Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Sob Kwi 25, 2009 21:36
Witam! Zapraszam do zapoznania się z tematem zlotu, oraz forumowych koszulek! Niebawem kończymy zapisy! Szerokości i przyczepności! Dawaj zdjęci sprzęta... A jeśli to chwilowo niemożliwe, to może napisz coś o nim
Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 25 Skąd: SIEDLCE
Wysłany: Wto Maj 12, 2009 13:05
Cześć witam motorek ładnie się prezentuje i te złote fele ala "subaru impreza" lakierek spoko tylko szkoda że nie oryginalny ale nie czepiajmy się szczegółów. pozdrawiam
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Maj 12, 2009 14:24
To, że lakier nieoryginalny to w mojej subiektywnej opinii nic złego... Czasami to nawet znacznie lepiej Ja wolałbym kupić motocykl z położonym nowiutkim ślicznym nieoryginalnym lakierem, niż zapaskudzony stary lakier z mnóstwem odprysków, rys i wszelkiego syfu. Oczywiście może to być powodem do podejrzewania powypadkowej przeszłości motocykla, jednak najważniejsze, to żeby motocykl był dobrze naprawiony... Jeżeli oględziny wstępne były odpowiednio szczegółowo przeprowadzone nie powinniśmy się obawiać "miny". Ostatnio kupiliśmy ze znajomym śliczną VFRkę Caluteńka była w nieoryginalnym ślicznym czerwonym lakierze, a na domiar "złego", z plastików jedynie zadupek pochodził z oryginału. Reszta była z nowszego modelu... Oględziny trwały (uwaga) cztery godziny!!! Doszukaliśmy się oczywiście "śladów" po wypadku (czego sprzedawca wcale nie ukrywał) jednak z oględzin wynikało, że motocykl był solidnie naprawiony, bez żadnych patentów, dlatego też kupiliśmy motocykl - oczywiście za odpowiednio mniejszą sumę. Później znalazłem posty kolesia na forum VFR i z wypowiedzi wynikało, że przez 3 lata nie miał jakichś większych problemów z motocyklem, a wszelkie pomiary jakich dokonywał na własną rękę świadczyły bardzo dobrze o motocyklu Po przejechaniu prawie 500km padł regulator napięcia, jednak jest to typowa usterka tych motocykli... Wczoraj motocykl został rozebrany na części i sprawdzony naprawdę dogłębnie... Wygląda na to, że serce jest znacznie silniejsze i znacznie sprawniejsze, niż można by się tego spodziewać po motocyklu z 93 roku! Jak to się mówi - igła, tylko bez ironii
Tak więc nie powinniśmy się bać malowanych motocykli - wystarczy je dobrze sprawdzić
Szkoda, że zdjęcia masz w tak słabej jakości - można by zobaczyć coś więcej A nad złotymi felgami pomyślę u siebie jeżeli przemaluję motocykl na czarno Ten "morski" kolor jakoś średnio mi odpowiada, ale oczywiście to nie jest najważniejsza sprawa w motocyklu
Zapodaj jeszcze jakieś fotki Najlepiej, żeby były wyraźniejsze
te zdjecia sa juz lepszej jakosci ale dalej robione tel. Nie bede ukrywal ze moto nigdy nie mialo żadnej wywrotki, bo mialo i jest to widoczne na zywo np. porysowany kolektor, oslona... i takie tam ale jezdzi prosto spokojnie mozna puścić kierownice podzczas jazdy nic nie sciaga dostalem drugi silnik w czesciak kierownice, nowe kierunki i kupe innych czesci i to wszystko za calkiem niska cene bo 3000 zl.
Wiek: 40 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 25 Skąd: SIEDLCE
Wysłany: Wto Maj 12, 2009 18:09
A może chcesz sprzedać kierownice ale tą oryginalna? bo moja to jakas skracana była i nie wygodnie się z nią jeździ, podaj cenę jeżeli chcesz ją sprzedać a myślę ze się dogadamy
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Maj 12, 2009 20:32
No całkiem ładny ten niebieski Złote felgio także całkiem ładnie grają z resztą Sety masz pomalowane, wypolerowane, czy coś innego? Wydaje mi się, że mają inny kolor niż rama... I co to za dziurki w tłumiku!? Ktoś nawiercił, żeby groźniej ryczał, czy to jakieś "paprochy" tylko!? Całkiem spoko motocykl... Na przyszły sezon, a może za dwa sezony także chciałbym położyć na moją NTVkę nowy lakier i raduję się na wiele pomysłów, jakie widzę zastosowane w tych motocyklach.
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Maj 13, 2009 00:33
Mój tłumik wygląda normalnie - ma tylko troszeczkę szerszy wylot, ale numer seryjny tłumika się zgadza... Moja NTV wygląda prawie identycznie jak NTV Tomka z Opola i... Obie chodzą zupełnie inaczej Może kiedyś porównamy doznania brzmieniowe w trasie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum