Witam wszystkich posiadaczy NTV 650 i Deauvilla. Moze kto pomoże mi w znalezieniu (kupnie, zdobyciu) instrucji obsługi bo od zeszłego roku mam Deauvilla 650 a nie mam żadnej instrukcji do takiej bieżącej obsługi typu, oleje, żarówki, świece, płyny etc..... Będę wdzięczny i zobowiązany za pomoc. Mój mail to http://www.suzuki.is/Acce...oh/SV55S29N.jpg GG 7859758 Pozdrawiam
... ja w tej samej sprawie tj. poszukuję serwisówki do Deauvillki rocznik 2002.
Te linki to nie serwisówka lecz instrukcja obsługi...
Gdyby ktoś namierzył serwisówkę (książkę napraw) do tego moto lub ją posiadał, to jestem nią zainteresowany. Znalazłem jakiś link chyba na potrugalskich stronach internetowych ale po rozpakowaniu nie otwiera się w pełni - chyba uszkodzony jest plik źródłowy ...
Mam ściagnięte na dysk wszystko co tam jest za pomocą programu Webcopier.
I też szukam instrukcji jakiejś normalnej do Devillki , myślałem nad zakupem tej w języku niemieckim, ale moja znajomość tego języka nie obejmuje słownictwa technicznego, a siedzenie ze słownikiem to mi jakoś nie pasuje.
Wiem że wiele rzeczy można stosować bezpośrednio z serwisówek od poprzedniczek Deauvillki - ale nie wszystko - fajnie było by mieć serwisówkę do konkretnego modelu ...
punio [Usunięty]
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 04:40
Sie tak zastanawiam.. Generalnie az do bodaj 2007 roku devilka silnikowo byla identyczna z wczesniejszymi ntv. Potem rozwiercili jej cylindry. Podejrzewam, ze w zwiazku z tym instrukcja od reverki bedzie pasowala w zakresie wszelkich prac konserwacyjnych.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 491 Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 22:48
Mi też tak się wydaje. Różnice muszą być stosunkowo niewielkie, skoro nawet w większości przypadków instrukcje typu "haynes" itp. łączą dwa modele motocykla w jednym opracowaniu.
Marshall [Usunięty]
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 15:48
Ciężko mi się zgodzić z tym stwierdzeniem, że silnik był identyczny ze starszymi modelami NTV. Właśnie ponoć od 2002 roku silnik jest przekonstruowany tj. były jakieś zmiany w układzie korbowo-tłokowym, co zmieniło in plus charakterystykę silnika. Poniżej wykres :
Widać mniejsze wibracje i bardziej płaski ich przebieg w stosunku do MODELO ANTERIOR (poprzednie modele według słownika internetowego). Wykres pochodzi ze strony hiszpańskiej link parę postów wyżej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum