Koledzy, Mistrzowie, Łaskawcy.......
Poniżej wrzucam link do oferty "kolekcjonerskiego rodzynka". Bardzo proszę przyglądnijcie się tej maszynie. Ja choć kiedyś miałem NTV, do ze mnie dupa nie znawca. Ja tylko widzę różnicę w kolorach na lewym boku pomiędzy "boczkiem" a bakiem. Przy kraniku chyba jeszcze powinny być napisy Off.On, Res ale tego już nie jestem pewien.
Stara miłość nie rdzewieje i chociaż mam czym się bujać, to nawet kosztem nerki chciałbym taką Hondę w garażu. Pewnie żal by było jeździć, ale chociaż pogaskać i posłuchać Fałki, bezcenne.
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1145 Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Czw Lut 16, 2023 09:10
Wg mnie rocznik '95 powinien mieć już długi wydech i jasne felgi. Trzeba by po VINie sprawdzić, może tylko rejestracja była w 1995.
Naklejki powinny być przy kraniku oraz "HONDA" na zadupku, przy rączce. Chociaż one odpadają z czasem...
Wygląda faktycznie ładnie.
Oryginalne chromowane lusterka, oryginalna kanapa(niepopękana). Oryginalne tarcze hamulcowe. Kapselki nie porysowane (i są). Przegieg...do ustawienia Ale nie wygląda, żeby miała ciężko w życiu...
Ten boczek faktycznie się wyróżnia, ale to może kwestia światła...
Motorek faktycznie jest wyjątkowo ładny.
Widać, że ktoś sporo się napucował, na silniku widać zacieki po jakiejś chemii do mycia
Oczywiście gdyby sprzęt był znorany, to sam plak i szampon by nie wystarczył, żeby tak wyglądał .
Faktycznie zwraca uwagę różnica w odcieniach i chyba nie jest to tylko "gra świateł" .
Osobiście, gdybym chciał tylko posłuchać V-ki, to rozważyłbym ten motór
Nie jest może, aż tak piękny, ale różnica w cenie na nie jednego plaka wystarczy
No i masz do niego dość blisko
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Czw Lut 16, 2023 17:55
oldmotory, 380 km to "dość blisko" ?. No w końcu wszystko jest względne . Oglądałem to ogłoszenie z Twojego linku. Starsze modele z połówkową kierownicą są nawet bardziej kultowe i mają więcej kucy . A w tej przy kierownicy nie powinno być ciężarków, skoro to oryginał?.
Problem, oprócz odległości, to fakt, że to jakiś handlarz i po przyjeździe mogę być niemiło zaskoczony. Nie znalazłem w necie żadnych informacji i opinii o tym handlarzu. Pewnie w weekend zadzwonię i pogadam z nim. Z rozmowy przez telefon też można sporo wywnioskować.
W kwestii motonga o który zawracam dupę, to gdyby był faktycznie w stanie idealnym i oryginalnym, nie zawahałbym się wywalić na niego kasę. Tylko potem gdybym gdzieś zaliczył "paciaka parkingowego" to z rozpaczy nic tylko pętla na szyję i gałąź
Dzięki za pomoc, pozdrawiam
[ Dodano: Czw Lut 16, 2023 18:02 ] Brt, wierzysz, że w tym przypadku naklejki odpadły z czasem?
Co do wydechu, to chyba właśnie w latach 95 i dalej, był już ten długi paskudny.
Do tego gościa mam tylko około 100 km, ale jechać i na miejscu się wku....ć to średnio mi pasuje.
Z ciekawości spróbuję pozyskać WIN i coś pokminić
Dzięki i pozdrawiam.
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Może masz kogoś w pobliżu kto by na ten motór zerknął?
W zeszłym roku kupiłem gejesa 1100 tylko oglądając zdjęcia, handlarz tak się ucieszył, że chcę kupić ten motorek, że przywiózł mi go za free chyba z 350 km.
Zakup ten uważam za strzał życia
sgtcop13 napisał/a:
gdybym gdzieś zaliczył "paciaka parkingowego" to z rozpaczy nic tylko pętla na szyję i gałąź
Ja tam wolałbym go podnieść, niż się od razu wieszać
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Patrząc po innych czerwonych hondach delikatnie inny odcień boczków często się zdarza.
Kiedyś na zachodzie wpisywali zamiast daty produkcji datę pierwszej rejestracji stąd może to być model 1994 dlatego krótki wydech ale tu vin powinien pomóc.
Pod kanapą na błotniku powinna być też naklejka z literową nazwą modelu dla modelu 95r będzie to NTV650S dla modelu 94r powinno być NTV650P.
