Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Valdek NTV XX ST Wita wszystkich .
Autor Wiadomość
Valdi/NTV/XX/ST 
Valdi/NTV/XX/ST

Wiek: 51
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 11
Skąd: Wybcz Koło Torunia
Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 19:28   

Flagowo ST1100 Pan EU ...:)) Ale jak było jechać gdzieś z chłopakami którzy dosiadają jakieś tam Cb1300 x4 Albo CBF-y 1000 Hmm to już musiał być XX .. Bo byśmy ,,SE" się nie pogonili ? :) ) .. Pan Eu .. To wygoda ale 120km/h to koniec frajdy z jazdy mocno wieje i Ja (zanzaczam to moje odczucie ) nie mam przyjemności z jazdy .. Xx to inna bajka leżysz na baku i jak łeb schylisz 2 paczki nie jest strasznie choć adranalina już jakaś jest .. :) ) .. Hm :) ) Ale powiem wam w zaufaniu że XX ma już nowego właścicela .. :) ) Więc zostałem przy ST 1100 P.E. .. :) ) ..
I szukam czegoś sobie :)
_________________
Lepiej na Hondzie niż na wielbłądzie bo wielbłąd turysta nie lata 300 ?? ...1100xx heh :) )
 
 
Jacenty 
Jacenty

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 32
Skąd: Suwałki
Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 12:41   

Jak to mówią: volenti non fit iniura :) zatem zanim przejdę ad rem, wyjaśnię że autorytetem nie jestem, bo myślę że Ty doświadczenia masz więcej. Dla mnie w XX trzeba wymienić trzy rzeczy: łańcuch na wał, owiewkę na wyższą ew. dodać deflektor i podnieść kierownicę. Poza tym, waga jest podobna ale zauważyłem że promień skrętu XX ma większy i nie jest tak poręczny jak nasze 650-tki (ew. 700), większy jest też kąt ugięcia kolan (dla mnie ma to znaczenie). Osiągi są nieporównywalne, ale wieje konkretnie. Co prawda, pierwszą rzeczą którą zrobiłem w mojej deauvillce była wymiana szyby na wyższą, zatem mogę mieć złe odczucia. Chyba do miasta na codzienne moto bym XX nie wziął, choć myślę pozytywnie o fujarce a przecież to podobne rozmiary, fjr-ka przecież nawet nieco więcej waży. Poza tym, dla mnie NT (bo na NTV nie jeździłem) nie wymagała umiejętności - po przesiadce ze szkolnej 250 nie byłem zaskoczony wagą czy prowadzeniem, podszedłem do tego motocykla z nastawieniem że nic nie umiem (mimo że jakieś tam doświadczenie człowiek miał, ale MZ czy Jawy TS to jak sam zauważyłeś, nie ta klasa) i jeżdżę, pamiętając żeby odstawić moto do garażu kiedy uznam ze umiem jeździć. XX w porównaniu z tym to dla mnie jak MZ250 po motorynce ;) Zaznaczam, że mam zamiar nad tymi wrażeniami popracować w tym roku :)
_________________
Pozdrawiam
Jacek
 
 
Parabiker 
Premium User

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 688
Skąd: Raszyn
Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 15:53   

Witam kolejnego, pozytywnie zakręconego :) :) " przygotowanie do sezonu itd.... to ze 3 tys " hehe nikt nie mowił, że to jest tanie hobby :)
_________________
NTV 650 '95, FJR 1300A '08, WFM M06 '64, SHL M11 '66.
 
 
Valdi/NTV/XX/ST 
Valdi/NTV/XX/ST

Wiek: 51
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 11
Skąd: Wybcz Koło Torunia
Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 19:08   

Heh Ciekawa dewiza :) )) Do łańcucha i belereya pod ręką trzeba się przyzwyczaić szyba turystyczna też jest hmm podnięść kierownicę :) ) heheh wiesz że masz stary pojęcie o motocyklach ??:)) To byłby wzorowy motocykl :) ) Ale nie ma tak .. Xx generuje spora moc uważam że leżenie na baku ma pewnie związek ze środkiem ciężkości gdyby pozycja była prosto 2ka gaz trzymasz się kierownicy i nie ma Cię hehe jest koło :) ) ... Ciekawe jak by to latało tak z 280km/h heh z wielką szybą od Gold winga :D hahah :) )
_________________
Lepiej na Hondzie niż na wielbłądzie bo wielbłąd turysta nie lata 300 ?? ...1100xx heh :) )
 
 
Jacenty 
Jacenty

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 32
Skąd: Suwałki
Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 12:23   a propos podniesienia kiery

Nie mówię o podnoszeniu kiery do poziomu "ape hanger" ale kilka cm też się przydaje ;) W devilce też chodzi mi to po głowie.
_________________
Pozdrawiam
Jacek
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Pią Kwi 27, 2012 14:03   

Jechałem na XX dwa dni temu... Muszę przyznać, że jestem bardzo zaskoczony... Rocznik chyba 98, więc jeszcze gaźnik. Niby bestia, ale bardzo przyjazna. W tym motocyklu nie ma żadnej agresji. Nie jest jakoś przesadnie nerwowy, czy narowisty. Wszystko zależy od kierowcy, bo motocykl psikusów nie robi. Moc oddaje liniowo, konsekwentnie, pewnie i bardzo przewidywalnie. Fakt, na brak mocy nie można narzekać, bo idzie, jak burza... To taki trochę dynamit, który nikomu nie zrobi krzywdy, dopóki nie podpali się lontu :)

Cudny bajk. Jest dokładnie tak, jak piszesz... Dla XX 180, to to samo, co dla NTV 90. I mam wrażenie, że wieje niewiele bardziej nawet na zupełnie wyprostowanych rękach i plecach. Dla mnie bomba. 180km/h, 6 bieg i około 6 tys obrotów. Do sportowej turystyki, bajka.

Jak dla mnie, to był wygodny... Wiadomo, że przy miejskich prędkościach może być problem... Ale w trasie pozycja powinna być super, byle trzymać tempo powyżej 100.
_________________
Pucuś
 
 
Valdi/NTV/XX/ST 
Valdi/NTV/XX/ST

Wiek: 51
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 11
Skąd: Wybcz Koło Torunia
Wysłany: Pią Maj 04, 2012 21:16   

Hmmm ... Nio tak .. Nioooooo Taaaaaak .. Niooooooooooooooooo hehehe :) )
_________________
Lepiej na Hondzie niż na wielbłądzie bo wielbłąd turysta nie lata 300 ?? ...1100xx heh :) )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 7