Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
ocena oryginalności
Autor Wiadomość
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1776
Skąd: Tarnów
  Wysłany: Sro Lut 15, 2023 16:34   ocena oryginalności

Koledzy, Mistrzowie, Łaskawcy....... :mrgreen:
Poniżej wrzucam link do oferty "kolekcjonerskiego rodzynka". Bardzo proszę przyglądnijcie się tej maszynie. Ja choć kiedyś miałem NTV, do ze mnie dupa nie znawca. Ja tylko widzę różnicę w kolorach na lewym boku pomiędzy "boczkiem" a bakiem. Przy kraniku chyba jeszcze powinny być napisy Off.On, Res ale tego już nie jestem pewien.

Stara miłość nie rdzewieje i chociaż mam czym się bujać, to nawet kosztem nerki chciałbym taką Hondę w garażu. Pewnie żal by było jeździć, ale chociaż pogaskać i posłuchać Fałki, bezcenne.

https://www.olx.pl/d/ofer...0&sliderIndex=3

Każde uwagi mile widziane.
Pozdrawiam
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
Brt 
Premium User


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1142
Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Czw Lut 16, 2023 09:10   

Wg mnie rocznik '95 powinien mieć już długi wydech i jasne felgi. Trzeba by po VINie sprawdzić, może tylko rejestracja była w 1995.

Naklejki powinny być przy kraniku oraz "HONDA" na zadupku, przy rączce. Chociaż one odpadają z czasem... :-(

Wygląda faktycznie ładnie.
Oryginalne chromowane lusterka, oryginalna kanapa(niepopękana). Oryginalne tarcze hamulcowe. Kapselki nie porysowane (i są). Przegieg...do ustawienia :-) Ale nie wygląda, żeby miała ciężko w życiu...

Ten boczek faktycznie się wyróżnia, ale to może kwestia światła...
_________________
Więcej szczęścia, niż rozumu...

Zapraszam do Grupy warszawskiej!
Zasady jazdy w Grupie
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 46 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 806
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Czw Lut 16, 2023 10:13   

Motorek faktycznie jest wyjątkowo ładny.
Widać, że ktoś sporo się napucował, na silniku widać zacieki po jakiejś chemii do mycia :twisted:
Oczywiście gdyby sprzęt był znorany, to sam plak i szampon by nie wystarczył, żeby tak wyglądał :) .
Faktycznie zwraca uwagę różnica w odcieniach i chyba nie jest to tylko "gra świateł" .

Osobiście, gdybym chciał tylko posłuchać V-ki, to rozważyłbym ten motór :mrgreen:

Nie jest może, aż tak piękny, ale różnica w cenie na nie jednego plaka wystarczy :mrgreen:
No i masz do niego dość blisko :razz:

https://www.olx.pl/d/ofer...D5-IDROKWy.html
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1776
Skąd: Tarnów
Wysłany: Czw Lut 16, 2023 17:55   

oldmotory, 380 km to "dość blisko" ?. No w końcu wszystko jest względne :mrgreen: . Oglądałem to ogłoszenie z Twojego linku. Starsze modele z połówkową kierownicą są nawet bardziej kultowe i mają więcej kucy :twisted: . A w tej przy kierownicy nie powinno być ciężarków, skoro to oryginał?.
Problem, oprócz odległości, to fakt, że to jakiś handlarz i po przyjeździe mogę być niemiło zaskoczony. Nie znalazłem w necie żadnych informacji i opinii o tym handlarzu. Pewnie w weekend zadzwonię i pogadam z nim. Z rozmowy przez telefon też można sporo wywnioskować.
W kwestii motonga o który zawracam dupę, to gdyby był faktycznie w stanie idealnym i oryginalnym, nie zawahałbym się wywalić na niego kasę. Tylko potem gdybym gdzieś zaliczył "paciaka parkingowego" to z rozpaczy nic tylko pętla na szyję i gałąź :mrgreen:

Dzięki za pomoc, pozdrawiam :smile:

[ Dodano: Czw Lut 16, 2023 18:02 ]
Brt, wierzysz, że w tym przypadku naklejki odpadły z czasem? :grin:
Co do wydechu, to chyba właśnie w latach 95 i dalej, był już ten długi paskudny.
Do tego gościa mam tylko około 100 km, ale jechać i na miejscu się wku....ć to średnio mi pasuje.
Z ciekawości spróbuję pozyskać WIN i coś pokminić :roll:

Dzięki i pozdrawiam. :grin:
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 46 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 806
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Czw Lut 16, 2023 19:42   

oldmotory napisał/a:
oldmotory, 380 km to "dość blisko" ?

Coś poklikałem na tel i wyszło mi 80 km :oops:

Może masz kogoś w pobliżu kto by na ten motór zerknął?
W zeszłym roku kupiłem gejesa 1100 tylko oglądając zdjęcia, handlarz tak się ucieszył, że chcę kupić ten motorek, że przywiózł mi go za free chyba z 350 km.
Zakup ten uważam za strzał życia :)

sgtcop13 napisał/a:
gdybym gdzieś zaliczył "paciaka parkingowego" to z rozpaczy nic tylko pętla na szyję i gałąź

Ja tam wolałbym go podnieść, niż się od razu wieszać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
MarasMT 

Wiek: 41
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 8
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Czw Lut 16, 2023 19:57   

Patrząc po innych czerwonych hondach delikatnie inny odcień boczków często się zdarza.

Kiedyś na zachodzie wpisywali zamiast daty produkcji datę pierwszej rejestracji stąd może to być model 1994 dlatego krótki wydech ale tu vin powinien pomóc.

Pod kanapą na błotniku powinna być też naklejka z literową nazwą modelu dla modelu 95r będzie to NTV650S dla modelu 94r powinno być NTV650P.

