Uuuuu ciężka sprawa. Serwisówka podaje 1250 rpm. Ile masz obrotów na rozgrzanym silniku, że potrzeba regulacji? Zawory kiedy były regulowane?
(Zakładam, że wiesz, że po starcie w 700 wtryski kręcą silnik wyżej).
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Pomógł: 25 razy Wiek: 62 Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 758 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Sty 08, 2018 08:42
Jon 45 a jaką masz prędkość biegu jałowego? Czy jest to tylko pytanie teoretyczne ?
Rzempi serwisówka podaje 1200 +/- 100 vzyli zakres prawidłowy to 1100 do 1300 obr/min.
Tak na marginesie obroty sprawdzamy na ciepłym silniku, z dobrymi parametrami świec zapłonowych. Sprawnym przy czystym filtrze powietrza.
To są główne czynniki mające wpływ na obroty biegu jałowego. Regulacji nie ma chyba, że coś padło albo ktoś coś namieszał np. przestawił czujnik przepustnicy lub źle wyregulował linki gazu
Zapomniałem jeszcze wspomnieć o szczelności układu z naciskiem na "lewe" powietrze.
Pozdrawiam,
PJS
_________________ PJS
Były motocykl ... jest wynalazek
Aprilia Mana 850
Jon 45
Wiek: 61 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 58 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Wto Sty 09, 2018 20:04
Motocykl mam od niedawna po serwisówce, wiec wszystko nowe obroty ponad 2000 ale na zimnym silniku moze tak ma być w 650 wiadomo sanie i obroty spadały jak tylko się na tyle ociepli sprawdze w praktyce , za podpowiedzi jestem wdzieczny i się odwdziecze na jakim spotkaniu w realu .
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Sty 10, 2018 09:45
Po co czekać aż się ociepli. W ramach "przepalania" wystaw sprzęt na świeżę powietrze, odpal go i idź na kawę . Po chwili się nagrzeje i obroty powinny być w normie.
Ja wczoraj tak robiłem aby pocieszyć oko i ucho. Na koniec było coś dla sąsiadów, czyli gaz do odcinki
Pozdrawiam
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Znawcą od 700 nie jestem, ale jak jest na wtrysku to nie ma regulacji jako takiej... No chyba, że tak jak któryś z kolegów wyżej napisał - linki, czujnik przepustnicy.
_________________ Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum