Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Gru 17, 2012 23:36
Wszystko działa normalnie z tym tłumikiem. Gdyby Killu o tym nie napisał, to bym się nie domyślił, że coś może być nie tak. Nie pitol, tylko zakładaj, albo sprzedawaj. Wszystko działa normalnie z tym tłumikiem.
Wszystko działa normalnie z tym tłumikiem. Gdyby Killu o tym nie napisał, to bym się nie domyślił, że coś może być nie tak. Nie pitol, tylko zakładaj, albo sprzedawaj. Wszystko działa normalnie z tym tłumikiem.
Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Gru 19, 2012 23:27
A już miałem nadzieję, że załatwię kumplowi fajny wydech do Hawka. Mogłem napisać, że tragedia z nim jest, tłoki się przez niego wylewają, kanapa odpada, a kierownica wręcz parzy. Teraz już za późno
A już miałem nadzieję, że załatwię kumplowi fajny wydech do Hawka. Mogłem napisać, że tragedia z nim jest, tłoki się przez niego wylewają, kanapa odpada, a kierownica wręcz parzy. Teraz już za późno
Tłumik zamontowany dzwięk jest fenomenalny , póki co nie regulowałem jeszcze gaźników .Subiketywnie moto jest słabsze do 3,5-4 tys natmiast powyzej tej wartosci chyba zyskało trochę mocy .... Problem z centralką jest taki ze obija własnie o tłumik i juz zrobila małą wgniotkę ale mam juz patent na ogranicznik ,ktory rozwiąże ten problem . Pozdrawiam
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 928 Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 20:51
W sumie mocy to mi zawsze brakuje
A najbardziej to w dolnym zakresie obrotów, szczególnie jest to odczuwalne przy jeździe z kuframi i pasażerem, powyżej 4,5 moto budzi się do życia Ale wszystkie NTV'ki tak mają.
Jeżeli chodzi o centralkę to mam i jak najbardziej polecam zostawienie jej. Trzeba tylko ogranicznik zrobić. Ja w tym celu w prawym mocowaniu centralki zastosowałem długą śrubę na którą nakręciłem kilka nakrętek i założyłem dużą podkładkę na której opiera się centralka. To jest najprostsze rozwiązanie i chyba najlepsze
PS. Twoje wrażenia odnośnie braku mocy w dolnym zakresie obrotów, jest jak najbardziej poprawne ponieważ silnik NTV'ki potrzebuje aby wydech miał lekki opór na wylocie, tłumik przelotowy nie zapewnia tego na niższych obrotach. Zresztą na tym tłumiku masz nawet nabite RACE USE ONLY co oznacza, że tłumik skonstruowany jest do pracy silnika na wysokich obrotach.
PS. 2. Swoją drogą to zastanawiałem się czy u naszych zachodnich sąsiadów za taki tłumik przewiduje się jakieś sankcje?
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Maj 2012 Posty: 739 Skąd: Białystok
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 22:01
No to mnie zaciekawiliście co do tego spadku mocy w dolnym zakresie. U siebie też mam zmieniony wydech, ale na taki dorabiany na zamówienie. Ciekawe czy na seryjnym silnik inaczej by ciągnął
_________________
GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
Bob Pomógł: 11 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 596 Skąd: Op
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 22:48
Zasada jest taka, że gdy opory przepływu spalin spadną poniżej jakiejś wartości, czyli czysty przelot, układ wydechowy o większej średnicy, itp. to na niedłubanym silniku, zakres maksymalnego momentu obrotowego, przenosi się na wyższe obroty, a przy mocno przesadzonym układzie wydechowym, może osiągać maksymalny moment w zakresie obrotów które wychodzą poza zakres obrotów osiąganych przez silnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum