Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
benzyna w filtrze powietrza
Autor Wiadomość
brzy 

Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 28
Skąd: UK
Wysłany: Wto Gru 09, 2014 09:30   benzyna w filtrze powietrza

Witam,
borykam się w problemem wysokiego spalania (około 5,7l na 100km przy flegmatycznej wręcz jeździe)

Wymieniłem filtr powietrza, który mógł być przyczyną lecz motocykl w dalszym ciągu bez zmian.

W obudowie filtra zauważyłem, że zbiera się benzyna. Zastanawiam się czy to normalny objaw.
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Wto Gru 09, 2014 11:46   

Podłączam się. Też właśnie patrzę że mam paliwo w filtrze i w obudowie filtra. Ale spalanie 3.8.
Może zrób synchro gaźników i regulacje zaworów. Skład mieszanki też zobacz po kolorze świec
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Wto Gru 09, 2014 17:09   

A jak dużo jest tam tego paliwa?
 
 
krasus 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 286
Skąd: łdz
Wysłany: Wto Gru 09, 2014 17:48   Re: benzyna w filtrze powietrza

brzy napisał/a:
Witam,
borykam się w problemem wysokiego spalania (około 5,7l na 100km przy flegmatycznej wręcz jeździe)

Wymieniłem filtr powietrza, który mógł być przyczyną lecz motocykl w dalszym ciągu bez zmian.

W obudowie filtra zauważyłem, że zbiera się benzyna. Zastanawiam się czy to normalny objaw.


ja z własnego doświadczenia zaczne od spraw prozaicznych :lol: , które mogą oszczędzić wydumek - licznik przebiegu masz w milach czy w kilometrach?
 
 
Michał0775 
Michał


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 315
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: Wto Gru 09, 2014 18:46   

Może też mieć licznik w milach, ale tarczę w kilometrach :)
Nauka zna takie przypadki. Sprzedając motocykl z Anglii handlarz woli zmienić tańszą tarczę, niż droższy cały zespół liczników.
_________________
Michał
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Wto Gru 09, 2014 20:27   

Michał0775 napisał/a:
Może też mieć licznik w milach, ale tarczę w kilometrach :)
Nauka zna takie przypadki. Sprzedając motocykl z Anglii handlarz woli zmienić tańszą tarczę, niż droższy cały zespół liczników.

O to to, w mojej prawdopodobnie ta jest. Zacząłem prowadzać po synchronizacjach bo uważałem że za dużo pali. Okazało się jednak że na 100km potrafi około 40km oszukać :razz: .
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Wto Gru 09, 2014 22:00   

GhoustDragon napisał/a:
A jak dużo jest tam tego paliwa?


Filtr tłusty od paliwa. A w obudowie widać, że są wyschnięte plamy tak mniej więcej w 35% powierzchni plastiku. Jutro zrobię zdjęcie to pokaże. Jakieś pomysły?
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
brzy 

Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 28
Skąd: UK
Wysłany: Sro Gru 10, 2014 00:22   

Czyli rozumiem, że paliwo w filtrze to nie jest normalny objaw.
Przy okazji, tam jest taka rurka w obudowie. Czy ona nie powinna służyć do odprowadzenia benzyny czy to ma jakieś inne zastosowanie?
W weekend będę rozbierał to znowu więc wrzucę fotkę.

Prędkościomierz jest w milach i kilometrach. Przebieg w milach.
Po przeliczeniu wychodzi jak wspomniałem spalanie rzędu 5,7l/100km.


Co do synchronizacji i ustawienia gaźnika, wolałbym wykluczyć inne przyczyny zanim zlecę cokolwiek mechanikowi.
Nie mam nikogo zaufanego, więc nie mogę wykluczyć sytuacji, że ktoś coś zrobi na niby i weźmie nie małe pieniądze.
Obroty są ok, nie falują, silnik chodzi równo.
Żadnych niepokojących objawów, poza tym że pije wachę jak smok no i to paliwo w filtrze...
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sro Gru 10, 2014 01:11   

brzy napisał/a:
Co do synchronizacji i ustawienia gaźnika


W manualach masz wszystko na forum podane, synchro zrobisz sam bardzo prosto, z rozbieraniem gaźników gorzej ale ze schematami i to idzie. Nie wiem czy byłeś, ale zajrzyj do Powitalni i napisz coś o sobie. Regulamin wymaga :mrgreen:

Na necie znalazłem częste opinie o zasyfionym gaźniku i zawieszeniu iglicy gaźnika ale niech się wypowiedzą fachowchy forumowi z doświadczeniem. Ja w tym tygodniu nie wyrobię się z naprawami tego typu :( Za mało czasu eh
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Sro Gru 10, 2014 07:07   

Ja mam to rozebrane, więc na dniach mogę fotki wstawić. Tak jak koledzy piszą synchro zrobisz Sam(chociaż ja zawsze oddaje do mechanika). Sprawdziłbym jeszcze membrany. Czy jesteś pewien, ze to paliwo a nie olej?

P.S. W obliczeniach też może być błąd ;-)
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sro Gru 10, 2014 18:24   

GhoustDragon napisał/a:
Ja mam to rozebrane, więc na dniach mogę fotki wstawić.


Jakbyś dał radę wstawić to super. Od razu mógłbyś opisać pod zdjęciami to i owo co ważne - o ile to nie problem :)
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Czw Gru 11, 2014 06:39   

Kobrzak napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
Ja mam to rozebrane, więc na dniach mogę fotki wstawić.


Jakbyś dał radę wstawić to super. Od razu mógłbyś opisać pod zdjęciami to i owo co ważne - o ile to nie problem :)

Jasne tylko napisz co konkretnie Cię interesuje.
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Czw Gru 11, 2014 08:57   

Zaworek iglicowy i membrany, bo jeśli masz dobre to chciałbym porównać z moimi :)
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Czw Gru 11, 2014 13:47   

Kobrzak napisał/a:
Zaworek iglicowy i membrany, bo jeśli masz dobre to chciałbym porównać z moimi :)

W takim razie muszę gaźniki wybebeszyć.
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Czw Gru 11, 2014 15:04   

GhoustDragon napisał/a:
W takim razie muszę gaźniki wybebeszyć.


Nie no słuchaj jak masz się specjalnie bawić to daruj :) Myślałem, że masz rozgrzebane to, nie chce Ci sprawiać roboty dodatkowej tylko dla paru fotek.
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11