joy
Wiek: 55 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 242 Skąd: Poznań/Częstochowa
Wysłany: Czw Kwi 20, 2017 14:03 Witam po latach!
Czy ktoĹ jeszcze pamiÄta ksiÄdza na czarnej NTV 650 ze spotkania pod Przasnyszem w roku bodaj 2009? ByĹem wtedy czynnym i czÄstym forumowiczem...
Tak mi siÄ Ĺźycie poukĹadaĹo, Ĺźe rozstaĹem siÄ z motocyklowÄ stronÄ Ĺźycia i odszedĹem z Forum bez poĹźegnania (za co przepraszam).
W ogĂłle Ĺźycie mocno mi siÄ przemeblowaĹo i w rezultacie na skutek wĹasnych, waĹźkich decyzji od dwĂłch lat jestem kierowcÄ TIR-a i jeĹźdĹźÄ po Europie.
Powoli dojrzewa we mnie pragnienie powrotu do motocyklowej przygody, to jednak jest nieuleczalne...
Jestem na etapie wczesnych przygotowaĹ do zakupu motocykla i wszystko wskazuje na to, Ĺźe bÄdzie to NT 700, wiÄc pozostanÄ z Wami na tym Forum...
Witajcie ponownie po latach i mam nadziejÄ, Ĺźe przyjmiecie mnie z powrotem jak MiĹosierny Ojciec przygarniajÄ cy Syna Marnotrawnego...
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Skorpionwr Pomógł: 7 razy Wiek: 65 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1935 Skąd: Przasnysz
Wysłany: Czw Kwi 20, 2017 16:42
Przemek to Ty? wĹasnym oczom nie wierzÄ.
Zlot mamy w terminie 30.06-02.07 mam nadziejÄ, Ĺźe BÄdziesz jak nie na moto to puszkÄ .
TIRa na parkingu teĹź zmieĹcimy
_________________ ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
joy
Wiek: 55 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 242 Skąd: Poznań/Częstochowa
Wysłany: Czw Kwi 20, 2017 17:14
Witaj, Waldi! KopÄ lat... PamiÄtam Twoje odwiedziny z Synem u mnie w Murowanej GoĹlinie, pewnie coĹ koĹo 7 lat temu...
KurczÄ, nie bÄdÄ na zlocie!!! PracujÄ w holenderskiej firmie transportowej w systemie 3/1 (3 tygodnie w pracy i 1 tydzieĹ w domu), gdy Wy bÄdziecie siÄ zlotowaÄ, to ja akurat bÄdÄ w pracy, zjadÄ do Polski dokĹadnie tydzieĹ po zlocie na trzytygodniowy urlop. Nie mogÄ tego zmieniÄ ani nic przeĹoĹźyÄ...