Moim zdaniem jak na taki przebieg i cenę wszystko powinno być idealne. Dwa kluczyki, komplet narzędzi w schowku po prawej stronie oraz instrukcja użytkownika w zadupku, wszystkie fabryczne naklejki na swoich miejscach.


Jeśli na siłę miałbym się do czegoś doczepić to brakuje zaślepek przedniego mocowania silnika oraz logo hondy między licznikami wydaje się mocno wytarte.
 
 
Brt 
Premium User


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1142
Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Czw Lut 16, 2023 21:28   

sgtcop13,
Z drugiej strony, pytanie do Ciebie, czy nie lepiej zamiast takiej "perełki" kupić jakiś "normalny" za 4-5tys i samemu doprowadzić go do stanu ideału. Jak lubisz dłubac napewno wyjdzie to mniej niż 4tys dodatkowo.
Ogłoszenie poglądowe: https://www.olx.pl/d/ofer...D5-IDSQPKV.html
_________________
Więcej szczęścia, niż rozumu...

Zapraszam do Grupy warszawskiej!
Zasady jazdy w Grupie
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1776
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 17:46   

MarasMT, dzięki za cenne informacje, VIN tego moto to podobno RC333402010. Teraz muszę rozkminić gdzie i jak to sprawdzić.
Właśnie jakbym różnicę w odcieniach zrozumiał, bo to jednak obok siebie elementy plastikowe i metalowe, to braku naklejek nie bardzo mogę wytłumaczyć. Skończy się może tym, że ruszę dupę i osobiście to zobaczę. Faktem jest, że gośc życzy sobie furę pieniędzy, za które winien być sprzęt w idealnym stanie.

Brt, masz w zupełności rację z Twoją propozycją. Tylko kupa drogi do gościa, a on-line nie będę oglądał i kupował. Chociaż mój kolega kupił on-line Kawasaki 500 w dobrych pieniądzach i trafił po prostu oryginalnego rodzynka, którym wcześniej pojeździła trochę jakaś starsza lekarka w niemcowni. Niektórzy mają farta. :smile:
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
Ente

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 195
Skąd: Lüneburg-Niemcy
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 17:59   ocena oryginalnosci

Widac ze poprzedni wlasciciel dokupil stopke centralna ktöra do 93 roku byla seryjnie a od 93 kosztowala extra(duzy plus),kolor felg?=oryginalny ,czerwony kolor byl w latach 93/94 i 95/97 (R-110 monza red),mysle ze to model z 93/ 94 roku (krötki wydech z 1 rejestracja 95 roku .Stacyjka i niezniszczona pölka ponizej moze potwierdzic oryginalny przebieg.(czesto potluczona przez dodatkowe klucze)W tamtych latach NTV zapuszczala u handlarzy bardzo czesto korzenie nim znalazla milosc od pierwszego wejrzenia.Wracajac do postöw moich szanownych Kolegöw: napisy przy kraniku ,slabo ale mozna dostrzec , przy klapie wlewu paliwa (ktörej nie widac) powinna byc tez naklejka,u mnie w pierwszej NTV znaczek Honda miedzy zegarami przy 30kkm tez stracil kolor,i jak juz wspomniano -koniecznie do moto dwa kluczyki,komplet narzedzi,spojrzec jakie stare opony..

Uff,sorry, rozpisalem sie a moze "red devil" :twisted: ma juz nowego woznice.?
 
 
grad74 
Grzegorz


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 395
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 18:02   

Mi ta za 8900 wydaje się dziwnie wypieszczona. Poza tym można kupić fajną Reverkę za około połowę tej ceny i faktycznie samemu ją dopieścić. Jeśli interesuje Cię model z połówkową kierownicą to ten wydaje mi się byc w ładnym stanie no i ma 60 kucyków i śliczne klaksony w chromie :
https://www.otomoto.pl/of...m-ID6EVkC7.html
_________________
SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje :)
 
 
Ente

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 195
Skąd: Lüneburg-Niemcy
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 19:01   

NTV650 p,2G od roku 1993 , od VIN RC33 3400001 ,(przetlumaczone j.Polski- Kierownica rurowa,bez podstawki centralnej ,37KW.)
 
 
Brt 
Premium User


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1142
Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 20:04   

Właśnie, jak będziesz go oglądał to z ciekwości sprawdź nr silnika i nr ramy. Powinny sie pokrywać.
Ten brak kapselków przy mocowaniu mnie zainspirował.

Ciekawy jestem jaką historię opowie sprzedający.
_________________
Więcej szczęścia, niż rozumu...

Zapraszam do Grupy warszawskiej!
Zasady jazdy w Grupie
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1776
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 21:54   

Myślałem że może w ten weekend się bujnę i osobiście zobaczę to cudo. Ale pogoda ma być tu ...jowa więc to przełożę na następny weekend. Ale wiedza moja dzięki Wam pogłębia się w geometrycznym postępie.
Nie śpieszy mi się z zakupem, bo mam czym się bujać ale jednak marzy mi się NTV w ślicznym oryginalnym stanie. Są też dwie sztuki na Śląsku, a czasami tam bywam więc...... :wink:

Pozdrawiam
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
MarasMT 

Wiek: 41
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 8
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Pią Lut 17, 2023 22:57   

Ente napisał/a:
NTV650 p,2G od roku 1993 , od VIN RC33 3400001 ,(przetlumaczone j.Polski- Kierownica rurowa,bez podstawki centralnej ,37KW.)


Ente Masz dostęp do dekodera vin ?
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1776
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sob Lut 18, 2023 08:52   

Tych numerów dekodery VIN nie kumają, one łapią tylko 17 znakowe :sad:
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12