witam kolegów-wiem ,że temat stary ,ale tam jest tyle opini,że jak czytam to naprawdę zgupialem-więc na stopce centralnej mierząc olej wkręcamy bagnecik i wykręcając stan ma być pomiędzy znakami,czy wkładamy bagnecik bez wkręcania , sprawdzamy i ma być miedzy znakami-temat stary ,a opinii masa /proszę niech ktoś kto zna temat napisze konkretnie ,będę wdzięczny i myślę ,ze nie tylko ja/pozdrawiam
ENGINE OIL LEVEL
Place the motorcycle on its center stand and shift into neutral.
Start the engine and let it idle for a few minutes.
Stop the engine, remove the oil filler cap/dipstick and wipe clean.
Check the oil level with the oil filler cap/dipstick by inserting it without screwing it in.
Na centralce, na ciepłym oleju trochę odstanym, aby wszystko spłynęło, bez wkręcania korka.
_________________ "Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Pią Mar 27, 2015 20:55
Wykręcamy - wycieramy szmatką bagnet - wkładamy bagnet opierając korek o otwór i następnie po wyjęciu mamy bagnet zamoczony w oleju. Prawidłowy stan oleju to między zaznaczeniami.
Nie wkręcamy korka przy pomiarze!!!!!!!
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum