Ente Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 195 Skąd: Lüneburg-Niemcy
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 22:38 Bye,bye Deuaville
Po NTV przyszla kolej na NT.
Honda postanowila przerwac produkcje Deauville.Nawet duze upusty cenowe nie przyniosly
wzrostu ilosci sprzedanych egsemplarzy.Szkoda ze Honda skreslila tego uniwersalnego/turystka ze swojego programu,chociaz kto wie moze za pare lat zdobedzie tytul
"Klasyczny Turystyk"?Niemniej wszystkim Deauville zycze SZEROKOSCI !
Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 829 Skąd: Opole
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 22:59
Skąd ten news??? faktycznie modelu na 2013r brak na oficjalnych stronach R.I.P. A Transalp jest to niesprawiedliwe jest
_________________ jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
Ente Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 195 Skąd: Lüneburg-Niemcy
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 20:02
Bylem w servisie Hondy,a tamtejsi pracownicy maja takie wiadomosci z pewnego zrodla.
Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 829 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 20:10
Czyżby nasze forum powoli traciło wigor? Zostaniemy chyba dla zabytków
_________________ jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
Pomógł: 16 razy Wiek: 58 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 674 Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 20:45
No cóż , coś mi się wydaje , że wszystko zmierza ku wielkości . Samochody też są coraz większe , mocniejsze , a poczciwa Devi jako turystyk jest powoli za mała . Do konkretnej turystyki ludzie wybierają większe STki . Na miasto i krótkie wypady po terenie i nie tylko Transalp jak najbardziej . Rynek jest okrutny , nie ma sentymentów .
Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 829 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 07:53
No niestety Sladek, nie mogę się z Tobą zgodzić ze mamy coś w zamian. W zamian nie ma nic bo wszystko co jest jest bez głównych atrybutów Devi tj. wał, kufry pomijam już konstrukcję V; czyli mały zgrabny turysta. W zamian mamy łańcuchy i sportowe charaktery albo duże krążowniki. Faktycznie Devi mogła ewoluować wystarczyło by jedynie zwiększyć pojemność. Motocykl uniwersalny o poj. ok 1 l. Transalap wygląda jak wygląda. Też nie wróżę mu dalekiej przyszłości. Widocznie trzeba świeżej krwi...
_________________ jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
Nie bój nic, ja natomiast słyszałem że Trampek też kończy swój żywot... Jego miejsce ma zająć udoskonalona NC700X
_________________
Ente Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 195 Skąd: Lüneburg-Niemcy
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 09:23
Nie chce w zla godzine wykrakac ,przapominam sobie ze w trakcie tej rozmowy o Deauville wymieniony zostal tez Transalp jako jeden z kolejnych.
Nastepcy Devi nie jest planowany.
Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 10:10
Z motocyklami dzieje się to samo, co z samochodami. Klasyczne konstrukcje zastępowane są plastikowymi jednorazówkami, po których nikt nie będzie płakał, bo będą nowe. Wszystko okraszone ekologią i jest z tego najważniejsze, czyli kasa
Pomógł: 10 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 2193 Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 12:26
No szkoda.. Ale taki jest rynek. Chociaż patrząc na trendy przynajmniej w europie trochę dziwię się polityce Hondy. Z drugiej strony może być też tak że Japońcy mają w dupie ciasny i mały rynek europejski. Azja stoi otworem, a rozwijający się potencjał rynku wschodu ma w tym przypadku pierwszeństwo.. Dla podtrzymania tradycji będzie dostępnych w Europie kilka modeli i tyle.. Bez frykasów.
Zrobili dziwoląga pt NC700, którego w łatwy sposób można ochrzcić pod nazwą street/enduro/tourist i chwatit. Więcej nie potrzeba. A że ma łańcuch czy jest zrobiony z odpadków? Kto by się tym przejmował...
Nie ma dzisiaj sentymentów.
Forum nie wygaśnie tylko dla tego że model nie będzie już produkowany.
Zauważcie że kręci się przecież głównie na NTV-kach i starszych Reverkach, nowych Devi jest tu tyle co kot napłakał. Taki stan rzeczy utrzyma się jeszcze bardzo długo...
Poza tym forum Afri, XTZ czy podobne też mają się dobrze, a przecież modele dawno już nie są produkowane, a następcy jacyś tacy "inni" .
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 12:49
Oj tam... My marudzimy, ale świat idzie do przodu tradycja naszego silnika V2 już wygasła. I tak była bardzo długo kontynuowana. Przyznacie chyba, że teraz motocykle zmienia się co roku, pakuje się kompletnie nowe serca, nowe ramy etc. Seria NT(_)V bardzo długo grzała miejsce w niezmiennym stanie.
Mi osobiście najbardziej podoba się krok Hondy poczyniony w stronę świeżych motocyklistów, czyli:
CB500F
CB500X
CBR500R
Przyszedł także CB1100! Piękna maszyna, jakiej Honda nie miała od bardzo, bardzo wielu lat
Nie tak dawno dostaliśmy VFR 1200. Jak chodzi o spokojnego turystę z litrowym silnikiem, to jest CBF 1000. Mamy też bardziej żwawego nakeda CB 1000 R. Mamy precyzyjnego sporta do robienia rekordów na torze CBR 1000 RR. Jest uterenowiony VFR 800 X oraz jego brata Crosstourera. Wprowadzili też serię dużych i małych skuterów... Moim zdaniem wszystko idzie zdecydowanie bardziej ku dobremu, niż w ubiegłych latach.
Ente Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 195 Skąd: Lüneburg-Niemcy
Wysłany: Wto Sty 29, 2013 14:22
Kamil !!!!! super link dla mnie jak juz nie bede mogl przelozyc nogi przez kanape.
Poki co jestem na etapie naprawy" przejsciowki" z 4-suwu na 2-suw (back to the roots)2-takt[
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum