Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Poprawa oświetlenia
Autor Wiadomość
brawobartus 

Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 21:47   

stator, :shock: Widzisz cokolwiek jak jedziesz po zmroku?
 
 
Toma311 
Tiger 1200


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 790
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw Kwi 27, 2017 22:04   

Po zmroku się lub , a nie szwenda devilą po plenerze
"Świeczki" zatem, nie są sprawą najważniejszą. Lepiej zadbać o stosowną flaszeczkę.
_________________
Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...

NT650V '03 ---> NT700V '08 Wiśnia ---> BMW R1200 eRTek '07 ---> eRTek '11 ---> TT1200
 
 
stator 
stator


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 331
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią Kwi 28, 2017 09:04   

Za każdym razem, gdy przesiadam się z Majki na Dulkę, doznaję załamki.
Coś chyba inżynierom z Hondy nie wyszło....
Chciałbym coś z tym zrobić, ale nie mam pomysłu na zmianę wkładu reflektora, żeby nie robić agrotuningu. Wiem tylko tyle, że na pewno nie byłyby to soczewki. Rozbierałem ostatnio reflektory z Kymco....tak niska sprawność reflektora go dyskwalifikuje na starcie.
_________________
Dulka
Majka
 
 
Gucek 
Gucek

Pomógł: 2 razy
Wiek: 55
Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 74
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pią Kwi 28, 2017 09:36   

Panowie moj reflektor z racji wieku był juz zmęczony więc postanowiłem oddać go do do regeneracji w profesjonalnym zakładzie.Reflektor rozebrano,umyto nałozono nowe "sreberko"na odbłysnik,klosz został wyczyszczony i wypolerowany.Koszt to 100 PLN. Do reflektora załozyłem nowa zarówkę Osram night breaker laser i jakosc światła się znacznie poprawiła.
Myśłę że jest to nie drogi zabieg ale jednak skuteczny.
 
 
boskijolo 
Jacek D.


Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 165
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Kwi 29, 2017 22:29   

aligator napisał/a:
Zamówiłem takie, zobaczymy do czego się to nadaje:
reflektory


A tymczasem na Honda Deauville Owners:
 
 
stator 
stator


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 331
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw Maj 11, 2017 14:37   

No dobra, kupiłem Philipsa Night cośtam. Na oryginalnej żarówce, światłomierz (nie tam jakiś smartfon), pokazał 450 jednostek. Po wymianie na philipsa 3500. Ale oko nadal nie widzi wyraźnej zmiany. Dalej 55 watów rozstrzelone jest po szerokości pasa starowego na lotnisku, a nie skupione na jednym pasie ruchu. Oprócz wymiany wkładu - przeróbki reflektora, nie widzę innego ratunku. Pozostanie przyzwyczaić się do niemania światła mijania.......
_________________
Dulka
Majka
 
 
aligator 


Wiek: 51
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 96
Skąd: Poznań
Wysłany: Sob Lis 04, 2017 19:02   

boskijolo napisał/a:
aligator napisał/a:
Zamówiłem takie, zobaczymy do czego się to nadaje:
reflektory


A tymczasem na Honda Deauville Owners:
[url=https://iv.pl/images/54216921471040417956.jpg]Obrazek[/URL]


link coś nie tego?

A to moje chinole:

LED 1
LED 2
LED 3

Nie mam fotek z nocy, ale dają konkretnie.
_________________
Była Motorynka, Mz 250 Trophy, Honda Deauvile 650 02r. Jest St1300 07r
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lis 10, 2017 10:12   

stator, a to nie jest czasem tak, że 700 ma symetryczną lampę? Bo coś mi się kojarzy, że koledzy wspominali o jednym numerze katalogowym dla angoli i europejskich.
Gucek, dawaj namiary na tę firmę, bo cena bardzo dobra. Oddam i od moto i od samochodu. Pytanie, czy szklane klosze też polerują?
 
 
Gucek 
Gucek

Pomógł: 2 razy
Wiek: 55
Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 74
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pią Lis 10, 2017 12:24   

Proszę bardzo :regeneracja reflektorów
Na stronce jest podany jest adres i nr telefonu.
 
 
stator 
stator


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 331
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob Lis 11, 2017 20:24   

Owszem, wygląda na symetryczną. Ale światło rozrzucone jest za bardzo na boki, a za mało "pod koło".
Wygląda mi to na wadę konstrukcyjną.
Świeci jak reflektor przeciwmgłowy z Poloneza.
_________________
Dulka
Majka
 
 
tomciog 

Wiek: 52
Dołączył: 16 Wrz 2020
Posty: 21
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sro Wrz 16, 2020 20:51   

Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Jeżdżę często i gęsto. Często z plecaczkiem ( nie za lekkim ;) )
Ostatnio wracając z okolic Banina przez wioski jechałem nieco jak pijany(nieznana trasa i sporo ostrych zakrętów) - mijania średnio sobie radzą z doświetlaniem, a długie niestety niespecjalnie spełniają swoje zadanie. Zaznaczę, że reflektor w niezłym stanie a i żarówka Hella + 30% czy jakoś tak ( wcześniejszy led no name wyrzuciłem po jeździe po ciemku jeszcze czystym latem).
Więc kombinuję z lightbarami LED. Rozrzut cenowy spory - od 50 do 600. Tyle, że jeżdżąc rowerem mam lampkę za jakieś 4 dyszki ( zestaw!) i świeci o niebo lepiej niż fabryczny reflektor Honoratki.
Macie jakieś nowe doświadczenia?
_________________
Raz się żyje, raz umiera. Potem tylko straszy :P
 
 
grad74 
Grzegorz


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 377
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Wrz 17, 2020 13:48   

Ja od wielu lat na moich moto używam bezawaryjnie polskich ledow 10w 900lm. Są wersje szerokokątne i skupione. Cena około 40-50 zł za sztukę. Działają i się nie psują, nie to co chińczyki. Tu masz przykład :
https://allegro.pl/oferta/lampa-robocza-halogen-cree-led-10w-12-24v-hom-e9-7630344121?utm_medium=app_share&utm_source=Facebook
Ja polecam.
_________________
SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje :)
 
 
Gucek 
Gucek

Pomógł: 2 razy
Wiek: 55
Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 74
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Czw Wrz 17, 2020 14:31   

Od trzech sezonów też używam takich lamp LED i nie mogę złego słowa powiedzieć na ich temat. Dodatkowo proponujemy Ci sprawdzić jakie masz napięcie na kostce żarówki H4- oczywiście na pracującym silniku. Ja miałem znaczny spadek bo tylko 11.5V co przekładało się na słabsze święcenie żarówki i gorsze oświetlenie drogi. Zamontowałem więc zastaw przekaźników, nowe przewody o przekroju 2,5 mm2 od przekaźników do
żarówki i od przekaźników do akumulatora. Oczywiście dałem też dodatkowy bezpiecznik między akumulatorem a przekaźnikami. Teraz na kostce żarówki mam napięcie na poziomie 13,8 V i żarówki świeci zdecydowanie jaśniej i lepiej oświetla drogę.
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1723
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Czw Wrz 17, 2020 19:26   

Ale się mi podpasowal temat. Wracałem ostatnio po zmroku sztormiakiem i ni kuta nic nie widziałem. Jasna cholera, nie myślałem, że dwie lampy mogą tak gówniano świecić. :neutral:
W 700 -ce lepiej zdecydowanie świeca.
Zakładaliście skupione czy rozproszone. Grad, ty jakie założyłeś?
Ja chyba bym wolał rozproszone.
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią Wrz 18, 2020 08:31   

Ciok, poważnie? Jechałem w weekend po nocy i mój lepiej świeci niż samochód.
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12