie i musisz odczekać, znów jedziesz 500m i znów gaśnie?
2) czy odpalasz rano, jedziesz 500m gaśnie, czekasz, odpalasz i jeździsz cały dzień bez problemu?
3) jak jedziesz spokojnie, to problemu nie ma, a jak gwałtownie przyspieszasz, to motocykl gaśnie?
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
Greg1237 

Dołączył: 10 Mar 2022
Posty: 26
Skąd: Kujawsko Pomorskie
Wysłany: Pon Lip 18, 2022 08:38   

Dzieje się to co jakiś czas jak jadę z domu spokojnie to się to nie robi. Można zgonić na pompę paliwa, zawiesza się ?

[ Dodano: Pon Lip 18, 2022 09:45 ]
Dzieję się to jak wyjeżdżam z domu co jakiś czas i prawie w tym samym miejscu.
Jak to się nie zrobi to mogę jeździć cały dzień.

[ Dodano: Pon Lip 18, 2022 21:36 ]
Dzisiaj się przejechałem spokojnie i było dobrze jutro zrobię do 5000 tys obr zobaczę czy znów zgaśnie.

[ Dodano: Wto Lip 26, 2022 11:42 ]
Chyba problem się skończył, jak kupiłem revere to lampki kontrolne nie święcili tak mocno myślałem że tak ona ma. Padł mi przedwczoraj akumulator po wymianie świeca tak mocno że hej. Mógł robić zwarcie akumulator i dlatego się to działo.
Pozdrawiam
 
 
grad74 
Grzegorz


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 377
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Lip 29, 2022 08:53   

Filtry paliwa, ludziska sprawdzajta i wymieniajta, bo o tym się często zapomina w to ważne.
_________________
SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje :)
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Pią Lip 29, 2022 10:35   

Greg1237
To popraktykuj i napisz jak jest z jazdą z nowym akumulatorem ?
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
Greg1237 

Dołączył: 10 Mar 2022
Posty: 26
Skąd: Kujawsko Pomorskie
Wysłany: Pią Lip 29, 2022 18:14   

Izywec nic się nie dzieje , mógł aku robić zwarcie i zakłócać pracę pompki paliwa.
Pozdrawiam

[ Dodano: Pon Sie 01, 2022 10:12 ]
Filtry wszystkie wymienione

[ Dodano: Czw Sie 11, 2022 20:48 ]
Witam
Panowie jednak dzisiaj znowu wróciło pod czas jazdy już byłem od domu 90km zgasł . Próbowałem z 6 razy go odpalić i nic czuć było beznyne czyli paliwo podaję. Może doradzicie co sprawdzić na drodze jak znowu się to zrobi.
Pozdrawiam
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Czw Sie 11, 2022 23:16   

Greg1237 napisał/a:
.......
Witam
Panowie jednak dzisiaj znowu wróciło pod czas jazdy już byłem od domu 90km zgasł . Próbowałem z 6 razy go odpalić i nic czuć było beznyne czyli paliwo podaję. Może doradzicie co sprawdzić na drodze jak znowu się to zrobi.
Pozdrawiam

Mój drogi Przyjacielu ! Jeśli podczas kręcenia startowego po tych 90 km czułeś opary benzyny to mam nastepujace pytanie:
Czy po ostygnieciu zapalil i wróciłeś do domu na kołach motocykla ?
Jeśli tak to szukaj w elektryce.
Po pierwsze: sprawdź w takim wypadku tzn. na drodze czy jest iskra na świecy (miej jakąkolwiek zapasową aby nie wykrecac z głowicy ).
Po drugie : Podczep pod instalację jakiś przyrzad pomiarowy i jak pracuje silnik to jakie napiecie masz w instalacji. Winno być przt obrotach silnika ok. 3000 w wysokości 14,3-do 14,6 V. Po trzecie : Jeśli przy starcie silnika napiecie spada ponizej 9 V to akumulator niedoładowany albo mimo, ze nowy to jest za mało pojemny amperowo. Przy mniej niż 9 V prawdopodobnie nie ma iskry na świecach. Ja bardziej wierzę akumulatorom kwasowym niż zelowym w tym względzie.
Po czwarte : (Bez obrazy) Czy przypadkiem nie dotknąłeś wyłącznika zapłonu w czasie jazdy przełącznikem przy prawej manetce i czy w czasie urchomiania nie był on we wlasciwej pozycji przez zapomnienie. Jeszcze jedno w tym motocyklu nie ruszamy manetki gazu czyli nie pomagamy gazem w czasie pracy startera i miej oczywiscie wyłączone światła - przełącznik przy manetce gazu. Przy ciepłym silniku nie używamy też ssania - dzwigienka na zero ssania.
Jesli moje uwagi nie pomogą to podejrzewam, że w układzie elektrycznym wskutek pracy cokolwiek siada np. kondensator. opornik czy jakies diody w elektronice.

P.S. Pamietaj, że te porady daje Ci mechanik okretowy (czyli taki od Diesli nie motocykli) a nie elektryk-elektronik, który korzysta jesli taka potrzeba z specjalisty w tym wzgledzie.
Powodzenia w likwidacji kłopotów. Izydor.
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12