_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
A to ubierać kurtkę i kalesony i jazda - byle po czarnym.
Ja, jak kupowałem jeździłem po lekkim śniego-błocie. Fakt nie jechałem więcej niż 70, ale ani razu mi koło nie uciekło.
Ja, jak kupowałem jeździłem po lekkim śniego-błocie. Fakt nie jechałem więcej niż 70, ale ani razu mi koło nie uciekło.
Tobie się udało ale w takich warunkach o nieszczęście nie trudno. Jak nie Ty to ktoś Ciebie a jak wiadomo na moto mamy znacznie mniejsze szanse na uniknięcie przykrych konsekwencji nawet przy drobnej stłuczce. Jazda w takich warunkach na "nowym" moto bez praktyki i wyczucia maszyny to najgorsze co można zrobić więc nie kuś
Wiem, głowy gorące a motocykle kuszą (mam to samo choć wiele sezonów za mną i w przeszłości jeździłem okrągły rok nawet po śniegu ale z konieczności bo to już nie była przyjemność) ale proponuję pogłaskać, dopieścić i poczekać na lepszą pogodę. Głupio byłoby z tej radości skończyć sezon zanim się zacznie.
Dobra, juz nie zrzędzę
Pomógł: 2 razy Wiek: 60 Dołączył: 21 Sie 2014 Posty: 57 Skąd: Pietrzykowice,Żywiec
Wysłany: Czw Sty 21, 2016 11:32
Witaj,popieram Parabikera lepiej cieszyć się w garażu ze swojego cacka do wiosny, niż kleić połamane plastiki albo nie daj Bóg lizać kości.
Pozdrawiam,lewa w górę.
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Bo Parabiker, to nasz forumowy Mędrzec którego warto posłuchać Sam ostatnio tez po śniegu jeździłem z konieczności niż dla zabawy (choć zabawa tez była przednia), ale nie czułem się komfortowo w tych warunkach.
_________________ Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych