Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Lip 2017 Posty: 470 Skąd: Polska
Wysłany: Sro Lip 05, 2017 21:24 DzieĹ dobry
Trzeba to trzeba. Przedstawiam siÄ. Mam na imiÄ PaweĹ i jakoĹ tak od tygodnia jestem szczÄĹliwym posiadaczem Deauville z 2003 roku.
Fabrycznie byĹa wiĹniowa i podobno Niemiec pĹakaĹ jak sprzedawaĹ, polski wĹaĹciciel pomalowaĹ jÄ caĹkiem na biaĹo i wyglÄ da po prostu Ĺlicznie...
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Wysłany: Czw Lip 06, 2017 00:27
Kobrzak napisał/a:
CzeĹÄ! Kup biaĹy kask i bÄdziesz miaĹ fajnÄ jazdÄ
Dokup jeszcze kamizelke z napisem POLSKA i puszkarze przeraĹźeni bÄdÄ uwaĹźaÄ, Ĺźe policja jedzie
Poprzedni wĹaĹciciel miaĹ biaĹy kask i mĂłwiĹ mi, Ĺźe czÄsto ludzie zwalniali na jego widok albo siÄ rozjeĹźdĹźali na boki. Ja mam biaĹo-czarny, wiÄc juĹź tak sĹodko nie jest
Pomógł: 25 razy Wiek: 63 Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 758 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Lip 06, 2017 07:56
Witaj.
Zawsze maĹźyĹ mi siÄ biaĹy motocykl. Nawet miaĹem w planie przemalowaÄ ktĂłregoĹ ze swoich.
Na razie skoĹczyĹo siÄ na biaĹym kasku ale w przyszĹoĹci ...
Tak na marginesie jakiĹ czas temu mijaĹem w Wawie biaĹa Devillke 700. Ĺadna ...
Jeszcze raz witaj i LwG
_________________ PJS
Były motocykl ... jest wynalazek
Aprilia Mana 850
Skorpionwr Pomógł: 7 razy Wiek: 65 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1935 Skąd: Przasnysz
Wysłany: Czw Lip 06, 2017 09:06
CzeĹÄ.
_________________ ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
DoĹóş jeszcze kamizelkÄ odblaskowÄ z POLSKA na plecach i biaĹe rÄkawice. O dziwo Ĺźaden policjant nie jeĹşdzi w kamizelce tylko w skĂłrach z biaĹym napisem na plecach i rÄkawicach z biaĹym mankietem oraz osobliwymi biaĹymi szelkami na wierzchu: