A jaką masz oponę na przodzie zasada jest raczej taka, że obie opony powinny być takie same.
P.S.
Zwyczajowo jest przyjęte przywitać się w powitalni zanim napiszesz pierwszego posta
kolego dołączyłeś 27.12.2010 i teraz piszesz pierwszego posta może wpierw warto było się przywitac a co do opony to ja mam z tyłu Metzeler z6 i jest to bardzo dobra opona zamierzam taką kupic na przód bo teraz mam Dunlop sport max która się pomału kończy
_________________ Yamaha FJR 1300
pikonrad Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 410 Skąd: Toruń
Wysłany: Pon Lip 09, 2012 13:58
Gdyby kolega rozejrzał się, to jest wątek o oponach regularnie wałkowany od 3 miesięcy. Jak kolega go zgłębi, a jego ciekawość w temacie nie zostanie wyczerpana, proszę zadawać bardziej precyzyjne pytania. Rozwijanie drugiego wątku wydaje się być bezcelowe.
Gdyby kolega rozejrzał się, to jest wątek o oponach regularnie wałkowany od 3 miesięcy. Jak kolega go zgłębi, a jego ciekawość w temacie nie zostanie wyczerpana, proszę zadawać bardziej precyzyjne pytania. Rozwijanie drugiego wątku wydaje się być bezcelowe.
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Lip 18, 2012 08:14
Lerek, koledzy mają rację Po pierwsze, to witam Cię i zapraszam do powitalni.
lerek napisał/a:
A jaką masz oponę na przodzie zasada jest raczej taka, że obie opony powinny być takie same.
Nie tak do końca. Ja tylko dwa razy miałem u siebie opony do kompletu. Zasada jest raczej taka, żeby przednia opona miała więcej możliwości, niż tylna. Uślizgi tyłu, to nic strasznego. Na uślizg przodu nic nie poradzisz. Albo motocykl sam się wyratuje, albo nie... A jeśli nie, to kuku, bo ryzyko oberwania motocyklem po zatrzymaniu jest znacznie większe. Zatem lepiej ślizgać się tyłem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum