Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nierównomierne przyśpieszenie.
Autor Wiadomość
ZOOL 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 08:48   Nierównomierne przyśpieszenie.

Honda deauville 2004r. Odpala prawidłowo, silnik pracuje równo. Przyśpieszając w okolicach około 3000 tys obr dostaje gwałtownego tzw kopa. Co może być przyczyną?
_________________
No i się zaczęło :-) Jest bosko:-)
 
 
MomoRC33 

Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 54
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 09:14   

Wygląda mi to na problem gaźnikowy.
Czy znasz historię motocykla, jak był serwisowany? Kiedy były czyszczone gaźniki?
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 10:05   

Przytkana dysza wolnych/średnich obrotów albo zwalone synchro.
 
 
ZOOL 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 11:31   

sprowadzony z belgi, 22000 przebiegu, stał w ostatnim roku.

[ Dodano: Nie Gru 30, 2012 11:32 ]
czy przy zwalonym synchro miałby idealnie równe wolne obroty ?
_________________
No i się zaczęło :-) Jest bosko:-)
 
 
MomoRC33 

Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 54
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Nie Gru 30, 2012 11:45   

Jak stała rok to można spokojnie zabierać się za gaźniki. Czyszczenie i synchronizacja powinny rozwiązać problem. Przebieg 22 tyś. to tyle co nic, więc poważnego tam się raczej nic nie powinno stać.
 
 
ZOOL 


Wiek: 53
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon Lut 18, 2013 23:15   

Rozebrałem dzisiaj komory pływakowe gaźników i zastałem w środku tzw syf koloru rudego. wyczyściłem i poodkręcałem dysze. W jednym gaźniku zatkana całkowicie była dysza ta wykręcana tylko śrubokrętem, a nie główna na klucz siódemkę i śrubokręt.Luźne były również gumy mocujące gaźniki do cylindrów więc spiłowałem tulejki w opaskach zaciskowych o 0,2 mm i teraz trzymają jak diabeł chrystusa za nogi :mrgreen: . Widzę, że filtr powietrza również woła o wymianę.

[ Dodano: Wto Lut 19, 2013 22:30 ]
Po dzisiejszym odpaleniu mogę stwierdzić, że odzyskałem silnik :razz: . Przyszyna tkwiła w zatkanej dyszy.
_________________
No i się zaczęło :-) Jest bosko:-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11