Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Tarcze sprzeglowe
Autor Wiadomość
Polarek 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 54
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 187
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie Mar 08, 2015 00:15   Tarcze sprzeglowe

Witam
Wg Heynesa sa 3 typy tarcz, c nablizej silnika , potem b, na koncu a.
Czym wizualnie roznia sie tarcze b od c?
Kazda z tarcz ma na jednej z krawedzi wychodzacej na zewnatrz kola sprzeglowego jedno male wciecie, czy wg nich nalezy ustawiac tarcze (tzn wszyskie tarcze ustawiac tak, by wciecia byly jedno pod drugim)? A moze to bez znaczenia?

Zaznaczam, ze gdy demontowalem sprzeglo, nie bylo juz ono wczesniej montowane fabrycznie, wiec chce wiedziec jak powinno byc fabrycznie.
Haynes na ten temat wiele nie mowi...

pozdro
M
_________________
Pozdrawiam
Polarek
_______________________
Honda Deauville 2001/2002:)
 
 
Robert 
Robi


Wiek: 58
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 3
Skąd: Polkowice
Wysłany: Pon Cze 05, 2017 16:36   

bardzo dobre pytanie, sam chciałbym znać odpowiedź. Wiem, że w sprzedaży akcesoryjne tarcze sprzedają w tylko dwóch rodzajach, czyli 7 + 1. Nie bawią się w 3 rodzaje. Też chciałbym wiedzieć po co są te wcięcia w tarczach i czy trzeba na nie zwracać uwagę.
 
 
PSzydlowski 
(Piotrek)


Pomógł: 25 razy
Wiek: 62
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 758
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Cze 05, 2017 18:43   

Grubością choć częściowo się pokrywają.
A - 2.692-2.708 limit 2.3
B - 2.920-3.080 limit 2.6
C - 2.692-2.708 limit 2.3

Limit czyli poniżej out ...

W realu np zestaw EBC (czy ECB - nieważne) wszystkie mają 2.80 grubości i tylko szerokość A jest inna :( Być może grubość się zmieni po nasączeniu olejem.
Takie czasy...

Wcięcia są symetryczne i służą odklejaniu tarcz od przekładek. Tak było w oryginale. Trzy nacięcia co równą ilość zębów.

Tak na marginesie jestem na bieżąco po Olzie :) choć jeszcze nie wymieniłem :(

PJS
_________________
PJS

Były motocykl ... jest wynalazek :)
Aprilia Mana 850
 
 
rzempi 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1356
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Pon Cze 05, 2017 19:31   

PSzydlowski, nie ociągaj się z wymianą bo wióry ze sprzęgła będziesz zbierał z silnika... a zasyfiony olej krąży po silniku... Czyli wiemy, że Agrykolą jeździsz tylko z górki... Nie chcę wiedzieć jak sprzęgło zacznie się ślizgać przy wyprzedzaniu... TIR-a...
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
 
 
PSzydlowski 
(Piotrek)


Pomógł: 25 razy
Wiek: 62
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 758
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Cze 06, 2017 07:14   

Rzempi całość gotowa do przekładki łącznie z koszem sprzęgłowym, nowymi tarczami i sprężynami. Pracy na dwie godziny plus piwo. Jest tylko jeden tyci problem :( Czas. Ciągle gdzieś ucieka między palcami ...
Ten weekend zapowiada się luźniejszy więc być może zamknę temat :)
_________________
PJS

Były motocykl ... jest wynalazek :)
Aprilia Mana 850
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14