Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 491 Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 21:31
Witaj na forum.
Weź pod uwagę, że jeżeli "coś" doradzimy to tylko the oNly True Vehicle
Skorpionwr Pomógł: 7 razy Wiek: 64 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1929 Skąd: Przasnysz
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 22:10
Witam Cię i na pomoc Możesz liczyć ale tylko jak napisał Szrotrider jeżeli chodzi o NTV.
TomekT [Usunięty]
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 23:01
Tak też myślę bo biorę pod uwagę na pierwszym miejscu deauvillke a na drugim transalpa i szukam pytam aż wkońcu coś dobrego wybiorę, mam na oku bardzo fajną deauvilkę ale jeszcze nie czas. Kupno przewiduję na początku roku. Chyba że coś się trafi godnego i w dobrych pieniądzach,
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 23:28
Witam!
Ja myślę, że pomożemy nie tylko w zakresie NTV... Devi i trampek, to motocykle z trochę innej bajki... Powiedz może, do czego ma Ci służyć motocykl
Pozdrawiam!
joy
Wiek: 54 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 242 Skąd: Poznań/Częstochowa
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 23:53
Transalp to świetny motocykl z jedynie słusznym silnikiem, ale ma poważną wadę: łańcuch... Wielu to nie przeszkadza, choć akurat dla mnie sposób przeniesienia napędu ma pierwszorzędne znaczenie.
Podczas dalekich wypraw wieczorami leżę w namiocie i popijam coś miłego z puszeczki, patrząc jak moi towarzysze drogi pracowicie smarują łańcuszki w swoich sprzętach, bo wcześniej troszkę popadało, i macham wówczas do nich: "Pozdrawiam was, koledzy! A na przyszłość zainwestujcie w Kardana!"...
We wrześniu spotkałem kumpla z żoną na motocyklach. Poszliśmy do kawę i tak patrzymy na nasze maszyny stojące jedna obok drugiej: Harley Davidson Sportster 883 (to żony kolegi), Ducati GT 1000 (to sprzęt kolegi) i moja NTV. "Patrzcie" - mówię - "trzy motocykle i trzy różne koncepcje przeniesienia napędu". Kolega dodaje: "A z tego najlepszy pasek zębaty." Pytam: "Dlaczego? Myślałem, że najlepszy jest Kardan." Odpowiedź brzmi: "Bo Harley stosuje to od lat, bo jest niezawodne, bo się dobrze sprawdza, bo rasowo wygląda itd." Po czym pojechali na zlot do Kotliny Kłodzkiej. Za Wrocławiem strzelił w Harley 'u pasek zębaty - wymieniony 1500 km wcześniej. Motocykl na lawetę i hajda do domu. Nowy pasek - 1500 zł. Pogratulować niezawodności przeniesienia napędu i minimalnych kosztów jego obsługi, szczęść Boże!
Koledzy (i Koleżanki, zwłaszcza Kaśkaaaaaa!), tylko wał Kardana! Niech żyje NTV!
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 01:16
Niech żyje, niech żyje, niech żyje!!!
A więc koszt jazdy HD = 1zł/1km + paliwo i pozostałe części eksploatacyjne Wolę jednak korzystać z "niesprawdzonego", "zawodnego", "słabo sprawdzającego się" i "nierasowo" wyglądającego KARDANA 0,11l oleju raz na 3 sezon - ale "lipa" ten nasz kardan
grzegpio
Wiek: 63 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 19 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 02:26
Witam i pozdrawiam z Krakowa.Mam podobną sytuację.
" zwłaszcza Kaśkaaaaaa!" a jahaaaaaaaaaaaaaaaa kardan najlepszy na wszystko, aczkolwiek co do trampka to cud maszyna - oczywiście zraz po ntv-ce
yacey
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 159 Skąd: miasto stołeczne
Wysłany: Pią Lis 20, 2009 19:45
Jasne, ze kardan ma same plusy, ale jesli chodzi o trampka, to sa lepsze motocykle w tej klasie np. Vstrom Wiem, wiem... to nie Honda ale motocykl super
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum