Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pływanie
Autor Wiadomość
adrianoo88 

Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 23
Skąd: Kalisz
Wysłany: Pon Cze 11, 2018 19:49   Pływanie

Witam szanowną brać Hondy właśnie wróciłem z podróży ponad 900 km i albo jestem przemeczony albo mam uczucie jakby Hania delikatnie zaczęła pływałac odczuwam to zwłaszcza przy zakrętach. Moje pytanie jak potwierdzić albo wykluczyć poczatek jakis luzow. Faktycznie zrobiłem nia dość dużo kilometrów w pierwsza strone nie miałem takich odczuć, ciśnienie w kolach przod 2.5 tyl 2.9, wymienione uszczelniacze i olej w przednim zawieszeniu w trakcie tego mechanik sprawdzal łożysko glowki ramy i nie stwierdził luzow. Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie.
 
 
rzempi 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1356
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Pon Cze 11, 2018 20:34   

Tak się tylko zapytam:
-Koleiny?
-Mocno wiało z boków?
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
 
 
adrianoo88 

Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 23
Skąd: Kalisz
Wysłany: Pon Cze 11, 2018 21:33   

Zgoda, w trasie wiatr był koleiny też i dużo sie nawalczylem ok 200 km takiej jazdy ale teraz jechałem juz spokojnie droga do domu, ktora zawsze jeżdżę i mam takie wrażenie
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 49 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 817
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Wto Cze 12, 2018 07:27   

adrianoo88 napisał/a:
jakby Hania delikatnie zaczęła pływałac

Nie wiem od czego to zależy, ale też miewam takie sytuacje. :roll:
Najczęściej jeżdżę tymi samymi drogami w podobnych warunkach i czasem mam wrażenie, że motor buja/pływa
Takie bujnięcia nie związane z drogą czy wiatrem .
Ogarnia mnie wtedy lekki niepokój i jadę taki wystraszony. :shock:
....potem jadę tą samo drogą tego samego dnia 4 razy i jest ok.
i tak od 4 lat :shock:
Może po prostu tak to jest na dwóch kołach?
Albo jak się wyrżnę to będę żałował ,że nie sprawdziłem motocykla bardziej :shock:
Na pewno warto to monitorować, bo każdy przypadek jest trochę inny
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
Polk 
Lech


Pomógł: 5 razy
Wiek: 56
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 256
Skąd: Grajewo BGR
Wysłany: Wto Cze 12, 2018 07:34   

Dziś jadąc do pracy miałem na myśli ten post i zwróciłem uwagę na te bujanie. W lesie przy około 100 km/h też odczułem jakby bujanie zaczynające się od tyłu motoru. Wymijał mnie ciężarowy, zwaliłem to na podmuch. Może tak to działa?
_________________
Jawa 350 TS `88>Piaggo 50 Sfera>Honda 750 VFR `92> Devi RC 47 2000> Yamaha 900 XJ Div `97, Dniepr MT10
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1723
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Wto Cze 12, 2018 08:27   

Na jeździe testowej przy kupnie, też moja pływała. Skręciliśmy tylne zawieszenie/utwardziliśmy i zaczęła jeździć prosto.
Ale przyczyn może być wiele.
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 12, 2018 15:41   

2.5 tył, 2.9 przód - a na co to tyle?
Zawieszenie dostaje ostro i skacze jak piłeczka.
Moja jeździ już od ładnych kilometrów na 1.8 tył, 2.2 przód i jest całkiem fajnie, klei jak wściekła i oszczędza kręgosłup.
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
Emhyrion 
Emhyrion

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 470
Skąd: Polska
Wysłany: Wto Cze 12, 2018 16:56   

Kurcze... a na tabliczce znamionowej jest 2.9 przód i tył
 
 
adrianoo88 

Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 23
Skąd: Kalisz
Wysłany: Wto Cze 12, 2018 18:45   

Sam nie wiem od czego to zależy, odstawilem moto na 2 dni zeby zobaczyć czy nie byłem juz przeczulony i jutro sie przejade. W kwestii ciśnienia w kolach 1.8 tyl i 2.2 przód?? Cos mi sie wydaje ze sporo za mało bo producent pisze o 2.5 przod tyl 2.9 przy jezdzie z pasazerem.
 
 
Radziu77 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Lut 2017
Posty: 536
Skąd: powiat poznański
Wysłany: Wto Cze 12, 2018 18:54   

adrianoo88, skręć tylny zawias na jazdę solo i posmakuj. może masz ustawione na jazdę małżeńską (Pokrętło pod Twoim prawym pośladkiem)
_________________
You meet the nicest people on a Honda
 
 
rzempi 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1356
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Wto Cze 12, 2018 21:06   

Sim napisał/a:
Moja jeździ już od ładnych kilometrów na 1.8 tył, 2.2 przód i jest całkiem fajnie

adrianoo88, Sim zapewne przetestował to na torze i przede wszystkim w życiu. Jak chłopakowi pasuje to kto bogatemu zabroni...
Honda utrudnia wszystkim życie... i w devi 650 i 700 jest tak samo 2.5 przód i tył 2.9.
Ja mam w pamięci jak się jedzie na ciśnieniu 0,5... i powiem wam, że chu....owo, jakby ktoś zabetonował kierownicę, oby do kompresora...
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
 
 
adrianoo88 

Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 23
Skąd: Kalisz
Wysłany: Wto Cze 12, 2018 23:03   

No ja jak mialem 2.1 na orzodzie to ciezko szlo ale każdy ma swoje upodobania. To co czyli pokretlem w którą strone krecic jak wskazowki zegara?
 
 
Scotty_ 
Nawijacz asfaltu


Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 1184
Skąd: Lyski SRB
Wysłany: Sro Cze 13, 2018 06:19   

Ja jak po zimie wyjechałem z garażu (bez pomiaru ciśnienia) to bardzo źle mi się prowadziło motocykl i tak głupi jeździłem kilka dni. W końcu przy wizycie na stacji sprawdziłem ciśnienie i pokazało 1,5 bara. Po dopompowaniu koła motocykl zaczął normalnie trzymać się asfaltu, bez wrażenia uślizgu tylnej osi przy pochylaniu.
_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

-Revelka
-Tenerówka
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 773
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Sro Cze 13, 2018 09:21   

adrianoo88, w prawo skręcasz (będzie "twardziej")
w lewo rozkręcasz (będzie "miękcej") :wink:
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sro Cze 13, 2018 10:10   

To jest baaaardzo duże uproszczenie. Jest jeszcze regulacja tłumienia. Był wątek na forum jak ustawić tylne zawieszenie. A i informacja powinna być w seriwsówce.
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13