Witam wszystkich. Podpowiedzcie gdzie jest czujnik, automat od stopu od tylnego hamulca. Stracił mi się stop i nie mogę zlokalizować gdzie znajduje się czujnik. Z przodu też nie działa po naciśnięciu manetki hamulca. Żarówka w lampie ok Pzdr.
Jeżeli nie działa Ci ani przód, ani tył, to ja bym się skupił niekoniecznie na czujnikach. Jak sprawdziłeś żarówkę? Bo zdarzają się sytacje, że włókno jest całe, a żarówka w innym miejscu jest przerwana lu po prostu nie ma styku w obsadzie. Daj znać co już robiłeś i jakie rezultaty osiągnąłeś.
_________________ "Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."
Pomógł: 25 razy Wiek: 62 Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 758 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Cze 24, 2016 08:07
Czy miałeś wcześniej stopy czy zniknęły nagle równocześnie obydwa?
Ponieważ prawdopodobieństwo spalenia obydwu żarówek i włączników stop jest mniejsze niż spalenie bezpiecznika to po prostu sprawdź skrzynki z bezpiecznikami.
Nie pamiętam który ale jest wewnątrz opis (skrzynka FUSE A wg schematu).
Już temat ogarnięty. Z tyłu był taki problem że skok pedału hamulca był zbyt mały i nie uruchamiał czujnika. Wyregulowałem i jest ok. Natomiast z przodu wyciągnąłem wyłącznik rozruszałem go prysnąłem preparatem do czyszczenia styków i zaczął chodzić
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1757 Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Pią Cze 24, 2016 18:29
radzieckii napisał/a:
Cześć. Jak nie działają obydwa, to przyczyna raczej leży gdzie indziej. Pod pompą przedniego hamulca masz czujnik i od niego wychodzą dwa przewody. Zdejmij je i zewrzyj że sobą. Jak się nie zaświeci, to moja teoria jest prawdziwa. Oczywiście zapłon musi być włączony Czujnik tylnego hamulca jest pod setem i żeby się do niego dobrać, to trzeba odkręcić cały set. Może odpiął się konektor przy tylnej lampie?
_________________ SHL M11 '65, zwłoki Osy i WSKi .
Miałem podobnie: z klamki stop świecił, z nożnego nie świecił.
Pomogła regulacja czujnika/włącznika tylnego hamulca poprzez minimalne wkręcenie-schowanie go 1-2 mm w obudowę i spryskanie wd.
Włącznik jest w ramie obok pompki tylnego hamulca i połączony z dźwignią nożnego za pomocą sprężynki.
Moim zdaniem przyczyną była ta sprężynka (za pomącą której dźwignia nożnego uruchamia włącznik), z biegiem czasu sprężynka rozciąga się zmniejszając skok i klops.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum