Witam. Mam problem z ntv 650 nie moge dojść ładu z gaźnikami problem polega ze jest całkiem wykręcona sruba od regulacji wolnych obrotów a obroty utrzymuja sie na 2 tys Zostało zrobione założony zestaw dysz zaworki iglicowe uszczelki komór pływakowych. Ustawiłem również zawory . Nie spotkałem sie z takim problemem i nie wiem od czego zacząć szukać .
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Witam. Mam problem z ntv 650 nie moge dojść ładu z gaźnikami problem polega ze jest całkiem wykręcona sruba od regulacji wolnych obrotów a obroty utrzymuja sie na 2 tys Zostało zrobione założony zestaw dysz zaworki iglicowe uszczelki komór pływakowych. Ustawiłem również zawory . Nie spotkałem sie z takim problemem i nie wiem od czego zacząć szukać .
Przeczytaj to co napisałeś, popraw post tak żeby prosty facet nie znający się na mechanice (taki jak ja) zrozumiał to co napisałeś.
Zajrzyj do powitalni i zaczniemy myśleć.
P.S. Przy wykręconej śrubie regulacji składu mieszanki to ja się nie dziwię, że masz problem.
A... I śruba regulacji składu mieszanki nie służy do ustawiania obrotów(oczywiście ma na nie wpływ, ale obroty reguluje się w innym miejscu).
_________________ Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.
Nie mogę edytować wiec napisze posta . A wiec w hondzie gaźniki były rozebrane oczyszczone sruby od składu mieszanki były obrobione wiec ze nie mogłem znaleść zamówiłem zestawy naprawcze gaźnika w których znajdowały sie gniazda i zawory iglicowe i dysze gówne i wolnych obrotów i sruby składu mieszanki.Poziom paliwa został ustawiony na 9.2 mm Przy okazji ze gaźniki były wyjęte zabrałem sie za regulacje zaworów. Po złożeniu wszystkiego w całość przyszedł czas na regulacje motor został rozgrzany do temperatury pracy i zabrałem sie za regulacje skłądu mieszanki za pomoca colortune kolory niebieskie uzyskałem. Kolejna rzeczą jaka zrobiłem to synchronizacje gaźników i zaczeły sie schodzy moto wskoczył na 2.5 tys i potrafił strzelac w wydechy. chce zdjać obroty na ksiażkowe nie da sie najmniejsze jakie mogę uzyskać to 2 tys i falowanie Co radzicie
[quote="GhoustDragon"]Zacznij od sprawdzenia szczelności układu dolotowego - może zasysa lewo powietrze.
Jesteś pewien, że dysze są założone prawidłowo(przedni i tylny cylinder mają różne)?
Co ze ssaniem?
W jakim położeniu są przepustnice?
Ewentualnie zadzwoń - numeru szukaj na forum.[/quote
szczelność układu niby sprawdzałem i jest szczelnie ale jeszcze to sprawdze co do dysz to złozyłem jak było wcześniej ale ona od poczatku chodziła beznadziejnie jutro sprawdzę i opisze dokładnie co i jak ssanie niby sie zamyka a jak sprawdzic czy w 100 procent sie zamyka ?
kudlaty, Membrany ładne tylko ta w jednym gaźniku boczne mi sie nie podoba ale niby nie jest dziurawa a tak zapytam o co ona dokładnie odpowiada za wzbogacanie mieszanki podczas hamowaniem silnikiem ?
a tak zapytam o co ona dokładnie odpowiada za wzbogacanie mieszanki podczas hamowaniem silnikiem ?
membrana odpowiada za odpowiednie podnoszenie się przepustnic i otwieranie dysz, przez co podczas jazdy motocykl będzie Ci "zdychał" jak będziesz chciał go popędzić gdy będzie dziurawa.
Linki ssania masz podłączone po bokach gaźnika o ile dobrze pamiętam. Zobacz czy jak zamontowałeś je to gdzieś się nie przycięła i obrotów Ci nie podnosi.
Popsikaj w okolice króćców jakimś samostartem czy czymś. Jak Ci obroty skoczą nagle to będzie znak, że gdzieś jest nieszczelnie.
a tak zapytam o co ona dokładnie odpowiada za wzbogacanie mieszanki podczas hamowaniem silnikiem ?
membrana odpowiada za odpowiednie podnoszenie się przepustnic i otwieranie dysz, przez co podczas jazdy motocykl będzie Ci "zdychał" jak będziesz chciał go popędzić gdy będzie dziurawa.
Linki ssania masz podłączone po bokach gaźnika o ile dobrze pamiętam. Zobacz czy jak zamontowałeś je to gdzieś się nie przycięła i obrotów Ci nie podnosi.
Popsikaj w okolice króćców jakimś samostartem czy czymś. Jak Ci obroty skoczą nagle to będzie znak, że gdzieś jest nieszczelnie.
Mi nie chodzi o membrany które montowane sa w przepustnicach tylko te co sa zboku gaźnika w service manula jest nazwane Air-cut
Dzisiaj nie miałem jak dłubnąć przy przy moto ale jutro wolne od pracy i wezme sie za nia.
Szczerze nie mam pojęcia - w moich gaźnikach nie pamiętam żeby było coś takiego.
Poniżej masz schemat gaźników do Twojego moto i też nic takiego nie widzę
Na zdjęciu nie widzę abyś miał wkręconą dyszę wolnych obrotów - może i głupie pytanie, ale celowo wykręcona?
AD 3.
Musi być drożny.
Przy okazji ze schematu(a ściągnięty z HONDY) wynika, że dysze główne powinny być następujące:
132 tylny cylinder(lewy gaźnik)
128 przedni cylinder(prawy gaźnik).
P.S. Sorry, że Cię wczoraj tak zbywałem przez telefon, ale jakaś cholera mnie trzymie - gardło napier...; dusi mnie i ledwo mówię.
_________________ Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.
Dysza celowo wykręcona bo patrzyłem drozność. jakiś pomysł aby udroźnić ten kanał tak jak mówiłem to myjka ultradzwiekowa poszła na gawrancję . Znacie jakieś skuteczne sposoby . GhoustDragon, Rozumiem nie szkodzi tak wczoraj miałem duzo na głowie i za bardzo nie miałem jak robic ntv
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum