Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Czy siada pompa?
Autor Wiadomość
Łukaszfox 

Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 14
Skąd: Trójmiasto
  Wysłany: Pią Wrz 19, 2014 13:06   Czy siada pompa?

Witam!
Dzisiaj jadąc do pracy przy prędkości 150-160 moto zaczęło szarpać tzn. 2 szarpnięcia. Popuściłem manetkę i przestało, dzwoniłem dzisiaj do serwisu HONDY i pytając filtr paliwa powiedzieli że niezastosowalni go w tym modelu moje zdziwienie było DUŻE!!! Gość z serwisu mówi że może mi siadać pompa ponieważ w tym modelu było to często, lub takie styczniki trzeba wymienić. Czy ktoś z was miał taki problem z 700. dodam że mam przebieg 60000
 
 
cresida 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: mazowieckie, Halinów
Wysłany: Pią Wrz 19, 2014 14:44   

posiadam ten sam model i podobny przebieg i jeszcze nie doświadczyłem takiego szarpania, i ja się zdziwiłem jak szukałem filtra paliwa że takiego nie ma :(
Zastanawiam się czy nie założyć, może dostał się jakiś "kłaczek" i się zakrztusił brakiem paliwa

Czy honda tnie koszty zaoszczędzając na filtrze, czy te silniki przepalą wszystko?

Będę śledził ten temat więc jak rozwiązesz problem to napisz
_________________
Nie ma dwóch takich samych osób. Jednak ci z nas, którzy jeżdżą na motocyklach, mają jedną cechę wspólną: świadomie akceptują ryzyko.
 
 
Łukaszfox 

Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 14
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Pią Wrz 19, 2014 15:32   

cresida napisał/a:
posiadam ten sam model i podobny przebieg i jeszcze nie doświadczyłem takiego szarpania, i ja się zdziwiłem jak szukałem filtra paliwa że takiego nie ma :(
Zastanawiam się czy nie założyć, może dostał się jakiś "kłaczek" i się zakrztusił brakiem paliwa

Czy honda tnie koszty zaoszczędzając na filtrze, czy te silniki przepalą wszystko?

Będę śledził ten temat więc jak rozwiązesz problem to napisz




Ja pojeżdżę do wtorku bo robię dziennie 80km i jeżeli powtórzy się to jadę do
HONDY bo dzwoniłem ju do nich, a filtr to wstawię bo żeby przy wtrysku nie było to jaja!!!
A jeszcze pytanko czy jak jedziesz szybko i wciśniesz klamkę hamulca do końca do czujesz pulsacyjne bicie i ile masz v-maxa u siebie. Dzięki :)
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Pią Wrz 19, 2014 16:49   

Łukaszfox napisał/a:
....A jeszcze pytanko czy jak jedziesz szybko i wciśniesz klamkę hamulca do końca do czujesz pulsacyjne bicie i ile masz v-maxa u siebie. Dzięki :)


Przy ABS-ie tak być musi bo jego działanie to doprowadzanie prawie do zahamowamia koła i puszczenie stąd masz pulsację!
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Sob Wrz 20, 2014 08:07   Re: Czy siada pompa?

Łukaszfox napisał/a:
Witam!
Dzisiaj jadąc do pracy przy prędkości 150-160...


W Polsce dopuszczalne jest V-max 140... Może jej się jakiś "kaganiec" włączył :mrgreen:
 
 
Łukaszfox 

Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 14
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Sob Wrz 20, 2014 09:07   Re: Czy siada pompa?

GhoustDragon napisał/a:
Łukaszfox napisał/a:
Witam!
Dzisiaj jadąc do pracy przy prędkości 150-160...


W Polsce dopuszczalne jest V-max 140... Może jej się jakiś "kaganiec" włączył :mrgreen:




Jak jadę autostradą i cisnął bym 140to bym zasnął ;)
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Nie Wrz 21, 2014 10:55   

Łukaszfox, wydaje mi się, że 700 ma inną pompę niż 650. A to właśnie 650 miały problemy z pompą. Ostatnio pisałeś o problemach ze sprzęgłem. Zasugerowałem Ci, co powinieneś zweryfikować. Wydaje mi się, że trzeba będzie zerknąć do skrzyni. Filtra paliwa raczej nie będzie gdzie wsadzić w NT 700. "Pulsowanie" przy hamowaniu może oznaczać także krzywe tarcze lub/i luz na główce ramy.

PozdRR
_________________
Pucuś
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 84
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Nie Wrz 21, 2014 15:21   

Killu napisał/a:
...... "Pulsowanie" przy hamowaniu może oznaczać także krzywe tarcze lub/i luz na główce ramy.PozdRR


Łukaszfox napisał: "wciśniesz klamkę hamulca do końca" - krzywe tarcze czy luzy w główce ramy będą "odzywały" się przy hamowaniach nawet lekkich. Przy mocnym "odzywa" się ABS.
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
cresida 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: mazowieckie, Halinów
  Wysłany: Nie Wrz 21, 2014 19:10   

Cytat:
A jeszcze pytanko czy jak jedziesz szybko i wciśniesz klamkę hamulca do końca do czujesz pulsacyjne bicie i ile masz v-maxa u siebie.


jężdzę 3 miesiące i trochę musiałem do niej dołożyć (opony, łożyska tylnego zawieszenia, łożyska przedniego koła, olej w lagach). Oczywiście wypróbowałem czy ABS działa ale tylko na tylnym kole i na szutrze -działa jak w samochodzie czuć na pedale hamulca, na przednim kole nie odważyłem się. Przy mocnym hamowaniu na klamce nieodczuwam żadnych wibracji czy bicia. Miałem raz bardzo mocne hamowanie że myślałem że wypadnę przez kierownicę, ale koło ani się nieuślizgneło i nie zadziałał ABS, wszystko było stabilne.
Co do maksymalnej prędkości to uzyskałem 180 ale na GPS pokazał 170 (autostrada Niemcy ;) myślę że jeszcze to nie był koniec ale przy tej prędkości ma wibrację i nie ryzykowałem dalszego maksowania.
Jestem w stanie zrobić przy motorze sporo rzeczy i myślę że na zimę rozbiorę go na części i muszę znaleść gdzie znajduje się jakiś filtr paliwa lub dotrę do dobrego mechanika który podpowie gdzie się znajduje bo taki filtr musi być. Podejżewam że jest wbudowany w pompę paliwa lub wtrysk (spotkałem się już z takim zastosowaniem).


Możliwe że też mogły polecieć łożyska w przednim kole. Ja zauważyłem przy kupnie swojego że są luzy i na następny dzień wymieniłem.
_________________
Nie ma dwóch takich samych osób. Jednak ci z nas, którzy jeżdżą na motocyklach, mają jedną cechę wspólną: świadomie akceptują ryzyko.
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Pon Wrz 22, 2014 07:07   

Cresida, wcale nie musi być filtra paliwa. Sporo motocykli nie miało tego fabrycznie zamontowanego.

A co do hamowania na maxa, to odczucia mogą być bardzo różne. Dla jednego maks, to jak już z opony się dymi i koło uślizguje się to w lewo to w prawo. Dla innego to każde mocniejsze ściśnięcie hamulca.
Jeżeli natomiast kolega faktycznie zgina dźwignię hamulca do końca, to niech go ręka Boska chroni siadać na motocykl bez ABSu :razz:

PozdRR
_________________
Pucuś
 
 
cresida 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 124
Skąd: mazowieckie, Halinów
Wysłany: Pon Wrz 22, 2014 14:30   

Killu napisał/a:
Cresida, wcale nie musi być filtra paliwa. Sporo motocykli nie miało tego fabrycznie zamontowanego.


przy gaźniku jeszcze bym się zastanawiał czy faktycznie jest portzebny, dyszę łatwiej przeczyścić niż wtrysk - chyba że się mylę ?
_________________
Nie ma dwóch takich samych osób. Jednak ci z nas, którzy jeżdżą na motocyklach, mają jedną cechę wspólną: świadomie akceptują ryzyko.
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Pon Wrz 22, 2014 16:33   

cresida napisał/a:
Killu napisał/a:
Cresida, wcale nie musi być filtra paliwa. Sporo motocykli nie miało tego fabrycznie zamontowanego.


przy gaźniku jeszcze bym się zastanawiał czy faktycznie jest portzebny, dyszę łatwiej przeczyścić niż wtrysk - chyba że się mylę ?

Na kraniku masz zamontowane sitko, które spełnia rolę owego filtra...
 
 
kudlaty 
Premium User


Pomógł: 22 razy
Wiek: 46
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 1720
Skąd: Offtock ;-)
Wysłany: Pon Wrz 22, 2014 16:58   

GhoustDragon napisał/a:
Na kraniku masz zamontowane sitko,


Tylko że w NT700 kranika nie uświadczysz.
_________________
Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych

 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Wto Wrz 23, 2014 16:22   

kudlaty napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
Na kraniku masz zamontowane sitko,


Tylko że w NT700 kranika nie uświadczysz.


Nie doczytałem, że to o 700 chodzi :oops:
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Czw Wrz 25, 2014 23:49   

Trąby wy moje, smok w baku działa jak filtr paliwa. Widzieliście kiedyś to wyjęte? Nie możesz wsadzić w obwód paliwowy zwykłego filtra, tylko musi być ciśnieniowy bo za pompą na układzie jest już 3 bar.

Po co chcesz poprawiać fabrykę?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11