Temat był już na forum
Deauvilla jest nadal w produkcji, po prostu u nas jej nie można dostać. Na francuskiej / Belgijskiej stronie Hondy jest normalnie w ofercie do kupienia za około 10 tys euro.
Ano właśnie i tamte fakty czytałem, ale nadal jest to sprzeczne z wieloma publikacjami papierowymi, które uparcie twierdzą, że nie ma NT700 i nie będzie już nastepcy, bo zapotrzebowanie na tego typu moto się wyczerpało.
Co z grubsza mówiąc, jest niezłą bzdurą.
Moledu AfricaTwin też nie było baaaardzo długo (z tego co na szybko czytałem ostatnia w 2003 r. jeżeli się mylę to mnie poprawcie), a tu przyszedł koniec 2015 r. i odświeżono poczciwą Afrykę. Pewnie niewiele zostało z starej konstrukcji, ale historia pisze się dalej.
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Deauvilla była używana jako sprzęt kurierski we Włoszech i w wielu innych krajach więc zapotrzebowanie było duże
Sim napisał/a:
nie będzie już nastepcy
To raczej pewne, bo produkować nadal ją mogą, ale robić nastepce skoro ta się tak "średnio" sprzedawała to się im nie opłaca.
rzempi napisał/a:
Moledu AfricaTwin też nie było baaaardzo długo (z tego co na szybko czytałem ostatnia w 2003 r. jeżeli się mylę to mnie poprawcie), a tu przyszedł koniec 2015 r. i odświeżono
poczciwą Afrykę. Pewnie niewiele zostało z starej konstrukcji, ale historia pisze się dalej.
Tu akurat trochę inaczej, bo honda w tym segmencie nie miała zbytnio takiego motocykla. Devi została zastąpiona przez bardziej uniwersalne motocykle, które się lepiej sprzedawały.
Tu akurat trochę inaczej, bo honda w tym segmencie nie miała zbytnio takiego motocykla. Devi została zastąpiona przez bardziej uniwersalne motocykle, które się lepiej sprzedawały.