Podłączam się. Też właśnie patrzę że mam paliwo w filtrze i w obudowie filtra. Ale spalanie 3.8.
Może zrób synchro gaźników i regulacje zaworów. Skład mieszanki też zobacz po kolorze świec
Może też mieć licznik w milach, ale tarczę w kilometrach
Nauka zna takie przypadki. Sprzedając motocykl z Anglii handlarz woli zmienić tańszą tarczę, niż droższy cały zespół liczników.
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 335 Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Wto Gru 09, 2014 20:27
Michał0775 napisał/a:
Może też mieć licznik w milach, ale tarczę w kilometrach
Nauka zna takie przypadki. Sprzedając motocykl z Anglii handlarz woli zmienić tańszą tarczę, niż droższy cały zespół liczników.
O to to, w mojej prawdopodobnie ta jest. Zacząłem prowadzać po synchronizacjach bo uważałem że za dużo pali. Okazało się jednak że na 100km potrafi około 40km oszukać .
_________________ Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
Filtr tłusty od paliwa. A w obudowie widać, że są wyschnięte plamy tak mniej więcej w 35% powierzchni plastiku. Jutro zrobię zdjęcie to pokaże. Jakieś pomysły?
Czyli rozumiem, że paliwo w filtrze to nie jest normalny objaw.
Przy okazji, tam jest taka rurka w obudowie. Czy ona nie powinna służyć do odprowadzenia benzyny czy to ma jakieś inne zastosowanie?
W weekend będę rozbierał to znowu więc wrzucę fotkę.
Prędkościomierz jest w milach i kilometrach. Przebieg w milach.
Po przeliczeniu wychodzi jak wspomniałem spalanie rzędu 5,7l/100km.
Co do synchronizacji i ustawienia gaźnika, wolałbym wykluczyć inne przyczyny zanim zlecę cokolwiek mechanikowi.
Nie mam nikogo zaufanego, więc nie mogę wykluczyć sytuacji, że ktoś coś zrobi na niby i weźmie nie małe pieniądze.
Obroty są ok, nie falują, silnik chodzi równo.
Żadnych niepokojących objawów, poza tym że pije wachę jak smok no i to paliwo w filtrze...
W manualach masz wszystko na forum podane, synchro zrobisz sam bardzo prosto, z rozbieraniem gaźników gorzej ale ze schematami i to idzie. Nie wiem czy byłeś, ale zajrzyj do Powitalni i napisz coś o sobie. Regulamin wymaga
Na necie znalazłem częste opinie o zasyfionym gaźniku i zawieszeniu iglicy gaźnika ale niech się wypowiedzą fachowchy forumowi z doświadczeniem. Ja w tym tygodniu nie wyrobię się z naprawami tego typu Za mało czasu eh
Ja mam to rozebrane, więc na dniach mogę fotki wstawić. Tak jak koledzy piszą synchro zrobisz Sam(chociaż ja zawsze oddaje do mechanika). Sprawdziłbym jeszcze membrany. Czy jesteś pewien, ze to paliwo a nie olej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum