Witam. Nie wiem kiedy, ale przestało działać światło drogowe. Myślałem że to żarówka, ale ta jest dobra, na drugiej nowej jest to samo. Wszystkie bezpieczniki sprawne. Tylna żarówka pali na każdym ustawieniu. Kostka żarówki przewodzi, bo podłączyłem do niej na krótko i zapala kr/dł.
Nie zapala się niebieska kontrolka długich. Rozmontowałem też lewy przełącznik na kierownicy, ale nie bardzo wiem jak go sprawdzić?
Zastanawiam się czy pod zegarem jest kostka od świateł? W zasadzie powinna. Może ktoś to przerabiał?
Na razie mam zdjęty lewy plastik, ale pewnie i drugi odkrece bo mąki widać.
_________________ Była Motorynka, Mz 250 Trophy, Honda Deauvile 650 02r. Jest St1300 07r
Nie rozbierałem nigdy, ale na chłopski rozum powinien być sytcznik jakiś w przełączniku, a nawet dwa. Jeden dla włączenia na stałe i jeden do mrugnięcia. Może blaszki zaśniedziały?
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Sro Lip 24, 2019 23:08
Najpierw psiknij w przełącznik jakimś WD40 dosyć obficie kilkukrotnie w międzyczasie wielokrotnie przełączając - powinno pomóc. Jeśli nie to niestety czeka Cię rozbieranie i czyszczenie styków w przełączniku - to nie trudne!
Jak nie masz do takich rzeczy smykałki to zaprowadź maszynę do warsztatu elektrycznego.
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Zrób jak pisze Izzy plus kup sobie na przykład ISOL firmy Atas tej od plaka u mnie mechanizm kasowania kierunków dość opornie działał psiknąłem i pomogło .
A w przypadku krótkie/długie pomogło właśnie psiknięcie i kilkukrotne przewajchowanie
Dzięki za pomoc. O nie! Połamią i jeszcze skasują 😉
Rozebrałem lewy przełącznik, wszystko ok. Zdemontowałem plastiki, sprawdziłem kostki, wszystko niby ok. Odkręciłem licznik, może tam coś przy kontrolce,. W końcu nic nie stwierdziłem. Złożyłem odpaliłem i... działają 🤔 Pewnie coś nie chcący ruszyłem.
_________________ Była Motorynka, Mz 250 Trophy, Honda Deauvile 650 02r. Jest St1300 07r
Pomógł: 24 razy Wiek: 84 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 898 Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Czw Lip 25, 2019 22:57
aligator napisał/a:
......Rozebrałem lewy przełącznik,.....
To masz też prawy ?
Rozumiem, że psikania nie próbowałeś ? Jestem raczej przekonany, że by pomogło bo pewnie przy rozbieraniu oczyściłeś wszystko ze starego smaru więc przeczyściłeś styki z automatu przed złożeniem.
_________________ Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
Ja tam smaru nie widziałem. Popijałem WD i złożyłem. Nie było co się nad tym rozczulać, tym bardziej że miałem wszystko podkręcane,a czas mnie gonił bo do pracy na nockę i jeszcze trzeba było to poskładać do całości. Działa, poczekamy jak długo 😉
_________________ Była Motorynka, Mz 250 Trophy, Honda Deauvile 650 02r. Jest St1300 07r
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum