Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Motocykl nie pali w chłodne dni
Autor Wiadomość
rekin 

Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Biskupin
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 10:20   Motocykl nie pali w chłodne dni

Witam wszystkich, mam problem z moją reverą a mianowicie nie potrafię jej odpalić w chłodne dni, co może być przyczyną ?, w cieplejsze tak jak wczoraj odpaliła bez problemu, problem zaczyna się gdy temperatura schodzi do około 5st.
 
 
goliat 

Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 182
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 11:17   

Przyczyn moze byc kilka. Swiece, slaby akumulator ( sam to przerabialem. Po wymianie pali od pierweszego obrotu ) slaba kompresja.
_________________
Honda NT 650V Deauville - 1999r.
SHL M11 '67r
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 19:16   

A może byś się najpierw przywitał?

Do powitalni marsz!
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
rekin 

Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Biskupin
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 20:26   

andrut78, heh andrut a może byś tak najpierw zajżał do tego działu zamiast od razu zakładać że się ni przywitałem :wink:
 
 
robert1973 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 38
Skąd: czeladź
Wysłany: Nie Paź 13, 2013 21:10   

a może linka ssania niedomaga???
_________________

 
 
luke1111 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 342
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 06:08   

ja stawiam na akumulator. jeżeli przy wyższej temperaturze pali normalnie.
miałem ten sam problem pod koniec zeszłego sezonu.
wymień akku albo na próbę podmień z innego moto jak masz skąd.

tak myśle sobie ,że jakby to była kompresja, to chyba nie paliłby w ogóle, niezależnie od temperatury. a w sumie im zimniej tym gęstszy olej i powinien lepiej odpalać na zimnym - gdyby to był tego typu problem.

a linke ssania zawsze warto sprawdzić :)
_________________
czerwone- najszybsze!

www.topcarefizjo.pl
 
 
goliat 

Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 182
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 08:42   

luke1111 napisał/a:


tak myśle sobie ,że jakby to była kompresja, to chyba nie paliłby w ogóle, niezależnie od temperatury. a w sumie im zimniej tym gęstszy olej i powinien lepiej odpalać na zimnym - gdyby to był tego typu problem.


Dobrze kombinujesz , ale nie do konca. Pozostale czesci czyli pierscienie i tlok tez sa zimne, a co za tym idzie maja wikesze luzy i w zwaizaku z tym przedmuchy...
_________________
Honda NT 650V Deauville - 1999r.
SHL M11 '67r
 
 
rekin 

Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Biskupin
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 13:45   

Pierwsze co to chyba sprawdzę jeszcze raz tą linkę ssania, z tym aku to i tak będę musiał poczekać na chłodniejsze dni bo wczoraj zapaliła na strzała.
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 14:04   

A może masz luźne klemy po prostu?
 
 
smorawski_m 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 227
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 18:18   

Też tak mam w swojej Devi, jak jest koło 2-3 stopni to muszę robić taki myk: ssanie na max, rozrusznik i w trakcie kręcenia ssanie na połowę, zaskakuje i wtedy więcej ssania. Może moto niezwykłe do takiej Syberii?
 
 
goliat 

Wiek: 61
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 182
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 18:46   

Mamy do wybory 2 rodzaje swiec. Zimne i cieple w zaleznosci w jakim klimacie moto jest uzytkowane. Sprawdz w instrukcji. Moze wystarczy wymienic swiece.
_________________
Honda NT 650V Deauville - 1999r.
SHL M11 '67r
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 20:02   

rekin Faktycznie, zajrzałem dopiero teraz, najpierw się przywitałeś, zwracam honor.

A teraz opisz w jaki sposób Twój moto nie pali.

Tzn. czy aku jest na tyle sprawny, że kręci silnikiem bez problemu i możesz tak kręcić aż do rozładowania i tak nie zapali, czy też może aku ledwo zakręci i już zaczynają przekaźniki tykać.
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
rekin 

Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Biskupin
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 20:54   

andrut78, mogę nim kręcić aż aku padnie, zauważyłem że w tamtym sezonie było to samo

[ Dodano: Pon Paź 14, 2013 21:57 ]
mrok31337, mrok wina klem to raczej nie jest
 
 
Bob 

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 596
Skąd: Op
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 20:58   

Przewody WN może kiedyś wymieniałeś ? Chyba kiedyś była mowa o tym, że przewody od starości potrafią naciągnąć wilgocią, co spowoduje straty prądu na przewodach. Ostatnie dni mało że chłodne, to jeszcze bardzo wilgotne (mgliste) są. Może tutaj szukać przyczyny?
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Pią Paź 18, 2013 15:19   

Tu albo niewłaściwe świece - jakie masz wkręcone?
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13