Tak to ten drugi, Michał. Żadnych zastrzeżeń nie mam, wręcz przeciwnie. Wszystko wyjaśni, wytłumaczy co i dlaczego i robotę robi naprawdę świetnie. Bardzo uczciwy gość poza tym.
Pomógł: 12 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 654 Skąd: Szewna
Wysłany: Pon Lut 23, 2015 18:59
Czołem
Powiem szczerze, że widziałem już gorsze "dymy" z wydechu i była to tylko i wyłącznie woda, która się tam nazbierała. Aura dodatkowo sprzyja takim widowiskom.
Ale najważniejsze, że sprzęt odzyskuje zdrowie.
Pozdrawiam.
Z tym dymieniem z tłumika też tak miałem i się lekko się zaniepokoiłem. Wymieniałem olej, filtr oleju uszczelkę na pompie wody i płyn chłodniczy, po odpaleniu zaczęła dymić na biało i to dosyć mocno więc wyłączyłem silnik i się zastanawiałem że coś przeoczyłem lub źle zmontowałem- przegląd jeszcze raz, ale wszystko Ok więc odpaliłem ponownie na dłużej w końcu musi czegoś brakować 'płynów" albo przybywać oleju, za parę minut przestała kopcić. Sprawdzam stany wszystko dobrze. Odpalałem jeszcze kilkakrotnie do włączenia wiatraków, ale było już dobrze. Dodam że stała około 2 miesiące bez odpalania przed wymianą. Myślę że to była woda w tłumiku która w jakiś sposób się tam utworzyła.
_________________ Nie ma dwóch takich samych osób. Jednak ci z nas, którzy jeżdżą na motocyklach, mają jedną cechę wspólną: świadomie akceptują ryzyko.
Też myślałem, że to woda na początku. Nawet rozbierany był wydech i z rury przedniego cylindra ewidentnie nawalało wodą z układu chłodzenia (zapach itd). Druga rzecz ubywało płynu chłodzącego i przy chodzącym silniku bulgotał + były w nim oczka olejowe.
W tym tygodniu odbieram pewnie moto już. Nie mogę się już doczekać aż znowu spojrzę chociaż na nie
Szczerze mówiąc częściej się tam pojawia woda z kondensacji pary wodnej ze spalin, niż z jakichkolwiek innej przyczyny. Jednym z produktów spalania węglowodorów (w tym benzyny) jest woda.
Szczerze mówiąc częściej się tam pojawia woda z kondensacji pary wodnej ze spalin
To byłoby ok gdyby walił z obu rur tak samo. Niestety szło tylko z przedniego i dodatkowo spalanie płynu chłodniczego "pachnie" mi inaczej jak benzyny i no przyznam trochę wtedy zgłupiałem bo też myślałem, że to tylko woda z wydechu się nazbierała.
Na teście głowicy przy podgrzaniu wyszła nieszczelność. Zakupiłem nową i nieszczelności nie ma + nie dymi czyli jednak była to wina przecieku
czesc- z tego co pamietam to regulowales zawory/jezeli sie myle to sory/a przed regulacja bylo dobrze ,moim skromnym zdaniem zawory zostaly zle wyregulowane a w cylindrze jest mieszanka paliwowo- powietrzna .A jej sklad jest bardzo wazny.
Mnie tylko zastanawia ze przed regulacja bylo ok -pozdrawiam Kobrzak i zycze ci aby bylo ok
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 825 Skąd: Sławków
Wysłany: Sro Lut 25, 2015 06:49
Kobrzak napisał/a:
Na teście głowicy przy podgrzaniu wyszła nieszczelność. Zakupiłem nową i nieszczelności nie ma + nie dymi czyli jednak była to wina przecieku
Kobrzak najważniejsze, że przyczyna się znalazła. Mechanik wiedział co i jak sprawdzać więc jak poskłada moto to Deauvilka będzie Cię cieszyła jeszcze długo!
SławekK, jak się uda to w tym tygodniu odbiorę maszynę hehe zobacze moją Devi pierwszy raz chyba od ponad miesiąca ale to będzie przeżycie, będę tam stał i się ślinił
Na pewno nie omieszkam
Akurat u mnie sytuacja wygląda tak, że oprócz przetestowania motocykla, dochodzą też buty, kurtka, spodnie, rękawiczki zimowe i kask Także będzie nieźle jak będę wracał z wawy hehe
Witam
Odświeżę temat. Dymi na biało z wydechu na zimnym silniku. Śmierdzi spalinami jak cholera. Jak dogazuje zadyma. Jak się porządnie rozgrzeje przestaje. Dodatkowo przy lewej stronie (od pompy paliwa) słychać cykanie (nie stuki). Słychać je tuż pod obudową filtra powietrza,na górze silnika. Czekam teraz na mechanika który ma zrobić regulację gaźników. Czy powinienem mu coś jeszcze zlecić. (zakładam że powinien wiedzieć) Ale zapytam Was dla pewności.
Olej jest ok i płyn też. Zresztą przymierzam się na sobotę na ich wymianę + filtr powietrza.
Pzdr
dudi78
Przy niskich temperaturach to jest para wodna a nie dym - zawsze duża cześć spalin to para wodna, ale w cieple się nie skrapla i jej nie widać (benzyna to węglowodór - produktem spalania węglowodorów jest m.in. woda). Zjawisko zupełnie normalne i nie ma się czym przejmować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum