Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
BMW R850r na Honde ST1100
Autor Wiadomość
marcin89 

Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2015
Posty: 5
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Sob Wrz 17, 2016 09:53   BMW R850r na Honde ST1100

Witajcie! Od jakiegos czasu jezdze R850R, lecz chodzi mi po głowie zmiana na typowy pancerny pociag drogowy jakim jest Honda ST 1100. Czy ktos moze wyrazic opinie na ten temat? Chetnie wyslucham wszystkich "za" i "przeciw" :)
Pozdrawiam!!
_________________
Nie jedz szybciej niz leci Twoj anioł stróż..;)
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sob Wrz 17, 2016 19:50   

Pisz do SkorpionWR. On ujeżdża st1300 ale info na pewno będzie od niego bardzo cenno. Lub do PiotrM ale on za sterami stka ma mniej nawinięte :)
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Skorpionwr 

Pomógł: 7 razy
Wiek: 64
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1928
Skąd: Przasnysz
Wysłany: Pon Wrz 19, 2016 11:06   

Przekop forum St. Tam jest wiele tematów otwartych dla wszystkich.
To jest rasowy turystyk. Równie pancerny jak NTV tylko trochę bardziej żwawy i ma jeszcze lepszą ochronę przed wiatrem i deszczem

https://st1100.fora.pl/
_________________
ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Pon Wrz 19, 2016 14:21   

Skorpionwr napisał/a:
Przekop forum St. Tam jest wiele tematów otwartych dla wszystkich.
To jest rasowy turystyk. Równie pancerny jak NTV tylko trochę bardziej żwawy i ma jeszcze lepszą ochronę przed wiatrem i deszczem

https://st1100.fora.pl/


Do tego waży trzy razy tyle i potrzebuje na szerokość tyle miejsca co Maluch ...

:P
_________________
SHL M11 '65, zwłoki Osy i WSKi ;) .
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pon Wrz 19, 2016 20:33   

marcin89, a gdzie chcesz jechać, że taka fura Ci potrzebna? :D

Ja planuje zmienić na Tigera 955i ale nie wiem kiedy.. Devilka mnie jeszcze cieszy :D
No i boje się, że każdemu następnemu moto będzie "coś brakowało" co ma devila :(
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Toma311 
Tiger 1200


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 790
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Wrz 19, 2016 22:08   

Kobrzak napisał/a:
Ja planuje zmienić na Tigera 955i ale nie wiem kiedy..


Kobrzaku, a czy Ty doczytał, iż tenże oraz 1050 łańcuchem są "gonione". Tego, dla przykładu, będzie Tobie brak. Poza tym, ten wygląd... :shock: :???: Od 1050 już optycznie OK.

Kobrzak napisał/a:
No i boje się, że każdemu następnemu moto będzie "coś brakowało" co ma devila :(


Z empirii: wskakujesz waść na eRTeka i masz Wiśnię w wydaniu grande poprawionym, w każdym aspekcie :cool: Prócz koloru ofkors :razz: :!: :grin:
_________________
Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...

NT650V '03 ---> NT700V '08 Wiśnia ---> BMW R1200 eRTek '07 ---> eRTek '11 ---> TT1200
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Wto Wrz 20, 2016 01:00   

Ja do zmiany muszę dojrzeć, na razie jakbym miał devile pożefnać to bym się zapłakał :(
A wygląd 955i właśnie mi leży (co dziwne :D ), właśnie ten 1050 jest już zbyt podobny do wszystkiego i niczego, taki nowoczesny nijaki motocykl. Ten stary to od razu zwraca uwagę. Dosłownie jak multistrasa ds1000. Na jej widok chcesz puścić pawia ale jednak jest tak inna, że po paru żygach już zaczyna wyglądać normalniej :D



Czemu ja kupiłem devile... Teraz wszystko jest takie trudne a każdy motocykl (oprócz rasowych pociągów drogowych typu rt, st, tiger 1200, super tenera 1200 itd) jest do do bani :P

marcin89, jak się mojego mechanika pytałem o st1100 (sam ma st1300) to się wypowiadał, że st11 jest prostrze, wytrzymalsze, mniej się psuje, łatwiejszy serwis itd. Więc to dobry wybór. Te silniki 100 tysi to się docierają dopiero :D
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Wrz 20, 2016 11:26   

Wszystko zależy do czego jest Ci potrzebny motocykl.

Na tego typu turystykach nie czuć prędkości i po przejściu z golasa człowiekowi czegoś brakuje - czuje się jakby stał w miejscu. Latem w upale się kisi.

Po zamianie z R850R będzie Ci się wydawało, że motocykl nie chce jechać - dynamika jazdy spadnie na łeb na szyję. Raz, z racji gorszych osiagów, dwa, subiektywnie po osłonięciu przed wiatrem, trzy - charakterystyka silnika będzie łagodna i ciągnąca od dołu, a nie dynamiczna i narowista z wyraźnym "walnięciem".

Jeśli ma to być motocyklowy długodystansowiec z minimalizacją efektu jazdy na motocyklu - tak
jeśli lubisz prędkość, gwałtowne przyspieszenia i zabawę w rollercoaster - nie.

Kumpel ostatnio w ramach jazdy testowej wziął Super Tenerę 1200 na kilka godzin (normalnie jeździ Yamahą MT-07) i w jego odczuciu Tenera była mulasta i nie dawała frajdy z dynamicznej jazdy - mimo, że relatywnie przyspiesza w początkowym zakresie podobnie jak MT-07, ale osłony przed wiatrem powodowały, że brak ruchu powietrza oszukiwał. Drugie - przebieg momentu - płynny, liniowy bez wystrzałów dynamiki.
Ja, po przesiadce z Devilki czułem jak piekielnie szybka jest ta maszyna (a wcale taka nie jest) i jak wygodna (o niebo wygodniejsza od NT700).

Długo przymierzałem się do tego, na co zamienić w przyszłości moją NT700 i początkowo myślałem o ST1300, R1200RT/1300, FJR, ale prawdopodobnie skończy się to właśnie turystycznym enduro - KTM 1190, Tenerką, Afryką, czy Tigerem 1200 - głównie ze względu na to, że nie chcę się kastrować z przyjemności jeżdżenia motocyklem - chcę czuć huragan na głowie i być w jego środku, mieć pod ręką tyle luzu, żeby w każdej chwili pójść bokiem lub na koło. Odróżnić wreszcie jazdę na motocyklu od jazdy samochodem, w którym nic się nie dzieje, czy jadę 100km/h, czy 200 - muzyczka, gra, ja siedzę sobie rozwalony w fotelu.

Na szczęście każdy ma nieco inne podejście wybierając inny sprzęt - i dobrze - łatwiej mi będzie kupić ładny egzemplarz na rynku wtórnym :) Idealnie byłoby mięć tylko 1 motocykl w garażu, ale pewnie rzeczywistość będzie zupełnie inna turystyk+enduro+golas :D
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12