Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Nie Lut 19, 2023 15:31
W tych 11-znakowych to niewiele sprawdzimy. Praktycznie tylko typ i numer seryjny, po którym możemy w przybliżeniu szacować rok produkcji. Taka jest moja opinia. Resztę trzeba wnioskować po naklejce pod kanapą, wyposażeniu, naklejkach i kolorystyce itp. No przynajmniej ja tak sądzę. No ale mamy kopalnię wiedzy i fajnych gości na tym Forum- bezcenne
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Nie Lut 19, 2023 19:19
Scotty_, dzięki za fajnego linka, może będzie potrzebny także innym kolegom. Jestem po wnikliwszych ustaleniach. Rok 1995 to rok pierwszej rejestracji, no ale wiemy jak to jest za Odrą skąd maszyna pochodzi. Sprzedający przysłał mi więcej zdjęć, wszystkie naklejki są na miejscu, a z naklejki pod kanapą NTV650P wynika rok produkcji 1993-1994, a więc krótki tłumik się zgadza. Kod koloru z naklejki R=110 też pasuje. Co do przedmiotowej różnicy w odcieniach czerwonego, to podobno częsty wizualny efekt w tym malowaniu. Ale jeśli będę jechał oglądać, to z kolegą, który większość życia spędził w lakierni samochodowej.
Dzięki i pozdrawiam
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
'93 i '94, to pasują też ciemne koła, bo w '95 były jaśniejsze. Różnica koloru w dalszym ciągu nie daje mi spokoju. Trochę to wygląda jakby bak był w kolorze Reverkowym, a plastiki w NTVowym?
_________________ "Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pon Lut 20, 2023 17:20
Jak już pisałem lakiery zobaczy zawodowy lakiernik. Jeszcze jedna kwestia Panowie, na baku chyba jeszcze były jakieś naklejki oprócz tych bocznych NTV?. Jeśli macie, to proszę wrzućcie fotkę oryginału.
Jeszcze jedno, na silniku przedmiotowego moto, numer się delikatnie różni, końcówka ramy to ...402010, a na bloku silnika końcówka to ..402001. Jakieś pomysły?
Pozdrawiam
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pon Lut 20, 2023 21:50
Gdzieś kiedyś czytałem / możliwe że na naszym forum/ że numery ramy i na silniku były takie same. Ale te kwestie chyba można spokojnie "olać", bo kogo teraz interesuje nr seryjny silnika . No ale wersja silnika jest bardziej istotna. W badanym przypadku ma oznaczenie E. To podobno było oznaczenie wersji 60 KM. Do tej pory sądziłem, że 60 KM wychodziło tylko w pierwszych latach produkcji, potem zaczęto je kastrować.
No ale mogę się mylić
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1145 Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Wto Lut 21, 2023 09:08
sgtcop13 napisał/a:
W badanym przypadku ma oznaczenie E
W moim przypadku też jest RC33E na silniku, a w dowodzie 25kW (34KM).
Zastanawiam się, czy to może mieć znaczenie, skoro obcięcie mocy następuje na gaźnikach i kryzach. Zakładam że cały blok jest identyczny, niezależnie od wersji mocowej.
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Wto Lut 21, 2023 19:53
Brt, bez o,7 chyba nie da się tego rozkminić W każdym razie w przypadku tych maszyn jest sporo ciekawostek i można by było się pokusić o napisanie doktoratu.
Chyba maszyny produkowane na Szwajcarię były najbardziej kastrowane, jakieś ustrojstwo przy silniku, jakaś rurka na końcówce tłumika. Tak przynajmniej kojarzę. Ale to nie istotne.
Jeśli się zdecyduję, to pojadę i choćby z czystej ciekawości pooglądam.
Pożyjemy, zobaczymy
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto Lut 21, 2023 19:56 ]
[quote="Brt"]
Scotty_ napisał/a:
......lady.
Z linku o kolorach wygląda jakby były 2 czerwone: R110 (do 94) i R201 (od 95)...
Mogła być opcja, że ktoś zgubił boczek / co się zdarzało/ i założył podobną używkę.
Tu jednak decydujące zdanie będzie miał ktoś kto się zna na lakiernictwie.
[ Dodano: Sob Lut 25, 2023 20:39 ]
Temat zacząłem, to i zakończę. Bardzo chłopaki dziękuję za pomoc. Temat zakończony, bo przedmiotowe moto dzisiaj zmieniło właściciela. Zgadnijcie na kogo
Maszynka cała w oryginale i praktycznie bez ryski. Opony tylko do wymiany, bo choć jeszcze mają "cycki", to pamiętają jeszcze poprzedni światowy kryzys finansowy.
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią Mar 24, 2023 20:30
Bardzo dziękuję, cieszę się jak małe dziecko
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum