Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Kluczyk złamany !!!
Autor Wiadomość
Małża 

Wiek: 42
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Katowice
  Wysłany: Nie Maj 04, 2014 12:47   Kluczyk złamany !!!

Witam
mam problem, zauważyłem że gdzieś w połowie łamie mi się kluczyk i muszę go jak najszybciej dorobić. Pytanie mam takie czy gdzieś w Katowicach lub okolicy dorabiają kluczyki do Hondy deauville? byłem w Carrefourze i Castoramie ale nie mają odpowiedniej bazy :/ A salon Hondy to chyba pociągnie mnie po kosztach i chciał bym tego uniknąć
A drugi problem to straciłem lewą osłonę gmola i chciał bym kupić ale na allegro strasznie drogo jak za kawałek plastiku, ewentualnie ma ktoś na to jakiś patent ???
_________________
malza
 
 
markali 
markali


Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 161
Skąd: Opole/Prószków
Wysłany: Nie Maj 04, 2014 14:38   

http://allegro.pl/kluczyk...4178890537.html
Ja swój kupiłem na alle... Zobacz czy ten jest taki sam. Nie mam teraz porównania bo moto sprzedane. Jak nie ten to szukaj na innych aukcjach.
_________________
DL650XAL7
 
 
lizaczek78 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 242
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie Maj 04, 2014 20:40   

Kluczyk dokupisz na allegro bez problemu. Pytanie czy masz kluczyk z transponderem czy bez?
Chodzi mi o HISS. PO docięciu nowego kluczyka trzeba dograć transsponder do centralki HISS, to możliwe do zrobienia :) robiłem 2 razy sobie i kryspinowi, u mnie działa nie wiem jak u niego ( po dograniu działał). Napisz czy masz HISS bo jeżeli nie to zakup i docięcie nie powinno być problemem, nie każdy "klucznik" chce docinać z materiału powierzonego, mnie to zrobił dziadulek w punkcie w Tesco, nawet zanalazł podobną surówkę, jednak bez transpondera.
 
 
Małża 

Wiek: 42
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 24
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto Maj 06, 2014 15:32   

dzieki ! kluczyk dorobiłem w Sellgrosie na Szopienicach :) sama baza 30 zł z przełożeniem chipa ze starego 100 zł a nowy z zaprogramowaniem 250 zł gościu tam zna się naprawde na tym co robi.
Osobiście polecam :)
_________________
malza
 
 
billy830710 
billy83

Wiek: 41
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Jarosław
Wysłany: Czw Lut 05, 2015 17:18   

Witam mam takie pytanie w którym miejscu znajduje się HiSS w NTV 650 bo chce dograć 2 kluczyk a nie mogę znaleźć z góry dziękuje za pomoc
 
 
Michał0775 
Michał


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 315
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: Czw Lut 05, 2015 19:53   

W NTV 650 nie ma immobilisera. Ale ty nie masz NTV 650.
_________________
Michał
 
 
lizaczek78 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 242
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Lut 06, 2015 08:05   

HISS to nazwa centralki sterującej i nie ma nic do dogrywania kluczyka. Kluczyk parujesz z HISSem za pomocą stacyjki. Wprowadzasz HISS w tryb serwisowy i wskazujesz kolejny kluczyk. Na tym forum jest chyba procedura. Jeżeli nie znajdziesz napisz na PW maila prześlę ci zdjęcia i procedurę.
 
 
jozjag 
Deauville NT 700


Pomógł: 1 raz
Wiek: 61
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Skąd: Goleniów
Wysłany: Czw Sty 21, 2016 19:03   

Mam ten sam problem z kluczykiem HISS. Mam pytanie gdzie znajduje się ta kostka w NT 700 do podłączenia kabla żeby zakodować kluczyk.
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 22, 2016 09:35   

Kostka znajduje się obok sterownika ECM w lewym boczku (pod plastikiem) - dokładnie pod lewym udem kierowcy - widoczne z góry po podniesieniu kanapy.

Na rysunku oznaczone jako CKP sensor.

_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Pią Sty 22, 2016 12:41   

Sim napisał/a:
Kostka znajduje się obok sterownika ECM w lewym boczku (pod plastikiem) - dokładnie pod lewym udem kierowcy - widoczne z góry po podniesieniu kanapy.

Na rysunku oznaczone jako CKP sensor.

Obrazek


Z taką małą różnicą, że kolega ma Devi 650 a tam wszystkie "szpargały" od elektroniki są w zadupku :razz:
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
lizaczek78 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 242
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Sty 22, 2016 13:26   

W Devi 650 kostka znajduje się po prawej stronie obok kolana pod boczkiem. Jeżeli nigdy boczek nie był zdejmowany, lub zdejmowany i założony właściwe to do kostki dostępu nie ma.
Myślę że w 700 jest w tym samym miejscu i bezpiecznie jest zdjąć prawy boczek. Ja osobiście nie dostawałem się do kostki tylko zakończyłem kable igłami i wbiłem się bezpośrednio kable tam gdzie było widać oddzielne żyły. Metoda trochę partyzancka ale skuteczność się liczy.
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sty 22, 2016 16:12   

GhoustDragon napisał/a:

Z taką małą różnicą, że kolega ma Devi 650 a tam wszystkie "szpargały" od elektroniki są w zadupku :razz:


To taką Kolega zmyłkę stosuje w opisie?
Wszędzie wisi NT700.
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Pią Sty 22, 2016 17:00   

Sim napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:

Z taką małą różnicą, że kolega ma Devi 650 a tam wszystkie "szpargały" od elektroniki są w zadupku :razz:


To taką Kolega zmyłkę stosuje w opisie?
Wszędzie wisi NT700.


Nie nie... To ja się zakręciłem... Trzy posty wyżej kolega pytał o Devi 650...
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
jozjag 
Deauville NT 700


Pomógł: 1 raz
Wiek: 61
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Skąd: Goleniów
Wysłany: Sob Sty 30, 2016 14:25   

Kostka jest znalazłem teraz tylko pod którą kostkę podłączamy męską czy żeńską. Pomóżcie. :???:
 
 
PSzydlowski 
(Piotrek)


Pomógł: 25 razy
Wiek: 62
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 758
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lut 22, 2016 11:47   

Jozjag nie wiem czy sprawa jeszcze aktualna ale opiszę potomnym jak ja to zrobiłem.

Pod prawą owiewką (wystarczy zdemontować prawy wylot powietrza) poniżej lub w okolicy termostatu znajduje się kostka z dwoma kabelkami. U mnie były to kolory żółty oraz biało-żółty. Kostkę łatwo znaleźć posuwając się po kablach od CKP wału korbowego (kable wychodzą z przodu silnika w miejscu podziału pokrywy sprzęgła i bloku).
Kabelek do "programowania" warto zakończyć kostką lub samymi żeńskimi wsuwkami 2,8 mm (do kupienia praktycznie wszędzie). Konektorki warto odpowiednio zaizolować.

Samo programowanie jest banalnie proste.
- Trzeba rozłączyć wyżej opisaną kostkę od CKP.
- Podłączyć własny kabelek z zachowaniem odpowiedniej polaryzacji (+ akumulatora poprzez rezystor 100 Ohm do żółtego kabla w kostce). Minus akumulatora podłączamy do drugiej wsuwki (biało-żółta lub biała).
- Umieścić kluczyk w stacyjce i przekręcić do pozycji zapłon.
- Po kilku sekundach odłączyć kabelek od + akumulatora. W moim przypadku czas odłączenia od akumulatora wyniósł 2 sekundy. Po tym czasie należy ponownie podłączyć kabel do +. Uwaga - podobno czas odłączenia może być różny i należy dojść do niego eksperymentalnie.
- Po tej operacji kontrolka HISS zacznie błyskać z częstotliwością cztery błyski dwie sekundy przerwy. Ja dla świętego spokoju przeczekałem z pięć takich cykli ;) .
- Wyłączamy zapłon i odkładamy kluczyk z daleka od stacyjki (wyniosłem oryginalny klucz do pomieszczenia obok).
- Wkładamy surowy klucz i włączamy zapłon. Po kilku sekundach powtórzy się taki sam cykl błyskania kontrolki HISS jak przy oryginalnym kluczu. Tu też odczekałem z pięć takich cykli.
- Kluczyk zaprogramowany (trzeba sprawdzić).
- Gdyby był kolejny kluczyk do programowania (max 4) powtarzamy te same czynności (wyłączamy zapłon, nowy kluczyk włączamy zapłon) z pominięciem odłączania +.

Trzeba pamiętać, że aby włączyć zapłon nowym kluczykiem musi on być najpierw wyfrezowany ;)

Po wszystkim podłączamy oryginalna kostkę, zakładamy kratkę powietrza i ruszamy w trasę ciesząc się nowym kluczem :)

Pozdrawiam ...
_________________
PJS

Były motocykl ... jest wynalazek :)
Aprilia Mana 850
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12