Witam. Mam małe pytanko. Jestem w trakcie małego przeglądu. Wykręciłem świece ze swojej Deauvilki 650(1999) ku mojemu zdumieniu poprzedni właściciel założył NGK Iridium. Problem w tym, że każda praktycznie ma inna przerwę. Czy ktoś z kolegów wie jak powinna być przerwa na takich świecach, czy jest to istotne. Nie mogłem znaleść takich danych. Tak w ogóle to polecam takie świece. Kolega ma taki sam motorek i zwykłe świece. Jest spora różnica w spalaniu i kulturze pracy no i w osiągach. Teraz znam powód różnicy. Czekam na informacje. Pozdrawiam.
...................... Kolega ma taki sam motorek i zwykłe świece. Jest spora różnica w spalaniu i kulturze pracy no i w osiągach. Teraz znam powód różnicy. ....................
A skąd pewność, że to zasługa irydowych świec?
A jak teraz poustawiasz właściwe przerwy, to moto Ci spod tyłka ucieknie, a w baku będzie paliwa przybywało zamiast ubywać
Pozdrawiam
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Świece mają wprawdzie istotny wpływ na pracę silnika. Jednak różnica o której piszesz na pewno nie wynika tylko z tego jednego powodu. chyba ,że miałeś jakieś dramatycznie zajechane
Najlepiej byłoby wymienić się świecami w obu motocyklach
Jestem pewien ,że różnica była by, może odczuwalna ale, nie nastąpiłaby " nieoczekiwana zamiana miejsc"
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lis 16, 2015 19:31
Kiedyś znajomy polecał mi pewną stację benzynową. Po zatankowaniu na niej obroty na najwyższym biegu przy 100km/h podobno zmniejszyły się o 500obr/min. i samochód wyraźnie był szybszy
radzieckii napisał/a:
Po zatankowaniu na niej obroty na najwyższym biegu przy 100km/h podobno zmniejszyły się o 500obr/min. i samochód wyraźnie był szybszy
Takie cuda tylko w erze hahaha. Podobają mi się te Twoje żartobliwe anegdoty
To tak samo jak z klientami którzy oddawali swoje samochody do serwisu z prośbą o podniesienie w nich mocy. Po 2-3 dniach odpierali samochód i byli zdziwienie jak są mocne. W rzeczywistości nic nie zostało zmienione poza wystawieniem faktury i PhotoShopowego wykresu jak to moc silnika została podniesiona. Placebo działa
_________________ Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych
To tak samo jakbyś jeździł powiedzmy Citroenem C4 Picasso, takim trochę autobusem, ale jak patrzysz na inne przejeżdżające obok takie same auta pocieszasz się, że jednak nie jest on taki duży i od razu Ci lepiej
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 555 Skąd: Grodzisk M./Wro
Wysłany: Sob Lis 21, 2015 15:37
Coś w tym musi być,Padre założył irydy i zmniejszyło się"falowanie"na wolnych obrotach.
Bardzo drogie nie są,a wymieniać trzeba sporo rzadziej niż standardowe-czyli warto.
_________________ my personal favourite band of all time-AC/DC!
Wiek: 39 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 455 Skąd: lubartów/warsiawka
Wysłany: Nie Sty 10, 2016 15:00
Odczucie w pracy Devilki jest zasadnicze jak padnie jedna świeca w cylindrze ;D Wtedy odczuwalnie traci dynamikę i pali jak smok ;D
Stosowałem zarówno tradycyjne NGK jak i Denso jakieś tam fikuśne za 40 zł sztuka.
Jedyne co zauważyłem to różnica w cenie.
Irydówki mają taki plus że są wytrzymalsze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum