pmajes
Dołączył: 22 Sty 2017 Posty: 2 Skąd: południe
Wysłany: Sob Mar 25, 2017 17:32 zupełny brak mocy..
Deuaville 650cm. Kupiona z Niemiec. Zupełny brak mocy, szacuje jej tak okolice 20-25KM.
Nie wygląda na zajeżdżoną, obroty równe, nowe świece, filtr powietrza, nie przerywa, nie dusi się, nie strzela.
Vmax 115km/h, na 5 max 6tyś obr, na 4 6500, na 3 7000, na 1 do końca.
Króćce pod gaźnikami o pełnym przekroju..
O co chodzi?
Ja bym chyba nie gdybał tylko zrobił zawory , gaźniki (zerknąć na poziom paliwa, membrany i dysze) ,filtry, oliwa, może trochę sprzęgło pokręcić?
A może to tylko filtr paliwa?
Albo wcale nie tak mało jeździła ?
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Wysłany: Wto Mar 28, 2017 15:23 Re: zupełny brak mocy..
pmajes napisał/a:
Deuaville 650cm. Kupiona z Niemiec. Zupełny brak mocy, szacuje jej tak okolice 20-25KM.
Nie wygląda na zajeżdżoną, obroty równe, nowe świece, filtr powietrza, nie przerywa, nie dusi się, nie strzela.
Vmax 115km/h, na 5 max 6tyś obr, na 4 6500, na 3 7000, na 1 do końca.
Króćce pod gaźnikami o pełnym przekroju..
O co chodzi?
Mam to samo od kilku dni, NT650V '99. Miała robione gaźniki jakiś tydzień temu i od tego czasu straciła całkowicie kopa. 0 - 100 km/h trwa dobre 10 sec, a v-max udało się 117km/h (gps)
W poniedziałek wraca do mechanika, który robił gaźniki, jak naprawi to dam znać co było nie tak.
pmajes
Dołączył: 22 Sty 2017 Posty: 2 Skąd: południe
Wysłany: Wto Mar 28, 2017 20:41
oo widzisz, fajnie daj znać.
Moc porównywałem do małej Varaderki V2 15KM.
Cos tam zmajstrowane musi być w gaznikach, wolną chwilą sprobuje to rozebrać ale będę musiał się wspomagać manualkami.
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Sro Mar 29, 2017 11:01 Re: zupełny brak mocy..
JarekKNZ napisał/a:
......W poniedziałek wraca do mechanika, który robił gaźniki, jak naprawi to dam znać co było nie tak.
Będziesz jednym z nielicznych, którzy informują tych co są zainteresowani pomocą koleżeńską. Mnie osobiście szlag trafia jak wywołujący temat na koniec zadowolony z porad czy pomocy nie odzywa się finalnie.
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Mar 29, 2017 11:30
Popieram opinię kolegi, przepraszam "szanownego kolegi" z postu powyżej. Niektórzy mają problem dopóki go nie rozwiążą. A podzielić się wnioskami to już kuźwa nie łaska?!.
izywec, jak będziesz w Polsce południowo-wschodniej to obowiązkowo masz się zameldować do mnie na piwo z kolacją i śniadaniem
Pozdrawiam
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
No i wszystko już gra
Przy składaniu gaźnika mechanikowi podwinęła się membrana i silnik przez to chodził na jednym cylindrze na wysokich obrotach. Poprawił i wszystko działa super. Honda ładnie się wkręca na wysokie obroty i przyspiesza jak powinna. Mam nadzieję, że to coś pomoże.
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Nie Kwi 09, 2017 11:16
pmajes,
Co u Ciebie? Jakieś rezultaty?
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum