Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 335 Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Sob Sty 17, 2015 19:43
Podobno (bo sam mam niską szybę) jak się szybciej hula z wysoką szybą to rogi czachy lubią pękać . Sam myślałem nad zmianą na wysoką ale jak poczytałem o tym to mi jakoś przeszło.
_________________ Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
Wysłany: Nie Sty 18, 2015 13:46 szyba do deauvilki
dzieki za podpowiedz z szyba a ta na alegro to jest wysoka czy srednia /to ta sama wysokosc co PUING SORY MOGLAM PRZEKRECIC NAZWE /jeszcze raz WAM koledzy dzieki
Wysłany: Nie Sty 18, 2015 22:03 szyba do deauvilki
to jest ta sama co podales mi strone z allegro ,a ty masz tą co na wymienionej stronie //bo jezeli to jest ta sama toby mi pasowala/moglbys to sprawdzic /dzieki
[ Dodano: Nie Sty 18, 2015 22:07 ]
kobrzak----a tak wogole to dzieki taki pomocny filar jestes//narka
Maciek650, też o to pytałem tu o wytłumaczyli mi koledzy, że są to otwory które maja zmniejszać zawirowania powietrza za szybą i sprawiać żeby tak wiatr nie telepał. Ja mam bez otworów właśnie taką z allegro co pokazałem Zybiemu i przy jeździe 100km/h nie odczułem turbulencji, choć porównania nie mam do tej z dziurami. No i te dziury oczywiście wentylacje poprawiają w lato
zybi, ja mam tą z allegro za 200zł. Właśnie taką średnio przyciemnioną mam
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Sty 19, 2015 11:18
zybi, jak chcesz to ogarnę Ci dowolny model szyby. Kolor też można wybrać. Pytanie, czy chcesz coś firmowego, czy nie zależy Ci aż tak bardzo na przejrzystości rzędu 95% zamiast 98%. Bo pieniądze są czasami radykalnie inne.
Otwory w wysokich szybach mają za zadanie nie tyle zmniejszyć "turbulencje", co raczej zapobiec powstawaniu podciśnienia za szybą. Jadąc motocyklem z co raz większą prędkością nasila się taki efekt, jakby wiatr co raz bardziej napierał na plecy i delikatnie pchał do przodu. Otwory eliminują ten problem.
Ja jeżdżąc z wysokimi szybami w dewilach miałem zawsze jeden problem. Wszystkie były mi albo ten centymetr czy dwa za wysokie, albo centymetr czy dwa za niskie. Jadąc powiedzmy 130 albo lekko się podnosiłem, albo wtulałem szyję w ramiona i wówczas panowała cisza i spokój. Inaczej wiatr walił mi prosto w sam czubek kasku. Było to nieprzyjemne i głośne a przy wyższych prędkościach 160+ podmuch potrafił być na tyle silny, że zamykał szybę kasku.
Rozwiązanie idealne to dla mnie wysoka + regulowany deflektor na tę szybę. I z takim zestawem palący spokojnie mogą jarać fajkę jadąc motocyklem. Cisza i spokój.
Wysłany: Pon Sty 19, 2015 15:36 szyba do deauvilki
z ta przejrzystoscia to nie mus ibyc idealna i jezeli ta za dwie stowki by zalatwila sprawe to ok ja mam 174 wzrostu i mysle ze tak jak kolega pisze albo troszke w dol lub w gore ///czyli ta srednia mi wystarczy??? --jak myslicie doradzcie mi koledzy z gorki dzieki/////////
[ Dodano: Pon Sty 19, 2015 15:55 ]
no i zauwazcie koledzy ze 55+////wiec co do predkosci to ja umiarkowanie//// jak to w moim wieku sie mowi//// szybko jedziesz wolno cie niosa --taki zarcik hej
Wysłany: Pon Sty 19, 2015 19:53 szyba do deauvilki
no i o to chodzilo gitara dz bardzo////zamawiam tą ---- slonca zycze pozdro
[ Dodano: Sob Lut 14, 2015 17:37 ]
Witam Was ciepło-chcialem cos dodać odnośnie szyby ,więc kupilem zamiennik z allegro miejscowosc /Dobre Miasto/ szyba ok ,tylko musimy pamietac ,że jest to zamiennik i trzeba zastosować uszczelke ,gdyż nie ma profilu na szybie i powstaje szczelina szczególnie na dole czaszy około 5mm
-po załozeniu jazda próbna i test wyszedł ok ,ja mam 175 wzrostu i jest cicho podczas jazdy
pozdro
Panowie i Panie - chcę się zabrać do przepolerowania oryginalnej szyby w NT700, ale nie wiem, czy czasem nie jest laminowana albo warstwowa (jak to honda ma w zwyczaju) i czy czasem polerowanie nie pogorszy jeszcze sytuacji i lepiej kupić nową Givi za 290zł?
_________________ Komar Sport 2361 MR '74
Skorpionwr Pomógł: 7 razy Wiek: 64 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1928 Skąd: Przasnysz
Wysłany: Wto Lut 16, 2016 14:59
Oryginalna szyba jest fabrycznie pokryta jakąś specjalną warstwą. Jeżeli ją spolerujesz to później szyba szybko matowieje i trzeba zabieg powtarzać.
_________________ ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum