Stawiam na to ,że to płyn chłodzący a co się z tym wiąże wymiana uszczelki tak myślę .A ten ubytek to kontrolka że czas na wymianę uszczelki i ma ją każda HONDA NTV .
Pomógł: 16 razy Wiek: 58 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 674 Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Pon Paź 31, 2011 19:28
Jeżeli mocno ci się poci tym otworem może warto zajrzeć do uszczelki pod głowicą . Wszyscy polecają przy każdej rozbiórce wymianę na nowa , ja kiedy rozbierałem moja Revkę zaryzykowałem i umyłem uszczelkę w nitro i założyłem starą (ale tak samo i w to samo miejsce) . Jednak uszczelkę cieniutko posmarowałem silikonem 350°C . Nie wymieniałem uszczelki , gdyż w NTV jest cała z aluminiowej blaszki i wyglądała jak nówka po nitrze
Myślę , że dobrze zrobiłem , jest szczelnie i parę groszy w kieszeni . Jest to sprawa jednak indywidualna i każdą uszczelkę trzeba obejrzeć , minimalne wżery ją dyskwalifikują .
Co do otworu to bardzo mi się przydał podczas rozczepiania głowicy z cylindrem . Wystarczyło włożyć tam śrubokręt i podważyć (może to też po to )
Pamietacie Fiata 126p? tam tez byly takie otwory na kazdym cylindrze (sruba z otworem) Podejrzewam, ze w glowicy jest rowek (dookola cylindra) i w przypadku uszkodzenia uszczelki tam wlasnie wydobywa sie plyn lub olej. Uszczelka czym predzej do wymiany...
_________________ Honda NT 650V Deauville - 1999r.
SHL M11 '67r
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum