Temat był już na forum
Deauvilla jest nadal w produkcji, po prostu u nas jej nie można dostać. Na francuskiej / Belgijskiej stronie Hondy jest normalnie w ofercie do kupienia za około 10 tys euro.
Ano właśnie i tamte fakty czytałem, ale nadal jest to sprzeczne z wieloma publikacjami papierowymi, które uparcie twierdzą, że nie ma NT700 i nie będzie już nastepcy, bo zapotrzebowanie na tego typu moto się wyczerpało.
Co z grubsza mówiąc, jest niezłą bzdurą.
Moledu AfricaTwin też nie było baaaardzo długo (z tego co na szybko czytałem ostatnia w 2003 r. jeżeli się mylę to mnie poprawcie), a tu przyszedł koniec 2015 r. i odświeżono poczciwą Afrykę. Pewnie niewiele zostało z starej konstrukcji, ale historia pisze się dalej.
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Deauvilla była używana jako sprzęt kurierski we Włoszech i w wielu innych krajach więc zapotrzebowanie było duże
Sim napisał/a:
nie będzie już nastepcy
To raczej pewne, bo produkować nadal ją mogą, ale robić nastepce skoro ta się tak "średnio" sprzedawała to się im nie opłaca.
rzempi napisał/a:
Moledu AfricaTwin też nie było baaaardzo długo (z tego co na szybko czytałem ostatnia w 2003 r. jeżeli się mylę to mnie poprawcie), a tu przyszedł koniec 2015 r. i odświeżono
poczciwą Afrykę. Pewnie niewiele zostało z starej konstrukcji, ale historia pisze się dalej.
Tu akurat trochę inaczej, bo honda w tym segmencie nie miała zbytnio takiego motocykla. Devi została zastąpiona przez bardziej uniwersalne motocykle, które się lepiej sprzedawały.
Tu akurat trochę inaczej, bo honda w tym segmencie nie miała zbytnio takiego motocykla. Devi została zastąpiona przez bardziej uniwersalne motocykle, które się lepiej sprzedawały.
Czyli, z grubsza, takie tłumaczenie producenta można tłumaczyć mniej więcej tak: Deauville była tak uniwersalnym motocyklem, że zbyt mocno przeszkadzała w sprzedaży mniej uniwersalnych sportowych, miejskich i turystycznych modeli, których większość cech posiadała. Do tego dochodziła legendarna już niezawodność mechaniczna, a więc strzał w stopę dla producenta i serwisu (jak Mercedesy W123/W124).
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 114 Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: Czw Paź 26, 2017 13:38
Nie znam dokładnie tej normy, jednak w zeszłym roku było dość głośno o tym, że większość konstrukcji nie jest w stanie spełnić wymagań emisji różnych cząsteczek mimo katalizatora. Nt700 spełnia Euro3, sądzę, że gdyby tylko spełniała 4 to honda by nie zaprzestała produkcji.
Nie znam dokładnie tej normy, jednak w zeszłym roku było dość głośno o tym, że większość konstrukcji nie jest w stanie spełnić wymagań emisji różnych cząsteczek mimo katalizatora. Nt700 spełnia Euro3, sądzę, że gdyby tylko spełniała 4 to honda by nie zaprzestała produkcji.
No, tylko tam data widnieje październik 2017 roku to raczej nie jest możliwe, aby stała w salonie 5 lat. Widocznie klepią dalej.
Nie znam dokładnie tej normy, jednak w zeszłym roku było dość głośno o tym, że większość konstrukcji nie jest w stanie spełnić wymagań emisji różnych cząsteczek mimo katalizatora. Nt700 spełnia Euro3, sądzę, że gdyby tylko spełniała 4 to honda by nie zaprzestała produkcji.
NT700 to dość leciwy projekt, więc generalnie samo zakończenie sprzedaży wiązało się m.in z brakiem zainteresowania - zbyt silna konkurencja z nowoczesnym designem, mocniejszymi silnikami, czy zaawansowaną elektroniką sterującą pracą silnika, zawieszenia, trakcji, czy hamulców.
Jeśli chodzi o rynek PL - Deauville nigdy nie cieszyła się zainteresowaniem. Większość egzemplarzy to import - najczęściej po leasingach, wypożyczalniach itd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum