Szanowni koledzy, czy taki temat jest gdzieĹ na naszym forum?
MoĹźe ktoĹ z Was ma i uĹźywa interkom SENA 10U ? JeĹli nie ma uĹźytkownika takiego typu sprzÄtu to gĹowy nie bÄdÄ zawracaĹ i poproszÄ admina o skasowanie tematu
_________________ Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
DziÄki rzempi, obejrzÄ te filmy, choÄ chyba jeden z nich oglÄ daĹem.
Chodzi o to, Ĺźe senÄ 10U mam od dawna. Trzeba przyznaÄ, Ĺźe jest Ĺwietna wzglÄdem jakoĹci wykonania, estetyki, wpasowania w kask Shoei etc. Jeden jest feler, a wĹaĹciwie dwa - bateria niewymienna i nie dziaĹa podczas Ĺadowania, a to juĹź jest mocno upierdliwe podczas uĹźytkowania, bo samo Ĺadowanie trwa dosyÄ dĹugo. Niestety skrĂłcona instrukcja nie zawieraĹa tego info, a sprzedawca teĹź nie raczyĹ poinformowaÄ, moĹźe nawet nie wiedziaĹ.
_________________ Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
motonita1, UĹźywam Seny w Neotecu I.
Powiadomienia, Nawigacja, Yanosik, rozmowy telefoniczne, muzyka dziaĹajÄ Ĺwietnie. Nie parowaĹem jej jeszcze z innymi interkomami, wiÄc w tej kwestii jestem jeszcze zielony.
Jaki masz model? Czy TwĂłj model seny teĹź tak ma, Ĺźe nie dziaĹa podczas Ĺadowania baterii? MoĹźe dotyczy to tylko Seny 10U. Parowanie z innymi markami interkomĂłw koĹczy siÄ niepowodzeniem i w tym teĹź jest bĂłl. Praktycznie uĹźywam jej tylko do rozmĂłw telefonicznych, bo nikt z mojego otoczenia nie ma Seny.
CzeĹÄ,