Moim zdaniem jak na taki przebieg i cenę wszystko powinno być idealne. Dwa kluczyki, komplet narzędzi w schowku po prawej stronie oraz instrukcja użytkownika w zadupku, wszystkie fabryczne naklejki na swoich miejscach.
Jeśli na siłę miałbym się do czegoś doczepić to brakuje zaślepek przedniego mocowania silnika oraz logo hondy między licznikami wydaje się mocno wytarte.
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1145 Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Czw Lut 16, 2023 21:28
sgtcop13,
Z drugiej strony, pytanie do Ciebie, czy nie lepiej zamiast takiej "perełki" kupić jakiś "normalny" za 4-5tys i samemu doprowadzić go do stanu ideału. Jak lubisz dłubac napewno wyjdzie to mniej niż 4tys dodatkowo.
Ogłoszenie poglądowe: https://www.olx.pl/d/ofer...D5-IDSQPKV.html
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 17:46
MarasMT, dzięki za cenne informacje, VIN tego moto to podobno RC333402010. Teraz muszę rozkminić gdzie i jak to sprawdzić.
Właśnie jakbym różnicę w odcieniach zrozumiał, bo to jednak obok siebie elementy plastikowe i metalowe, to braku naklejek nie bardzo mogę wytłumaczyć. Skończy się może tym, że ruszę dupę i osobiście to zobaczę. Faktem jest, że gośc życzy sobie furę pieniędzy, za które winien być sprzęt w idealnym stanie.
Brt, masz w zupełności rację z Twoją propozycją. Tylko kupa drogi do gościa, a on-line nie będę oglądał i kupował. Chociaż mój kolega kupił on-line Kawasaki 500 w dobrych pieniądzach i trafił po prostu oryginalnego rodzynka, którym wcześniej pojeździła trochę jakaś starsza lekarka w niemcowni. Niektórzy mają farta.
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Ente Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 195 Skąd: Lüneburg-Niemcy
Widac ze poprzedni wlasciciel dokupil stopke centralna ktöra do 93 roku byla seryjnie a od 93 kosztowala extra(duzy plus),kolor felg?=oryginalny ,czerwony kolor byl w latach 93/94 i 95/97 (R-110 monza red),mysle ze to model z 93/ 94 roku (krötki wydech z 1 rejestracja 95 roku .Stacyjka i niezniszczona pölka ponizej moze potwierdzic oryginalny przebieg.(czesto potluczona przez dodatkowe klucze)W tamtych latach NTV zapuszczala u handlarzy bardzo czesto korzenie nim znalazla milosc od pierwszego wejrzenia.Wracajac do postöw moich szanownych Kolegöw: napisy przy kraniku ,slabo ale mozna dostrzec , przy klapie wlewu paliwa (ktörej nie widac) powinna byc tez naklejka,u mnie w pierwszej NTV znaczek Honda miedzy zegarami przy 30kkm tez stracil kolor,i jak juz wspomniano -koniecznie do moto dwa kluczyki,komplet narzedzi,spojrzec jakie stare opony..
Uff,sorry, rozpisalem sie a moze "red devil" ma juz nowego woznice.?
Mi ta za 8900 wydaje się dziwnie wypieszczona. Poza tym można kupić fajną Reverkę za około połowę tej ceny i faktycznie samemu ją dopieścić. Jeśli interesuje Cię model z połówkową kierownicą to ten wydaje mi się byc w ładnym stanie no i ma 60 kucyków i śliczne klaksony w chromie :
https://www.otomoto.pl/of...m-ID6EVkC7.html
_________________ SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje
Ente Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 195 Skąd: Lüneburg-Niemcy
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 19:01
NTV650 p,2G od roku 1993 , od VIN RC33 3400001 ,(przetlumaczone j.Polski- Kierownica rurowa,bez podstawki centralnej ,37KW.)
Pomógł: 12 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1145 Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 20:04
Właśnie, jak będziesz go oglądał to z ciekwości sprawdź nr silnika i nr ramy. Powinny sie pokrywać.
Ten brak kapselków przy mocowaniu mnie zainspirował.
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 21:54
Myślałem że może w ten weekend się bujnę i osobiście zobaczę to cudo. Ale pogoda ma być tu ...jowa więc to przełożę na następny weekend. Ale wiedza moja dzięki Wam pogłębia się w geometrycznym postępie.
Nie śpieszy mi się z zakupem, bo mam czym się bujać ale jednak marzy mi się NTV w ślicznym oryginalnym stanie. Są też dwie sztuki na Śląsku, a czasami tam bywam więc......
Pozdrawiam
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Sob Lut 18, 2023 08:52
Tych numerów dekodery VIN nie kumają, one łapią tylko 17 znakowe
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum