Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Chwilowe dławienie po dodaniu gazu
Autor Wiadomość
Sąsiad 


Wiek: 50
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Nie Maj 26, 2013 18:41   Chwilowe dławienie po dodaniu gazu

Witam.
Walczę z moją Devi i nie mogę dać sobie rady. Otóż podczas szybszej jazdy, gdy na chwilę odpuszczam gaz, a następnie dodaje, silnik zostaje zduszony by po chwili przyspieszyć. Jak dodaje gazu super powolutku, to wszystko ok, natomiast jak dodaje normalnie to dławi na 2 sekundy. Nadmienię iż była pęknięta membrana, którą wymieniłem, zrrobiłem też synchro gaźników. Przed wymianą membrany moto zachowywał się tak samo. Proszę o poradę.
Pozdrawiam, sąsiad
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Nie Maj 26, 2013 18:52   

Sprawdź pompę.
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
Sąsiad 


Wiek: 50
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Nie Maj 26, 2013 19:10   

Fakt, pompy jeszcze nie sprawdzałem. Jutro ją wypnę, a ponieważ mam pełny bak :razz: to polecę grawitacyjnie
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Nie Maj 26, 2013 20:32   

W razie "W" polecam akcesoryjną pompę wirnikową QAP plus stabilizator napięcia 5.3V 2A :twisted:
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
Sąsiad 


Wiek: 50
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon Maj 27, 2013 16:35   

Sprawdziłem dzisiaj zachowanie Hondy po zdemontowaniu pompy i... rewelacja! Moto reaguje na gaz, nic nie dławi. Zakupiłem już zaleconą pompę QAP, powinna dotrzeć w środę. I teraz pytanie do Andruta78, jak wygląda stabilizator o którym pisałeś i jak go zamontować w nowej pompie. I na koniec ostatnie pytanko: w oryginalnej pompce podpięty jest wężyk, do czego on służy, ewentualnie do czego prowadzi?
Pozdrawiam, Sąsiad
 
 
Gregory 
Premium User

Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 491
Skąd: Opole - Gross Stein
Wysłany: Pon Maj 27, 2013 21:42   

A ja mam cały układ pompki a`la Andrut i mam czasem krótkie dławienie, jak przy jednostajnej prędkości na wysokim biegu redukuje o 1 lub 2 w dół i odkręcam na maxa. Krotko się krztusi (nie zawsze), potem już ok.
Co to może być?
 
 
Kamil20d 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 160
Skąd: Szczucin
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 18:28   

U mnie podobnie po długim hamowaniu silnikiem lekko przydławi jak chcę zrobić przegazówkę. Pewno to gaźniki do regulacji i czyszczenia :( .
 
 
Sąsiad 


Wiek: 50
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 18:41   

Wypnij sobie przewód który idzie do pompy i wepnij bezpośrednio do kranika, bo być może masz to samo co ja, czyli kończąca się pompa paliwa
 
 
Kamil20d 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 160
Skąd: Szczucin
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 19:31   

Sąsiad, to do mnie do Gregory, czy może do obu :) ?
 
 
Sąsiad 


Wiek: 50
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 20:06   

Do Kamil20d :smile:
 
 
Kamil20d 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 160
Skąd: Szczucin
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 20:09   

Dzięki Sąsiad, jutro zerknę do styków zobaczę co tam słychać i spróbuje podpiąć paliwo na krótko :)
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Sob Cze 01, 2013 19:29   

Oto stabilizator napięcia:
http://electropark.pl/sta...1000111008.html


Schemat podłączeniowy jest na stronie, ale powiem tak do jednej nóżki podłączasz +12V (czyli + z zasilania starej pompy), do środkowej nóżki dajesz masę (może być od starej pompy) a na trzeciej nóżce dostajesz +5V i to właśnie podłączasz do + na nowej pompie.

Ten stabilizator trzeba przymocować do jakiegoś radiatora, gdyż dość mocno się grzeje. Można na przykład do blachy, do której montowana jest pompa ale możesz użyć też czegoś takiego: http://allegro.pl/radiato...3220986462.html


Co się zaś tyczy węzyka w oryginalnej pompie to po prostu służy on do odprowadzania paliwa jak by Ci membrana strzeliła. Ogólnie w nowej pompie nie będziesz go potrzebował :)
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
Sąsiad 


Wiek: 50
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Nie Cze 02, 2013 09:07   

Dzięki za info. Udało mi się już rozpracować wcześniej cały układ. Niestety nie podpięty do końca gdyż Poczta gdzieś sobie wozi moją przesyłkę :mad:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12