Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 335 Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Wto Sie 20, 2013 14:32
W WS-ce kiedyś uszczelniałem mydłem , ale to na trochę. Myślę że jeśli jest dziura to woda do środka i spawanko, bo wszelkie mazidła i kleje to tylko na trochę.
_________________ Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
Jak swego czasu uszczelniałem dziurki w VXie 800, bo po szlifowaniu od rdzy pojawiły się przecieki to najlepiej szło mi to blachowkrętem odpowiedniej wielkości do dziurki, do tego o-ring i wszystko zakleiłem Poxipolem. Trzymało przez 3 lata mojego użytkowania i trzyma dalej u nowego właściciela. Jednak ta metoda jest do małych dziurek. Co do większych dziur to jedynie lutowanie za pomocą cyny. Ojciec, gdy poszerzał sobie bak to dziury w spawach lutował nawet po zalaniu benzyną, tylko do tego trzeba mieć trochę wprawy, bo nie zawsze chce się trzymać. Ale jak to mówią, dla chcącego nic trudnego:)
robert1973 Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 38 Skąd: czeladź
Wysłany: Sro Sie 21, 2013 20:20
Witam a może najprościej no może nie najtaniej jest kupić inny bak??..... za ok 250 można wyrwać z alledrogo..... jakiej natury problemy Cię dręczą że szukasz pilnie mechanika??
Do Robert1973
hej tak ogólnie chciałem posprawdzać wyregulować gaźniki i takie tam tylko chwilowo mam problem ze śrubą pokrywy zaworów bo się gwint przekręcił i mam nieszczelność jak się z tym uporam to się skontaktujemy oki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum