jeśli masz tą beemkę na wtryskach to najprawdopodobniej będzie to syf na dnie zbiornika.w momencie jak dodajesz gazu brud się podnosi i przytyka smog.
Ewentualnie to wina przewodów wysokiego napięcia, jest wilgotno i zimno , przez co może przebierać pod obciążeniem. odpal ją po ciemku i zobacz czy się iskrzy z przewodów.
druga wersja jest wątpliwa, bo po rozgrzaniu problem powinien ustać.
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Nie Sty 30, 2011 18:56
Widzę że wszyscy zdają się potwierdzać moją opinię że łuszcząca się farba we wnętrzu baku zatyka smok i przez to jest ten problem. Mam nadzieję że tak jest, teraz jedyne co to czekam aż przyjdzie zamówiony filtr paliwa i wtedy to rozbiorę.
Czwarty, tak ta beemka jest na wtryskach
grzegrzol Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 396 Skąd: LONDON
Pomógł: 10 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 2193 Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 15:34
Tomek pod koniec lutego będzie motobajzel we Wrocku, więc okazja siłą rzeczy sama się generuje . Drugi termin to początek kwietnia, kiedy to odbędzie się wystawa motocyklowa we Wrocku.
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 15:42
Początek kwietnia to dobry termin, powinno być już ciepło, także wszyscy swe rumaki odpalą No ale to jeszcze dużo czasu także jeszcze się zgadamy, mam nadzieję że te formalności nie zajmą za dużo czasu w tym salonie. Ale tak swoją drogą to też mieli ci synowie Hitlera głupi pomysł żeby tabliczki znamionowe były naklejkami.
Pomógł: 10 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 2193 Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 16:19
Tomek, ja w swoim wschodniohitlerowskim Awo mam prawdziwą uczciwą nitowaną tabliczkę Może w Bawarii inżynierowie mocno przejęli się tematem redukcji masy pojazdu ?
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Sob Lut 05, 2011 15:23
Dzisiaj rozebrałem i wymieniłem filtr, wyczyściłem zbiornik, zszyłem rozerwany smok pompy przez który zapewne wciągnęła kupę farby. Samą pompę przepompowałem w kanistrze z benzyną wydawało się ok. Złożyłem, i jazda, pierwsze 200m było ok potem dupa. Jak dorwę manometr to zobaczę czy daje odpowiednie ciśnienie. Jak nie to będe montował samochodowy zamiennik
[ Dodano: Nie Lut 06, 2011 12:12 ]
Ale jestem kurka na to zły, na dworze tak fajnie a tu dupa, moto stoi nie sprawne. Wyczytałem że zabrudzoną pompę w BMW można przeczyścić poprzez podłączenie kabli odwrotnie w tedy będzie pompować w druga stronę, co ma ewentualnie wypłukać jakies syfy które się tam dostały.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum